Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=6489
Udbyder
European Environment Agency
Opdateringer
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Betingelser for åbning af bud
I stedet for:
Repræsentanter for tilbudsgivere (én pr. tilbudsgiver) kan deltage i åbningsmødet (via teammøder, hvis den nuværende situation fortsætter). De bedes informere EEA's indkøbstjenester på forhånd og senest den 31.8.2020 (kl. 16.00) pr. e-mail til: procurement@eea.europa.eu
Læses:
Repræsentanter for tilbudsgivere (én pr. tilbudsgiver) kan deltage i åbningsmødet (via teammøder, hvis den nuværende situation fortsætter). De bedes informere EEA's indkøbstjenester på forhånd og senest den 14.9.2020 (kl. 16.00) pr. e-mail til: procurement@eea.europa.eu
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller anmodninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 01-09-2020
Time: 14:00
Læses:
Dato: 15-09-2020
Time: 16:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Betingelser for åbning af bud
I stedet for:
Dato: 02-09-2020
Time: 10:00
Læses:
Dato: 16-09-2020
Time: 10:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Conditions for opening of tenders
instead of:
Representatives of tenderers (one per tenderer) are allowed to participate in the opening session (via Teams meeting if the current situation continues). They are requested to inform EEA's procurement services in advance and at the latest by 31 August 2020 (16.00) by email at procurement@eea.europa.eu
Read:
Representatives of tenderers (one per tenderer) are allowed to participate in the opening session (via Teams meeting if the current situation continues). They are requested to inform EEA's procurement services in advance and at the latest by 14 September 2020 (16.00) by email at procurement@eea.europa.eu
IV.2.2)
Placing the text to be modified:Time limit for receipt of tenders or requests to participate
instead of:
Date: 01-09-2020
Time: 14:00
Read:
Date: 15-09-2020
Time: 16:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Conditions for opening of tenders
instead of:
Date: 02-09-2020
Time: 10:00
Read:
Date: 16-09-2020
Time: 10:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Villkor för anbudsöppning
instead of:
Företrädare för anbudsgivare (1 per anbudsgivare) får delta i mötet för öppnande (via Microsoft Teams, om den nuvarande situationen fortsätter). De ombeds informera EEA:s upphandlingsavdelning i förväg och senast den 31 augusti 2020 (kl. 16:00) via e-postadressen procurement@eea.europa.eu
Read:
Företrädare för anbudsgivare (1 per anbudsgivare) får delta i mötet för öppnande (via Microsoft Teams, om den nuvarande situationen fortsätter). De ombeds informera EEA:s upphandlingsavdelning i förväg och senast den 14 september 2020 (kl. 16:00) via e-postadressen procurement@eea.europa.eu
IV.2.2)
Placing the text to be modified:Tidsfrist för mottagande av anbud eller ansökan om att delta
instead of:
Datum: 01-09-2020
Time: 14:00
Read:
Datum: 15-09-2020
Time: 16:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Villkor för anbudsöppning
instead of:
Datum: 02-09-2020
Time: 10:00
Read:
Datum: 16-09-2020
Time: 10:00
Punkt-til-punkt gennemførelse og drift af den europæiske jordbevægelsestjeneste (EGMS, European Ground Motion Service)
European Environment Agency
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Kongens Nytorv 6
By: Copenhagen K
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1050
Land: Danmark
Kontaktperson: Olivier Cornu
E-mail: procurement@eea.europa.eu
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.eea.europa.eu
Internetadresse for køberprofilen: https://www.eea.europa.eu/about-us/tenders
Del II: Genstand
Punkt-til-punkt gennemførelse og drift af den europæiske jordbevægelsestjeneste (EGMS, European Ground Motion Service)
Det overordnede formål med dette udbud er punkt-til-punkt gennemførelse og drift af den europæiske jordbevægelsestjeneste (EGMS). EEA har fået til opgave at gennemføre EGMS som en del af Copernicus-landovervågningstjenestens (CLMS, Copernicus Land Monitoring Service) produktportefølje. EGMS vil levere tidsserieinformation om jordbevægelser med fuld rumlig og tidsmæssig opløsning baseret på interferometrisk analyse af Sentinel-1-radardata. EGMS skal levere konsekvente, regelmæssige og pålidelige oplysninger om naturlige og menneskeskabte jordbevægelsesfænomener i hele Europa. Hovedformålet er at måle jord- og infrastrukturforskydninger, herunder f.eks. jordskred og sammensynkninger. EGMS skal også levere værktøjer til visualisering, interaktiv dataefterforskning og elementer til brugerudbredelse med henblik på yderligere jordbundsundersøgelser. Den vil desuden fungere som en europæisk basistjeneste, hvorpå der kan bygges nationale, regionale eller lokale tillægstjenester.
Alle tjenester skal hovedsageligt udføres i den fremtidige kontrahents egne lokaler, med lejlighedsvise møder i EEA's lokaler i København, afhængigt af kravene til hver specifikke kontrakt.
EGMS skal levere tidsserieinformation om jordbevægelser med fuld rumlig og tidsmæssig opløsning baseret på interferometrisk analyse af Sentinel-1-radardata over landområder i EØS-medlemslandene og de samarbejdende lande. Jordbevægelsesprodukter, som leveres af Copernicus-landovervågningstjenesten, ajourføres hver 12. måned.
Tjenesten vil være konsistent, standardiseret, interoperabel og harmoniseret på tværs af nationale grænser til støtte for europæiske og nationale politikker. Målrettede anvendelsesområder ligger hovedsageligt inden for kortlægning af naturrisici og forvaltning af aktiver. EEGMS vil muliggøre udbredelse og downstream-tiltag til gavn for slutbrugersamfund, herunder geologiske undersøgelser, vej-, jernbane- og minedriftsadministrationer, tilsynsmyndigheder og planlæggere, offentlige myndigheder på europæisk, nationalt, regionalt og kommunalt plan, borgere i EEA39-området, erhvervslivet og den akademiske verden.
Yderligere detaljer, herunder en beskrivelse af de vigtigste opgaver, der skal udføres i forbindelse med kontrakten, findes i afsnit I.3) i udbudsmaterialet samt i bilag 8 og 9 hertil.
Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) nr. 377/2014 af 3.4.2014 (EUT L 122 af 24.4.2014, s. 44).
Det anslåede budget for rammetjenesteydelseskontrakten ligger mellem i alt 5 500 000 EUR og 6 500 000 EUR over en periode på højst 48 (otteogfyrre) måneder, der dækker alle tjenesteydelser og opgaver anført i afsnit I.3) i udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Som anført i afsnit 2.1 og 2.2.2.1 i udbudsmaterialet.
Som anført i afsnit 1.6 i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
EEA's lokaler, Kongens Nytorv 6, 1050 København K, DANMARK.
Repræsentanter for tilbudsgivere (én pr. tilbudsgiver) kan deltage i åbningsmødet (via teammøder, hvis den nuværende situation fortsætter). De bedes informere EEA's indkøbstjenester på forhånd og senest den 31.7.2020 (kl. 16.00) pr. e-mail til: procurement@eea.europa.eu
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgivere kan downloade udbudsmaterialet og alle yderligere oplysninger fra eTendering-webstedet: https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=6489
Dette websted vil blive opdateret løbende, og det er tilbudsgivernes ansvar at kontrollere, om der er opdateringer og ændringer i løbet af udbudsproceduren.
I løbet af de tre år efter ikrafttrædelsen af rammetjenesteydelseskontrakten forbeholder EEA sig ret til at udøve muligheden for at gennemføre et udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse om nye tjenesteydelser med den fremtidige kontrahent, der tildeles rammetjenesteydelseskontrakten, i overensstemmelse med punkt e) i andet afsnit af punkt 11.1 i bilag I til finansforordningen.
Postadresse: Rue du Fort Niedergrünewald
By: Luxembourg
Postnummer: L-2925
Land: Luxembourg
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Telefon: +352 4303-1
Fax: +352 4303-2100
Internetadresse: https://curia.europa.eu
Postadresse: 1 Avenue du Président Robert Schuman
By: Strasbourg
Postnummer: 67001
Land: Frankrig
E-mail: eo@ombudsman.europa.eu
Telefon: +33 388172313
Fax: +33 388179062
Internetadresse: https://www.ombudsman.europa.eu
Der kan indgives klage til Den Europæiske Unions Domstol senest to måneder efter underrettelsen af klageren (modtagelsesdato) eller, i tilfælde af udeblivelse deraf, den dag, den pågældende person fik kendskab til de relevante oplysninger.
Postadresse: Rue du Fort Niedergrünewald
By: Luxembourg
Postnummer: L-2925
Land: Luxembourg
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Telefon: +352 4303-1
Fax: +352 5-4303-2100
Internetadresse: https://curia.europa.eu