23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 105-253925
Offentliggjort
02.06.2020
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Syddanmark

Markedsundersøgelse af digital patientplatform til patientstuer på Nyt OUH


Region Syddanmark

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Syddanmark
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Kasper Madsen
E-mail: k.madsen@rsyd.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ouh.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/181055

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Markedsundersøgelse af digital patientplatform til patientstuer på Nyt OUH

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72200000 Programmering af software og konsulentvirksomhed
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

På Nyt OUH skal alle patientstuer have etableret en IT løsning til patientunderholdning, styring af lys, varme og udvendige persienner, bestilling af mad, patientkald mv. Softwareplatformen til dette vil OUH gerne høre markedet om løsninger til, vi kalder løsningen patientplatformen.

Patienterne vil have en touchskærm hængende på en arm ved sengen, hvor patienten skal have mulighed for at tilgå underholdning (TV/streaming), genveje til webapplikationer til styring af SCADA platform (lys/varme), bestilling af mad og andet information. Det skal også være muligt for patienten at styre indhold på en stor TV skærm på væggen (hotelløsning). Løsningen skal etableres i 630 patientstuer på Nyt OUH.

Vi er åbne for både komplette løsninger (hardware og software), delleverancer (kun software) og import af løsninger samt udvikling af nye.

Yderligere oplysninger og kravspecifikationer kan oplyses, ved at sende mail til patientplatform@rsyd.dk

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
72211000 Programmeringsservice i forbindelse med systemer og brugerprogrammel
72212000 Programmeringsservice i forbindelse med applikationsprogrammel
72212180 Udvikling af programmel til medicinske formål
72212221 Udvikling af programmel til internetbrowsing
72212211 Udvikling af programmel til sammenkobling af platforme
72212932 Udvikling af programmel til underholdningsformål
72227000 Konsulentvirksomhed i forbindelse med integration af programmel
72228000 Konsulentvirksomhed i forbindelse med integration af maskinel
72262000 Programmeludvikling
72263000 Implementering af programmel
72265000 Konfigurering af programmel
72266000 Konsulentvirksomhed i forbindelse med programmel
72268000 Levering af programmel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I forbindelse med tilrettelæggelsen af udbud af en patientplatform til OUH/Nyt OUH ønsker OUH at have en forudgående markedsdialog med interesserede potentielle tilbudsgivere. Den dialog, der forventes at finde sted uge 27 eller snarligt efter (der tages højde for sommerferie), vil i forhold til hver af de interesserede virksomheder bestå i et møde mellem den pågældende virksomhed og OUH af 1 times varighed. Dialogen vil blive afholdt på Odense Universitetshospital eller på video efter aftale med den enkelte virksomhed. Dialogen vil blive gennemført på dansk, alternativt engelsk såfremt leverandøren ikke har mulighed for at gøre det på dansk. Se nærmere om, hvordan man tilmelder sig markedsdialogen i pkt. VI.3) yderligere oplysninger.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/10/2020

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Anmodning om deltagelse i markedsdialogen skal ske til patientplatform@rsyd.dk Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse er den 25. juni 2020. Virksomheder, der ønsker at deltage i markedsdialogen, og hvis anmodning OUH accepterer, vil senest den 29. juni 2020 modtage en dagsorden for de emner, OUH ønsker belyst.

Der vil under markedsdialogen være repræsentanter til stede fra OUH's IT afdeling, IT-konsulenter, IT-indkøb og projektledere. OUH ønsker at virksomhederne stiller med teknisk personale/udviklere til markedsdialogen.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/05/2020

Send til en kollega

0.063