Den erfarne ekspedient i brillebutikken forklarede den nye lærling, hvordan han skulle håndtere kunderne.
-
Ulrik, når du skal sælge et par briller til en kunde, så spørger folk først, hvad de koster, forklarede ekspedienten.
-
.
-
Hvis de ikke reagerer, siger du: "...for stellet plus 1.700 for glassene".
-
Igen lægger du mærke til en reaktion, der kunne tyde på, at prisen er for høj. Reagerer de ikke siger du til sidst; "Per styk!", forklarede ekspedienten.
Electronic Supply opfordrer alle læsere til at sende vittige – gerne brancherelaterede – historier og indslag til redaktionen.
Tip os via
med ”Ugens Grin” i emnefeltet. Bliver dit bidrag udvalgt, kommer det med i mandagens nyhedsbrev.
De underlige chefer
Hvad chefen ønsker...
Den ærlige bogholder
Den umulige kunde
En skudsikker vækstplan
Problemløsning for dummies
Begrænset holdbarhed
Udspekuleret millionær
Mersalg