Fakta om udbudet
Udbyder
HOFOR A/S
Rammeaftale. Indkøb af vandkvalitetsmålere til vandforsyningen
HOFOR A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens Vollertzen
E-mail: jevo@hofor.dk
Telefon: +45 27954358
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Rammeaftale. Indkøb af vandkvalitetsmålere til vandforsyningen
Kontrakten omhandler levering, idriftsættelse, service og vedligehold af vandkvalitetsmålere til HOFORs vandværker.
I forbindelse med implementering af central blødgøring i HOFOR vil online vandkvalitetsmålere få en vital rolle i vandbehandlingen. Vandkvalitetsmålingerne indgår i styringen og overvågningen af vandværkerne, og funktionaliteten, præcisionen og pålideligheden af vandkvalitetsmåleudstyret er derfor essentiel for driften af de nyopførte og moderniserede vandværker.
Der indgås rammeaftale med én leverandør for leverancer til HOFORs vandværker. For HOFORs øvrige forsyningsområder samt vandforsyning uden for vandværksområder gælder, at HOFOR kan anvende rammeaftalen til anskaffelse af vandkvalitetsmålere omfattet af aftalen, idet rammeaftalen i denne sammenhæng ikke etablerer et eksklusiv forhold mellem HOFOR og leverandøren.
Hovedstadsområdet
Kontrakten omhandler levering, idriftsættelse, service og vedligehold af vandkvalitetsmålere til HOFORs vandværker.
I forbindelse med implementering af central blødgøring i HOFOR vil online vandkvalitetsmålere få en vital rolle i vandbehandlingen. Vandkvalitetsmålingerne indgår i styringen og overvågningen af vandværkerne, og funktionaliteten, præcisionen og pålideligheden af vandkvalitetsmåleudstyret er derfor essentiel for driften af de nyopførte og moderniserede vandværker.
Der indgås rammeaftale med én leverandør for leverancer til HOFORs vandværker. For HOFORs øvrige forsyningsområder samt vandforsyning uden for vandværksområder gælder, at HOFOR kan anvende rammeaftalen til anskaffelse af vandkvalitetsmålere omfattet af aftalen, idet rammeaftalen i denne sammenhæng ikke etablerer et eksklusiv forhold mellem HOFOR og leverandøren.
- Serviceaftale jf. afsnit 4.3 i kravspecifikationen er en option for HOFOR
- Leverandøren kan tilbyde alternative turbiditetsmålere til montering på vandpanel 1 jf. afsnit 5.1 i stedet for lokale målere jf. afsnit 1.8 i kravspecifikationen.
Der henvises til udbudsmaterialet i EU-Supply.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale. Indkøb af vandkvalitetsmålere til vandforsyningen
Del VI: Supplerende oplysninger
Begrundelse for annullationen:
Ordregiver har besluttet at annullere udbudsforretningen, da der ikke er modtaget et tilstrækkeligt antal konditionsmæssige ansøgninger til at der kan opnås en tilfredsstillende konkurrenceudsættelse.
Ordregiver forventer snarest at genudbyde opgaven efter ordregivers tilpasning af udbudsmaterialet.
Genudbuddet iværksættes ved offentliggørelse af en ny udbudsbekendtgørelse.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
2) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk