Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://tender.konnect.dk/invite/648
Udbyder
Silkeborg Varme A/S
Silkeborg Varme - rammeaftale for indkøb af fjernvarmerør 2020-2023
Silkeborg Varme A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 31857759
Postadresse: 8600
By: Silkeborg
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8600
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Junge Bak
E-mail: sjb@silkeborgforsyning.dk
Telefon: +45 89206456
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.silkeborgforsyning.dk
Del II: Genstand
Silkeborg Varme - rammeaftale for indkøb af fjernvarmerør 2020-2023
Rammeaftale for indkøb af fjernvarmerør 2020-2023.
Levering af fjernvarmerør med tilhørende komponenter/værktøjer, samt tjenesteydelser vedr. teknikerassistance til ledningsnettets alarmsystem og muffemontage.
Rammeaftale indgås på baggrund af en generel rabatsats på leverandørens normalpriser for alle leverancer. Til tilbuddet skal udarbejdes tilbudsliste, indeholdende tilbudspris samt beregnet omkostning for varmetabet over 30 år, for et repræsentativt fiktivt ledningsprojekt der baserer sig på den tilbudte rabatsats.
Der er option på forlængelse i 4 x 12 måneder.
Den 4-årige rammeaftale er med mulighed for forlængelse af ét år ad gangen, dog maksimalt forlængelse i 4 år til en samlet længde på 8 år. Dette beslutter ordregiver og meddeler til leverandøren senest 6 mdr. før kontraktudløb.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere en gennemsnitlig årlig nettoomsætning på mindst 100 000 000 DKK, samt en gennemsnitlig årlig soliditetsgrad på 20% for 2018, 2017 og 2016. Soliditetsgrad beregnes som: (Egenkapital/Aktiver) * 100%.
Såfremt tilbudsgivers virksomhed er etableret indenfor de 3 seneste år beregnes gennemsnittet ud fra de tilgængelige årsregnskaber.
Tilbudsgiver skal kunne påvise mindst 3 referencer på relevante sammenlignelige leverancer leveret i Danmark indenfor de seneste 3 år. Med relevante leverancer menes kontrakter eller rammeaftaler af tilsvarende karakter og omfang vedr. levering af fjernvarmerør og tilhørende komponenter/værktøjer, samt tjenesteydelser vedr. teknikerassistance som angivet i udbuddet.
Leverancer kan faktureres efter levering. Betalingsbetingelser vil være løbende måned + 20 dg.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen;
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk