23948sdkhjf

Mermaid og TDC udvider samarbejdet

Butiksmiljøet skal understøtte TDC’s brand og identitet med hjælp fra blandt andet Mermaids instore radio-løsning.
Mermaid og TDC har udvidet og forlænget samarbejdet.

Den nye aftale omfatter samtlige TDC’s 66 butikker, hvor Mermaids instore radio-løsning allerede nu er implementeret og er et led i TDC’s planer om at modernisere sine butikker i løbet af året.

Research viser, at musik er et stærkt sansestimulerende værktøj, hvis det bruges korrekt. Derfor tillægger Mermaid ’instore radio’ en stor kommunikativ værdi. Ud fra forskellige variabler som tempo, volumen og genre kan musikken forstærke og fæstne folks positive attitude i forhold til butiksevalueringen og salgspersonalet. I den forbindelse udtaler Anders Rasmussen, Projektleder hos TDC:

- I dag opfattes instore radio ligesom instore-tv som et vigtigt element i opbygningen af et moderne- og serviceminded butiksmiljø, der er i stand til at højne forbrugertilfredsheden og den generelle butiksoplevelse, og som derved i høj grad kan understøtte vores brand og identitet. Derfor er det naturligvis et værktøj, som vi ønsker at implementere ude i vores butikker.

Mermaid streamer musikken ud fra en spilleliste, der er specielt udviklet til TDC, og som sikrer stor variation i musikken. Listen er lavet på baggrund af de smagstendenser, som rører sig indenfor TDC’s målgruppe. Herefter vælges musiknumre på baggrund af forskellige variabler, som Mermaid har opstillet. Desuden vil specielle TDC lydspots forstærke formidlingen af butiksnyheder og andre kundeinformationer.

Det er ikke oplyst, hvorvidt aftalen vil påvirke Mermaids forventninger til regnskabet.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095