23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 105-190841
Offentliggjort
03.06.2015
Udbudstype
Andre

Udbyder

Folketinget

Vindere

(03.06.2015)
KMD A/S
Dusager 18
8200 Aarhus

Indkøb af laptops og laptop/tablet hybrider


Folketinget

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Folketinget
Christiansborg
Kontaktpunkt(er): Folketinget
Att: Morten Thorsøe
1240 København K
DANMARK
Telefon: +45 33373750
Mailadresse: morten.thorsoe@ft.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://www.ft.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Indkøb af laptops og laptop/tablet hybrider.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer

NUTS-kode DK

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Indkøb af 1 100 laptops og laptop/tablet hybrider på basis af miniudbud på SKIs rammeaftale 02.02.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

30213200, 30213000, 30200000

II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 9 500 000 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende
Kontrakten er ikke omfattet af direktivet
Indkøb af 1 100 laptops og laptop/tablet hybrider på basis af miniudbud på SKIs rammeaftale 02.02 Folketinget har løftet sin udbudspligt ved at benytte SKI rammeaftale 02.02.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 40
2. Kvalitet. Vægtning 60
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

KMD A/S
Dusager 18
8200 Aarhus
DANMARK
Telefon: +45 44601000

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 9 500 000 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerup Pakhus, Langelinie Allé 17
København 2100
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 33291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er) Kontrakten vil tidligst blive indgået efter udgangen af 10 dage efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse i EU-tidende, jf. Håndhævelsesloven § 4, stk. 1, nr. 2. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal klage i forbindelse med ordregiverens beslutning om, at ordregiveren har til hensigt at indgå kontrakt med en bestemt virksomhed, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen i henhold til § 4 er blevet offentliggjort. For Klagefrister kan der i øvrigt henvises til Håndhævelsesloven § 7 samt Klagenævnet for Udbuds hjemmeside www.klfu.dk

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29.5.2015

Send til en kollega

0.032