23948sdkhjf

B&O-efterkommere forstår ikke designkritik

Den seneste tids kritik af B&O’s design afvises nu af de to familier bag det kendte brand. De er ganske godt tilfreds med designernes arbejde.
For nylig langede branding-ekspert Anthony Aconis ud efter designet på B&O’s produkter , som han kaldte kedeligt og gammeldags og præget af, at chefdesigner Davis Lewis har rundet 70 år. Nu tager arvingerne af Struer-virksomhedens grundlæggere til genmæle og erklærer, at de er meget tilfreds med udformningen af de vestjyske elektronikprodukter. Det skriver Berlingske Business.

- Jeg synes ikke, at kritikken er rigtig, så det tager jeg rimelig roligt. Der er et pænt hold unge designere i hans (Davis Lewis, red.) designhus, så det kan godt være, at han lægger navn til, men der er masser af ung kreativitet, der bobler, siger Peter Skak Olufsen til Berlingske Business.

Han bakkes op af Lars Peter Bang, der også er meget tilfreds med produkternes design. De to familier sidder stadig på en stor del af de stemmetunge A-aktier i B&O og har derfor stor indflydelse på den måde, virksomheden drives på.
Kommenter artiklen (1)
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109