23948sdkhjf

B&O følger Apple ind i Kina

Et samarbejde med den amerikanske elektronikproducent kan åbne op for det store kinesiske marked.
B&O’s Play-produkter er i løbet af november blevet introduceret i ni Apple-butikker i Hongkong og Kina. Apple har planer om at åbne yderligere 35 butikker i Kina i det kommende år, og her vil B&O naturligvis gerne med på hylderne.

- Men Apple skal kunne se en forretning i det, så det er ikke givet på forhånd. Vi er sikre på, at det er en god idé, at B&O Play i Apples kinesiske butikker vil virke ligeså godt som andre steder, siger managing director hos B&O, Lars Hardboe Galsgaard, til Berlingske Business.

B&O har dog også andre tiltag på vej for at udbrede de danske elektronikprodukter i Kina. Det drejer sig først og fremmest om samarbejdet med en ny kapitalpartner, Sparkle Roll, der har en række luksusbutikker i landet.
Kommenter artiklen
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125