Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/122617855.aspx
Udbyder
Cowi A/S - Spildevand og klimatilpasning
Vindere
Valgt leverandør
(10.08.2020)
PWS Danmark A/S
Skejby Nordlandsvej 305
8200 Århus N
Levering af affaldsbeholdere til Rødovre Kommune (januar 2020)
Cowi A/S - Spildevand og klimatilpasning
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 44623528
Postadresse: Havneparken 1
By: Vejle
NUTS-kode: DK
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Brian Leth Sørensen
E-mail: bls@cowi.com
Telefon: +45 56406405
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/122617855.aspx
Del II: Genstand
Levering af affaldsbeholdere til Rødovre Kommune (januar 2020)
Levering og delvis udbringning af delte og udelte affaldsbeholdere og minicontainere samt udbringning af kasser til farligt affald til Rødovre Kommune.
Rødovre Kommune
Levering og delvis udbringning af delte og udelte affaldsbeholdere og minicontainere samt udbringning af kasser til farligt affald til Rødovre Kommune.
Ordregiver kan forlænge kontrakten i et vilkårligt antal måneder op til 2 år.
Indkøb af kasser til farligt affald.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiverne skal opfylde følgende mindstekrav:
— Tilbudsgiver skal have afsluttet mindst 2 årsregnskaber.
Tilbudsgiver skal endvidere på tidspunktet for kontraktens indgåelse opfylde følgende mindstekrav:
Leverandøren har forsikringsmæssig dækning af sit produkt- og erhvervsansvar i et af Finanstilsynet anerkendt forsikringsselskab dækkende tingsskade og/eller tab på minimum 12 500 000 DKK pr. år og personskade på minimum 10 000 000 DKK pr. år.
Tilbudsgiver skal have afsluttet mindst 2 årsregnskaber.
Rødovre Kommune stiller som mindstekrav at tilbudsgiver kan fremlægge mindst 2 relevante referencer indenfor de seneste 3 år, på levering af 2- og 4-hjulede beholdere af de typer, som afgives tilbud på, hvor omfanget af leverancen er minimum 5 000 stk. beholdere fordelt på de angivne beholdertyper. Herunder skal mindst en af leverancerne omfatte beholdere med sidehængte låg, alternativt skal der fremsendes testrapporter, hvor holdbarhed og styrke af de sidehængte låg fremgår.
Hvis oplysningerne ikke er til rådighed for de angivne perioder, fordi tilbudsgivers virksomhed er nyetableret, skal det på anden tilfredsstillende vis dokumenteres at den fornødne tekniske- og faglige kapacitet er tilstede.
Rødovre Kommune stiller som mindstekrav at tilbudsgiver kan fremlægge mindst 2 relevante referencer indenfor de seneste 3 år, på levering af 2- og 4-hjulede beholdere af de typer, som afgives tilbud på, hvor omfanget af leverancen er minimum 5 000 stk. beholdere fordelt på de angivne beholdertyper. Herunder skal mindst en af leverancerne omfatte beholdere med sidehængte låg, alternativt skal der fremsendes testrapporter, hvor holdbarhed og styrke af de sidehængte låg fremgår.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiverene har ikke adgang til overværelse af åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Vareprøver skal leveres til Rødovre Kommune på adressen Tæbyvej 77, 2610 Rødovre. De skal leveres senest den 17.2.2020 klokken 12:00.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk