23948sdkhjf

B&O satser på mindre fladskærme i USA

Det danske teknologi-flagskib tror på, at en serie af mindre fladskærme kan give et bedre fodfæste på det vigtige amerikanske marked.
Normalt kan amerikanerne ikke få tingene store nok, og danske B&O har da heller ingen planer om at droppe deres fladskærme på 40, 50 og 65 tommer overthere. Men nu skal det velkendte 32 tommers Beovision 8 også lanceres på det amerikanske marked. Det skriver Berlingske Business.

- Det giver os adgang til en helt ny kundegruppe, som vi hidtil har måttet sige nej til, nemlig dem der har brug for et sekundært TV til fx soveværelset eller køkkenet. Nu kan vi endelig levere et apparat til under 4.000 dollars, forklarer Zean Nielsen, B&Os direktør for Nordamerika, til Berlingske Business.

Udover den nye fladskærm regner Struer-virksomheden også med at lancere MP3-afspilleren Beosound 6 på det amerikanske marked. Den skal blandt andet tage kampen op mod Apples iPod.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126