23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 036-085489
Offentliggjort
20.02.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Fælleskøkkenet I/S

EU-udbud vedr. vask og leje af arbejdsbeklædning til Fælleskøkkenet I/S


Fælleskøkkenet I/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fælleskøkkenet I/S
CVR-nummer: 34371970
Postadresse: Granitvej 1
By: Sakskøbing
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4990
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Bogø Lindemer
E-mail: kontakt@tohv.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.faelleskoekkenet.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://tender.konnect.dk/invite/637

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Madservice

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud vedr. vask og leje af arbejdsbeklædning til Fælleskøkkenet I/S

II.1.2) Hoved-CPV-kode
98310000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører levering af arbejdsbeklædning til medarbejdere ved Fælleskøkkenet I/S, og vask og leje af beklædningen til Fælleskøkkenet I/S. Leverandøren skal levere ren beklædning og afhente brugt beklædning på Fælleskøkkenets lokation i Sakskøbing.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
98310000
18100000
18110000
18200000
98311000
98312100
98315000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Fælleskøkkenet i Sakskøbing

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører levering af arbejdsbeklædning til medarbejdere ved Fælleskøkkenet I/S, og vask og leje af beklædningen til Fælleskøkkenet I/S. Leverandøren skal levere ren beklædning og afhente brugt beklædning på Fælleskøkkenets lokation i Sakskøbing.

For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til:

— Kontraktbilag A – Kravspecifikation,

— Kontraktbilag B – Prisskema.

Ordregiver gør opmærksom på, at den vindende tilbudsgiver skal foretage opmåling og bestilling af arbejdsbeklædning til ordregivers personale således, at tøjet er klar til levering fra kontraktstart den 1.12.2020.

Fælleskøkkenet har til hensigt at indgå kontrakt med en (1) leverandør.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet (Vareprøver) / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Service og implementering / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Supplerende til pkt. II.2.7, gøres opmærksom på, at det er muligt for begge parter at opsige kontrakten med 12 måneders varsel, dog tidligst til udløb pr. 30.11.2023.

Tilbudsgiver skal aflevere fysiske vareprøver for hver af de tilbudte beklædningsdele uden beregning i de angivne størrelser der fremgår af tilbudslisten samt vedlægge varenummer for de fremsendte vareprøver jf. kontraktbilag B - prisskema.

Vareprøverne skal afleveres i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 1.6 og 2.4.1.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 007-011385
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Idet Fælleskøkkenet IS ikke har modtaget konditionsmæssige tilbud, annulleres udbuddet. Fælleskøkkenet I/S overgår herefter til udbud med forhandling uden forudgående udbudsbekendtgørelse med samtlige tilbudsgivere, der er erklærede egnede.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen;

2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;

5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.

En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/02/2020

Send til en kollega

0.067