23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 065-155002
Offentliggjort
01.04.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

DR

Offentligt EU-udbud af energioptimerende grundbelysning til DR's koncertsal


DR

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: DR
CVR-nummer: 62786515
Postadresse: Emil Holms Kanal 20
By: København C
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 0999
Land: Danmark
Kontaktperson: Tina Edelskov
E-mail: tit@dr.dk
Telefon: +45 35202270

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Medievirksomhed
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Medier

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Offentligt EU-udbud af energioptimerende grundbelysning til DR's koncertsal

II.1.2) Hoved-CPV-kode
31500000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Nærværende udbudsbetingelser vedrører DR’s indkøb af energioptimerende grundbelysning til DR´s Koncertsal.

Der er tale om et samlet projekt af varekøb med en indeholdt installationsforpligtelse for den vindende leverandør, således at grundbelysningen i DR’s Koncertsal udskiftes til en mere energirigtig belysning. Det samlede projekt har 3 delprojekter som på grund af helheden skal løses af samme leverandør: A. Nodelys/downlight over scenen skal udskiftes til LED B. Nyt orienteringslys i hele Koncertsalen C. Publikum frontlys til TV.

DR har vurderet, at der i høj grad er sammenhæng imellem de udbudte ydelser som skal indgå i et samlet helhedsudtryk, hvorfor ydelserne ikke findes egnet til opdeling. Udbuddet er derfor ikke opdelt i delkontrakter.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31530000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Nærværende udbud vedrører DR’s indkøb af energioptimerende grundbelysning til DR´s Koncertsal.

Der er tale om et samlet projekt af varekøb med en indeholdt installationsforpligtelse for den vindende leverandør, således at grundbelysningen i DR’s Koncertsal udskiftes til en mere energirigtig belysning. Det samlede projekt har 3 delprojekter som på grund af helheden skal løses af samme leverandør: A. Nodelys/downlight over scenen skal udskiftes til LED B. Nyt orienteringslys i hele Koncertsalen C. Publikum frontlys til TV.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35 %
Kvalitetskriterium - Navn: Energiforbrug / Vægtning: 15 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 049-115433
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Offentligt EU-udbud af energioptimerende grundbelysning til DR's koncertsal

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

DR ser sig desværre nødsaget til at annullere den igangværende udbudsproces for offentligt EU-udbud af energioptimerende grundbelysning til DR’s Koncertsal. Årsagen hertil er at den nuværende situation omkring Corona/Covid-19 har umuliggjort den planlagte besigtigelse af Koncertsalen for de interesserede virksomheder, hvilket betyder at den øvrige tidsplan ikke kan overholdes og det som en konsekvens af dette, ikke (med udbuddets nuværende indhold) er muligt at få installeret og monteret det nye lys i Koncerthusets nedlukning i ugerne 29, 30 og 31 som planlagt. DR vil hurtigst muligt offentliggøre genudbud indeholdende de nødvendige indholdsmæssige ændringer.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: http://naevneneshus.dk/tart-din-klage/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/03/2020

Send til en kollega

0.046