23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 077-181479
Offentliggjort
20.04.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Herning Kommune

Vindere

Netværkskomponenter

(22.09.2020)
Conscia A/S
Nannasvej 7
8230 Åbyhøj

Netværkskomponenter


Herning Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Herning Kommune
CVR-nummer: 29 18 99 19
Postadresse: Torvet 5
By: Herning
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Marc Masana
E-mail: marc.masana@herning.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f9a843a0-3e8b-44b9-a9cb-b2f848e11031/homepage

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Ikast-Brande Kommune
CVR-nummer: 29189617
By: Ikast
NUTS-kode: DK04
Land: Danmark
E-mail: marc.masana@herning.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ikast-brande.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Lemvig Kommune
CVR-nummer: 29189935
By: Lemvig
NUTS-kode: DK04
Land: Danmark
E-mail: marc.masana@herning.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.lemvig.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f9a843a0-3e8b-44b9-a9cb-b2f848e11031/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f9a843a0-3e8b-44b9-a9cb-b2f848e11031/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f9a843a0-3e8b-44b9-a9cb-b2f848e11031/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Netværkskomponenter

II.1.2) Hoved-CPV-kode
32000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører en rammeaftale på køb af netværkskomponenter til Herning, Ikast-Brande og Lemvig Kommuner.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32400000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Herning, Ikast og Lemvig.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver ønsker både at vedligeholde og at opgradere og udbygge netværksinfrastruktur og trådløse net generelt i kommunerne. Netværket skal understøtte og muliggøre IT-baseret undervisning samt understøtte de administrative funktioner på skoler og daginstitutioner m.v. Vi ønsker at give kommunernes institutioner den nyeste teknologi på området og tilstræber et sikkert og hurtigt netværk med en høj kapacitet.

Ordregiver har derfor igangsat en større opgradering og kapacitetsudvidelse af netværksinfrastrukturen og det trådløse net. Udbudsmaterialet indeholder krav til de komponenter, der skal anskaffes.

Ordregiver besidder kompetencer til konfigurering og drift af infrastrukturens komponenter. Udbuddet omhandler netværkskomponenter og licenser til disse.

De nye netværkskomponenter skal problemløst kunne indgå i den eksisterende infrastruktur og kunne indgå i den automatiserede overvågning som p.t. anvendes. Se beskrivelse i punkt 3, kravspecifikation, af de nuværende komponenter i netværket som bibeholdes samt anvendelse af overvågning.

Alle produkter skal i udgangspunktet leveres til 1 adresse for hver kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion
Yderligere oplysninger om elektronisk auktion:

Den 25. maj 2020 kl. 13.00 vil udbudsproceduren blive afsluttet med en elektronisk auktion. Denne løber i 30 minutter, og forlænges med 5 minutter, hvis der afgives tilbud umiddelbart inden udløb. Tilbudssummen der konkurreres på, fremgår af bilag 1, tilbudsliste. Det er alle tilbudslistens produkter der indgår i e-auktionen.

IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 19/05/2020
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 31/12/2020
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 19/05/2020
Tidspunkt: 10:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Følgende frivillige grunde finder anvendelse. For yderligere uddybning, se ESPD dokumentet.

— Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet

— Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet

— Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område

— Konkurs

— Insolvens

— Tvangsakkord uden for konkurs

— Aktiver, der administreres af en kurator

— Erhvervsvirksomheden er indstillet

— Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet

— Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning

— Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren

— Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure

— Skyldig i afgivelse af urigtige oplysninger, tilbageholdelse af oplysninger, ude af stand til at fremlægge de dokumenter, der anmodes om, og indhentede fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/04/2020

Send til en kollega

0.065