23948sdkhjf

Zepto klar med dødsannoncer for den stationære

Den stationære computer er død, hvis det står til den danske computerproducent Zepto, der går i gang med en storstilet kampagne for at øge salget af bærbare.
Som et bizart indslag i kampagnen vil Zepto ifølge Version2 indrykke dødsannoncer for den stationære pc i medier over hele Norden, og herigennem vil man forsøge at overbevise indkøbere om den bærbare computers herligheder.

- Vi er nået til et punkt, hvor den bærbare virkelig kommer forbi den stationære målt på pris og ydelse. Vi har været inde og sammenligne priserne og ydelsen med en række danske producenter og kan se, at vi sagtens kan slå en stationær på både pris og ydelse, udtaler Morten Kjærsgaard, underdirektør i Zepto, til Version2.

Som et led i kampagnen har Zepto dog været tvunget til at dumpe priserne på flere af virksomhedens modeller for at sikre, at de kan konkurrere med konkurrenternes stationære modeller.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111