Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/126102504.aspx
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Vindere
Delaftale 1 - Levering af 1 stk. 6 meter klippearm med klippehoved
(15.07.2020)
KARL MERTZ A/S
Stenstrupvej 2
4990 Sakskøbing
Delaftale 5 - Levering af 1 stk. 4-5 meter arm med klippehoved
(15.07.2020)
F.M. Maskiner ApS
Kirkevej 6
6621 Gesten
Opdateringer
Levering af kantklipperudstyr og reservedele til pleje af grønne områder i Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26696348
Postadresse: Ullasvej 23
By: Rønne
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Rasch Pedersen
E-mail: mette.rasch.pedersen@brk.dk
Telefon: +45 56921041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/126102504.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Udbud på levering af kantklipperudstyr og reservedele til pleje af grønne områder i Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af fabriksnyt rabatklippeudstyr til klipning af grøft og vejkanter samt reservedele i perioden 2020 - 2024.
Udstyret skal bruges til rabatklipning langs grøfter og vejstrækninger og leveres så det er klart til ibrugtagning pr. 1. september 2020, reservedele skal kunne leveres indtil kontraktens udløb 2024.
Klippemateriellet skal monteres på ordregivers egne traktorer.
Købet af klippeudstyr vil blive leasingfinansieret gennem ordregivers leasingpartner.
Ordregiver har valgt at opdele kontrakten i 5 delaftaler.
Delaftale 1 - Levering af 1 stk. 6 meter klippearm med klippehoved
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af fabriksnyt rabatklippeudstyr til klipning af grøft og vejkanter samt reservedele i perioden 2020 - 2024.
Udstyret skal bruges til rabatklipning langs grøfter og vejstrækninger og leveres så det er klart til ibrugtagning pr. 1. september 2020, reservedele skal kunne leveres indtil kontraktens udløb 2024.
Klippemateriellet skal monteres på ordregivers egne traktorer.
Købet af klippeudstyr vil blive leasingfinansieret gennem ordregivers leasingpartner.
Delaftale 1 omfatter levering af 1 stk. 6 meter klippearm med klippehoved samt tilknyttede serviceydelse i form af:
— Montage af disse på ordregivers traktorer
— Reservedele i kontraktperioden.
For alle delaftalerne er gældende, at montering af udstyr, kan foregå på ordregivers værksted hos vej, park og anlæg.
Alt klippeudstyr skal være monteret på ordregivers traktorer og være køreklart senest 1. september 2020.
Delaftale 2 - Levering af 1 stk. 7 meter armklipper med klippehoved
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af fabriksnyt rabatklippeudstyr til klipning af grøft og vejkanter samt reservedele i perioden 2020 - 2024.
Udstyret skal bruges til rabatklipning langs grøfter og vejstrækninger og leveres så det er klart til ibrugtagning pr. 1. september 2020, reservedele skal kunne leveres indtil kontraktens udløb 2024.
Klippemateriellet skal monteres på ordregivers egne traktorer.
Købet af klippeudstyr vil blive leasingfinansieret gennem ordregivers leasingpartner.
Delaftale 2 omfatter levering af 1 stk. 7 meter armklipper med klippehoved samt tilknyttede serviceydelse i form af:
— Montage af disse på ordregivers traktorer
— Reservedele i kontraktperioden.
For alle delaftalerne er gældende, at montering af udstyr, kan foregå på ordregivers værksted hos vej, park og anlæg.
Alt klippeudstyr skal være monteret på ordregivers traktorer og være køreklart senest 1. september 2020.
Delaftale 3 - Levering af 2 stk. frontmonterede klippere
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af fabriksnyt rabatklippeudstyr til klipning af grøft og vejkanter samt reservedele i perioden 2020 - 2024.
Udstyret skal bruges til rabatklipning langs grøfter og vejstrækninger og leveres så det er klart til ibrugtagning pr. 1. september 2020, reservedele skal kunne leveres indtil kontraktens udløb 2024.
Klippemateriellet skal monteres på ordregivers egne traktorer.
Købet af klippeudstyr vil blive leasingfinansieret gennem ordregivers leasingpartner.
Delaftale 3 omfatter levering af 2 stk. frontmonterede klippere samt tilknyttede serviceydelse i form af:
— Montage af disse på ordregivers traktorer
— Reservedele i kontraktperioden.
For alle delaftalerne er gældende, at montering af udstyr, kan foregå på Ordregivers værksted hos vej, park og anlæg.
Alt klippeudstyr skal være monteret på ordregivers traktorer og være køreklart senest 1. september 2020.
Delaftale 4 - Levering af 1 stk. kantpæleklipper
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af fabriksnyt rabatklippeudstyr til klipning af grøft og vejkanter samt reservedele i perioden 2020 - 2024.
Udstyret skal bruges til rabatklipning langs grøfter og vejstrækninger og leveres så det er klart til ibrugtagning pr. 1. september 2020, reservedele skal kunne leveres indtil kontraktens udløb 2024.
Klippemateriellet skal monteres på ordregivers egne traktorer.
Købet af klippeudstyr vil blive leasingfinansieret gennem ordregivers leasingpartner.
Delaftale 4 omfatter levering af 1 stk. kantpæleklipper med klippehoved samt tilknyttede serviceydelse i form af:
— Montage af disse på ordregivers traktorer.
— Reservedele i kontraktperioden.
For alle delaftalerne er gældende, at montering af udstyr, kan foregå på ordregivers værksted hos vej, park og anlæg.
Alt klippeudstyr skal være monteret på ordregivers traktorer og være køreklart senest 1. september 2020.
Delaftale 5 - Levering af 1 stk. 4-5 meter arm med klippehoved
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af fabriksnyt rabatklippeudstyr til klipning af grøft og vejkanter samt reservedele i perioden 2020 - 2024.
Udstyret skal bruges til rabatklipning langs grøfter og vejstrækninger og leveres så det er klart til ibrugtagning pr. 1. september 2020, reservedele skal kunne leveres indtil kontraktens udløb 2024.
Klippemateriellet skal monteres på ordregivers egne traktorer.
Købet af klippeudstyr vil blive leasingfinansieret gennem ordregivers leasingpartner.
Delaftale 5 omfatter levering af 1 stk. 4-5 meter arm med klippehoved samt tilknyttede serviceydelse i form af:
— Montage af disse på ordregivers traktorer
— Reservedele i kontraktperioden.
For alle delaftalerne er gældende, at montering af udstyr, kan foregå på ordregivers værksted hos vej, park og anlæg.
Alt klippeudstyr skal være monteret på ordregivers traktorer og være køreklart senest 1. september 2020.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Tilbudsgivers resultat før skat for det seneste afsluttede regnskabsår
— Tilbudsgivers soliditetsgrad for det seneste afsluttede regnskabsår.
Soliditetsgraden beregnes efter følgende formel:
Egenkapital × 100 / Aktiver
— Tilbudsgivers dækningssum for sin erhvervs- og produktansvarsforsikring
— Under øvrige økonomiske og finansielle krav skal tilbudsgiver oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
— Tilbudsgivers skal have positivt resultat før skat i det seneste afsluttede regnskabsår
— Tilbudsgivers skal have en positiv soliditetsgrad i det seneste afsluttede regnskabsår
— Tilbudsgiver og eventuelle underleverandører skal have sædvanlig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på 5 000 000 DKK for personskade og 10 000 000 DKK for tingsskade pr. år
— Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk