23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 046-109116
Offentliggjort
05.03.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

HOFOR A/S

Håndtering og bortskaffelse af erhvervs- og farligt affald for HOFOR koncernen


HOFOR A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: HOFOR A/S
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Munch-Boutrup
E-mail: metmun@hofor.dk
Telefon: +45 27953818

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Varme, vand, spildevand, fjernkøling, vind og bygas

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Håndtering og bortskaffelse af erhvervs- og farligt affald for HOFOR koncernen

Sagsnr.: 24.02-01617
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90500000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

For at minimere den administrative proces, samt fremme bæredygtighed og sikre en gennemgående sporbarhed for det affald og de dertilhørende CO2 emissioner, som HOFOR producerer, ønsker HOFOR at samle affaldshåndteringen i én rammeaftale med 2 delaftaler (Delaftale A - erhvervsaffald og delaftale B - farligt affald).

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale A - Håndtering og bortskaffelse af erhvervsaffald for HOFOR koncernen

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144510
34928480
39224340
39713300
44613700
90511000
90511200
90512000
90918000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale A – Omfatter håndteringen og bortskaffelsen af erhvervsaffald med følgende ydelser:

— Udlejning og opstilling af diverse beholdere til affaldshåndtering

— Indsamling og transport af diverse beholdere jf. gældende lovgivning

— Håndtering og bortskaffelse af affald, jf. gældende lovgivning

— Levering af IT-baseret internetløsning til afrapportering af månedsstatistik for (fraktionsopdelte mængder med tilhørende EAK koder, fordelt på lokationer)

— Levering af løbende indberetninger og godkendelser hvor nødvendigt, jf. gældende lovgivning

— Levering-, montering og vedligeholdelse af piktogrammer til intern kildesortering på lokationer

— Rådgivning til lokationer i forbindelse med opstilling og type af beholdere, korrekt sortering og tømningsfrekvenser

— Deltagelse ved ad hoc statusmøder (herunder Amagerværket og Vejlandshus).

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Delaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale B - Håndtering og bortskaffelse af farligt affald for HOFOR Koncernen

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144510
34928480
39224340
39713300
44613700
90511000
90511200
90512000
90918000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale B – Omfatter håndteringen og bortskaffelsen af farligt affald med følgende ydelser:

— Udlejning og opstilling af diverse beholdere til affaldshåndtering

— Indsamling og transport af diverse beholdere jf. gældende lovgivning

— Håndtering og bortskaffelse af affald, jf. gældende lovgivning

— Levering af IT-baseret internetløsning til afrapportering af månedsstatistik for (fraktionsopdelte mængder med tilhørende EAK koder, fordelt på lokationer)

— Levering af løbende indberetninger og godkendelser hvor nødvendigt, jf. gældende lovgivning

— Levering-, montering og vedligeholdelse af piktogrammer til intern kildesortering på lokationer

— Rådgivning til lokationer i forbindelse med opstilling og type af beholdere, korrekt sortering og tømningsfrekvenser

— Deltagelse ved ad hoc statusmøder (herunder Amagerværket og Vejlandshus).

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Delaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 039-092437
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delaftale A - Håndtering og bortskaffelse af erhvervsaffald for HOFOR koncernen

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delaftale B - Håndtering og bortskaffelse af farligt affald for HOFOR Koncernen

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:

1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

2) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.

Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/03/2020

Send til en kollega

0.031