23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Giv kunderne korrekte og realistiske leveringstider.

Ved kundeforespørgsel beregner vI den korrekte leveringstid for produkter for dig. Så er du fri for at spilde tid på ofte uholdbare undersøgelser og fri for at gætte. Løsningen anvendes sammen med Microsoft Dynamics 365 Business Central

Og for at finde den første mulige leveringsdato, tager vi hånd om den aktuelle og forventede  lagersituation, råvare-/komponentmangler, samt tilstedeværende kapacitet.

Du definerer hvad der er begrænsede eller ubegrænsede ressourcer i beregningerne.

Slip for unødvendige udtalelser og frustrationer:

     "Jeg ville ønske vi havde et ordentligt planlægningssystem"

      "Produktionsstop!" - "Fordi vi igen har overset en manglende  komponent"

     "Igen en ordre som kræver OVERTID"

     "Beklager, - vi er for sent på den - Vi lavede desværre en fejl da vi lovede den leveringsdato"

     "Igen en "brands-sluknings" opgave fra vores ledelse"

     "Hasteordre på overtid? "-Da ikke igen!"

      "Igen ekstra omkostninger til hastetransport"

Og de unødvendige og dyre udtryk kan fortsættes ... Men ikke fra de firmaer der bruger Naveksa's ItemPlanning løsningen.

Løsningen er et tillæg til Microsoft Dynamics 365 Business Central, og anvendes af både handels-, montage- og produktionsvirksomheder, der ønsker mere styr på logistikken.

Vores ItemPanning løsning anvendes når der ønskes bedre overblik over varesituationen, stykliste- og kapaciteter, salgsordrer, produktionsordrer, kritiske varer mv.

Læsmere om løsningen her: NAVEKSA ItemPlanning

 

NAVEKSA A/S
Erhvervsbyvej 13
8700 Horsens
Horsens Kommune
Danmark
CVR nummer: DK34222215
P nummer: 1017455377

Kontaktperson

BK
Bent Korsgaard
bek@naveksa.com

Send til en kollega

0.047