23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 020-043829
Offentliggjort
29.01.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
27.02.2020 Kl. 12:00

Addresse
https://permalink.mercell.com/122617855.aspx

Udbyder

Cowi A/S - Spildevand og klimatilpasning

Vindere

Valgt leverandør

(10.08.2020)
PWS Danmark A/S
Skejby Nordlandsvej 305
8200 Århus N

Levering af affaldsbeholdere til Rødovre Kommune (januar 2020)


Cowi A/S - Spildevand og klimatilpasning

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: COWI A/S - Spildevand og klimatilpasning
CVR-nummer: 44623528
Postadresse: Havneparken 1
By: Vejle
NUTS-kode: DK
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Brian Leth Sørensen
E-mail: bls@cowi.com
Telefon: +45 56406405

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/122617855.aspx

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/122617855.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/122617855.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Levering af affaldsbeholdere til Rødovre Kommune (januar 2020)

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
44613700
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Levering og delvis udbringning af delte og udelte affaldsbeholdere og minicontainere samt udbringning af kasser til farligt affald til Rødovre Kommune.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44617300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
Hovedudførelsessted:

 

Rødovre Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering og delvis udbringning af delte og udelte affaldsbeholdere og minicontainere samt udbringning af kasser til farligt affald til Rødovre Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 30 %
Omkostningskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35 %
Omkostningskriterium - Navn: Ergonomi / Vægtning: 28 %
Omkostningskriterium - Navn: Service / Vægtning: 7 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Ordregiver kan forlænge kontrakten i et vilkårligt antal måneder op til 2 år.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Indkøb af kasser til farligt affald.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiverne skal opfylde følgende mindstekrav:

— Tilbudsgiver skal have afsluttet mindst 2 årsregnskaber.

Tilbudsgiver skal endvidere på tidspunktet for kontraktens indgåelse opfylde følgende mindstekrav:

Leverandøren har forsikringsmæssig dækning af sit produkt- og erhvervsansvar i et af Finanstilsynet anerkendt forsikringsselskab dækkende tingsskade og/eller tab på minimum 12 500 000 DKK pr. år og personskade på minimum 10 000 000 DKK pr. år.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Tilbudsgiver skal have afsluttet mindst 2 årsregnskaber.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Rødovre Kommune stiller som mindstekrav at tilbudsgiver kan fremlægge mindst 2 relevante referencer indenfor de seneste 3 år, på levering af 2- og 4-hjulede beholdere af de typer, som afgives tilbud på, hvor omfanget af leverancen er minimum 5 000 stk. beholdere fordelt på de angivne beholdertyper. Herunder skal mindst en af leverancerne omfatte beholdere med sidehængte låg, alternativt skal der fremsendes testrapporter, hvor holdbarhed og styrke af de sidehængte låg fremgår.

Hvis oplysningerne ikke er til rådighed for de angivne perioder, fordi tilbudsgivers virksomhed er nyetableret, skal det på anden tilfredsstillende vis dokumenteres at den fornødne tekniske- og faglige kapacitet er tilstede.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Rødovre Kommune stiller som mindstekrav at tilbudsgiver kan fremlægge mindst 2 relevante referencer indenfor de seneste 3 år, på levering af 2- og 4-hjulede beholdere af de typer, som afgives tilbud på, hvor omfanget af leverancen er minimum 5 000 stk. beholdere fordelt på de angivne beholdertyper. Herunder skal mindst en af leverancerne omfatte beholdere med sidehængte låg, alternativt skal der fremsendes testrapporter, hvor holdbarhed og styrke af de sidehængte låg fremgår.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 27/02/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 27/02/2020
Tidspunkt: 12:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Tilbudsgiverene har ikke adgang til overværelse af åbningen af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Vareprøver skal leveres til Rødovre Kommune på adressen Tæbyvej 77, 2610 Rødovre. De skal leveres senest den 17.2.2020 klokken 12:00.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/01/2020

Send til en kollega

0.047