Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5dce9e12-ecfe-4503-8943-273a88ddd703/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5dce9e12-ecfe-4503-8943-273a88ddd703/homepage
Udbyder
Svendborg Kommune
Opdateringer
Udbud af telte, borde, bænke, gulve mm til Landsstævnet 2021
Svendborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189730
Postadresse: Ramsherred 5
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Alice Overgaard
E-mail: alice.overgaard@svendborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.svendborg.dk/
Del II: Genstand
Udbud af telte, borde, bænke, gulve mm til Landsstævnet 2021
Svendborg Kommune skal i perioden 1. – 4.7.2021 være værtsby for DGI Landsstævne 2021 (L2021). Der skal i forbindelse med afvikling af Landsstævnet tilvejebringes et antal telte mv., borde og bænke til brug ved idrætsaktiviteter, fanzoner, bespisningsområder og underholdningsområder mv.
5700 Svendborg
Svendborg Kommune skal i perioden 1. – 4.7.2021 være værtsby for DGI Landsstævne 2021 (L2021). Der skal i forbindelse med afvikling af Landsstævnet tilvejebringes et antal telte mv., borde og bænke til brug ved idrætsaktiviteter, fanzoner, bespisningsområder og underholdningsområder mv.
Det drejer sig om leverancer på ca. 30 forskellige adresser rundt omkring i Svendborg. Teltene mv. skal leveres driftsklare, og fejl og mangler skal være udbedret, på aftalt position:
1) Søndag den 27.6.2021 kl. 12:00 for materiel vedrørende driftsperiode;
2) Mandag den 28.6.2021 kl. 12:00 for materiel vedrørende driftsperiode.
Leverancen kan påbegyndes fra torsdag den 24.6.2021 kl. 08:00, for langt de fleste områder. I særlige tilfælde kan der aftales en tidligere dato. Alle telte mm. skal være fjernet fra pladserne senest onsdag den 7.7.2021 kl. 15:00. På enkelte pladser, som vil blive defineret nærmere, vil der være krav om at de skal være ryddet mandag den 5.7.2021 kl. 15:00.
Der holdes informationsmøde/besigtigelse af visse af områderne den 11/3 kl. 12:00-15:00 på ryttervej 70, 1 sal. Tilmelding skal ske igennem Ethics.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der sættes krav om, at der indenfor de sidste 3 regnskabsår har været følgende:
1) en positiv egenkapital;
2) en omsætning på 2 500 000 årligt.
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPDs afsnit: ”Udvælgelse”.
Seneste 3 årsrapporter.
- Der stilles krav om, at tilbudsgiver fremsender 3 referencer fra arbejdet med sammenlignelige opgaver, der er igangværende eller afsluttet inden for 3 år fra tilbudsfristen,
- Med sammenlignelige opgaver forstås, erfaringer med opsætning, drift og nedtagning af en lignende mængde telte ved større events. Der er ligeledes krav om, at tilbudsgiver i den pågældende reference har haft det fulde ansvar for udførelsen af opgaver, herunder det fulde juridiske ansvar.
Dokumentationskravet er et stykke papir, hvor referencerne er angivet og beskrevet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk