23948sdkhjf

SMC har indført digitale kundemøder

| Medlemsnyhed | Indrykket af SMC Danmark A/S

Hos SMC har man en vækstplan. Det har mange af SMC’s kunder også. COVID-19-pandemien var ikke en del af nogens plan, og flere kreative tilpasninger blev nødvendige. Som indførsel af digitale kundemøder.

Hurtigt tog man hos SMC alle mulige praktiske og digitale forholdsregler for at sikre hygiejne og social afstand i SMC-koncernen. Derfor er SMC for længst tilbage på sporet som en stabil og driftssikker partner for en bæredygtig automationsbranche.

SMC’s kunder driver forretning inden for vigtige brancher, såsom fødevarer og hospitalsudstyr. Brancher, som er vigtigere nu end nogensinde før.

Salg- og marketingchef Henrik Bonde Jespersen fortæller: ”Vi har oplevet en hidtil uset stigning i antallet af anmodninger om hjælp med de enorme udfordringer, vores kunder møder for hurtigt at kunne fremstille livsvigtige produkter. Vi er bare glade for muligheden for at støtte denne indsats.”

Utraditionelle tider kræver utraditionelle tiltag
Salg- og marketingchef Henrik Bonde Jespersen fortsætter: ”Som alle andre var vi nødt til at tage utraditionelle midler i brug for at yde den hjælp og rådgivning, som vores kunder sætter pris på.”

Hos SMC fandt man hurtigt frem til, at møder sagtens kan tages over Facetime, Teams eller andre platforme. ”Det kræver kreativitet, javist - og en smule øvelse,” ler Henrik Bonde Jespersen, ”men er der noget vi danskere mestrer, så er kreativitet. Det viser den mangfoldighed af entreprenører, som vi har her i landet. Og vi hjælper jo hinanden. Det er da klart.”

Vil du vide mere kan du ringe 70 29 25 00 eller besøge smcdk.com

Medlemsnyhed

Indrykket af
SMC Danmark A/S

Egeskovvej 1
8700 Horsens
Danmark
SMC Danmark A/S

Send til en kollega

0.093