23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 109-198572
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Telekommunikation


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Nordjylland
Niles Bohrs Vej 30
Att: Poul Qvist Christensen
9220 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 30234013
Mailadresse: pqc@anycom.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rn.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=xbhqrrimuj

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=xbhqrrimuj

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Rammeaftalen kan tillige udnyttes til brug for følgende fælles-offentlige samarbejder: P-VIT og Telecare Nord
Niels Bohrs Vej 30
9220 Aalborg
DANMARK

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Delaftale 3: Institutionposkoblinger til mindre regionale lokaliteter, institutioner, sundhedshuse, internetforbindelser, mv.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser

NUTS-kode DK050

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Rammeaftalen vedrører indkøb af institutionposkoblinger til mindre regionale lokaliteter, institutioner, sundhedshuse, mv.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

64200000, 32200000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 2 038 469 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 65
2. Funktionalitet. Vægtning 10
3. Implementering. Vægtning 15
4. Service. Vægtning 10
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Bekendtgørelse om køberprofil

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 44-076593 af 4.3.2015

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 61-106480 af 27.3.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
18.5.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

GlobalConnect A/S
Hørskætten 3
2630 Taastrup
DANMARK
Mailadresse: tomas.toft@globalconnect.dk
Telefon: +45 25507277

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 2 038 469 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.rn.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 6 måneder efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelsen er sket. Senest samtidigt med indgivelsen af klagen til Klagenævnet for Udbud skal Klager skriftligt underrette ordregiveren om den påståede overtrædelse samt om, at klagen er indbragt for Klagenævnet.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst.@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
4.6.2015

Send til en kollega

0.046