Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=264377&B=ASSENS
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=264377&B=ASSENS
Udbyder
Assens Kommune
Vindere
Valgt leverandør
(15.05.2020)
Munck Asfalt A/S
13
5492 Vissenbjerg
Levering af asfaltprodukter
Assens Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189692
Postadresse: Rådhus Allé 5
By: Assens
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5610
Land: Danmark
Kontaktperson: Sofie Greve
E-mail: sgkla@assens.dk
Telefon: +45 64747474
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.assens.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/333717
Del II: Genstand
Levering af asfaltprodukter
Udbuddet vedrører indkøb af varmblandede asfaltprodukter til Assens Kommune. Assens Kommune står selv for udlægningen af asfalten. Det samlede forbrug af produkter omfattet af udbuddet udgør på årsbasis cirka 1 000 000 DKK ekskl. moms.
Udbuddet vedrører indkøb af varmblandede asfaltprodukter til Assens Kommune. Assens Kommune står selv for udlægningen af asfalten. Det samlede forbrug af produkter omfattet af udbuddet udgør på årsbasis cirka 1 000 000 DKK ekskl. moms.
2 x 12 måneder.
Option på modtagelse af opbrudt asfalt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Krav til egenkapital og årlig omsætning.
Et minimumskrav om en dokumenteret egenkapital på minimum 1 000 000 DKK, samt en dokumenteret årlig omsætning på minimum 5 000 000 DKK.
Referenceliste vedrørende tilsvarende eller lignende kontrakter udført inden for de seneste 3 år, regnet fra tidspunktet for udbudsbekendtgørelsens offentliggørelse i EU-tidende, skal vedlægges tilbuddet.
Referencelisten bør indeholde en beskrivelse af kontrakten, kontraktværdien, dato for udløb af kontrakten og modtageren. Det forventes, at tilbudsgiver kan anvise minimum 3 referencer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk