Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=275119&B=TREFORVARME_OLD
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=275119&B=TREFORVARME_OLD
Udbyder
Nord Energi Net A/S
Vindere
Rammeaftale vedr. 60/10 kV transformere - Nord Energi 2020 - udbud med forhandling
(04.12.2020)
Kolektor ETRA d.o.o.
Šlandrova ul.10
SI- 1231 LJUBLJANA-CRNUCE
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 06-08-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 07-08-2020
Time: 12:00
Rammeaftale vedr. 60/10 kV transformere - Nord Energi 2020
Nord Energi Net A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 25399269
Postadresse: Ørstedsvej 2
By: Hjørring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Casper Adrian König
E-mail: ckni@servia.dk
Telefon: +45 70505050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://nordenerginet.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/352196
Del II: Genstand
Rammeaftale vedr. 60/10 kV transformere - Nord Energi 2020 - udbud med forhandling
Ved nærværende udbud ønsker Nord Energi at indhente tilbud på rammeaftale vedrørende 60/10 kV transformere.
Ved nærværende udbud ønsker Nord Energi at indhente tilbud på rammeaftale vedrørende 60/10 kV transformere.
3 x 12 måneder.
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i bedste egnethed i forhold til den konkrete opgave vurderet på baggrund af de adspurgte informationer omkring økonomisk og finansiel styrke samt bedste erfaring med leverancer af den udbudte genstand. I forhold til sidstnævnte vil ordregiver udvælge de ansøgere, som skønnes at have fremvist de mest sammenlignelige referencer i forhold til leverancer, omfang og karakter af den udbudte genstand.
Antallet af referencer vil ikke være afgørende for udvælgelsen alene, men i højere grad de enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte genstand.
Temperaturstignings-prøve og overspændingsafleder, jf. tilbudslistens fane U4.
</div>
Ordregiver forventer et indkøb i størrelsesordenen 12-30 mio. DKK over hele aftalens løbetid inkl. forlængelser, dvs. 5 år. Spændet er bredt, idet der alene er fastlagt anlægsprojekter for ca. 2 år ud i fremtiden, men ordregiver forventer, at der vil blive etableret solcelleparker i aftalens løbetid, som bevirker indkøb i størrelsesordenen op til 30 mio. DKK.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøgere opfordres til nøje at gennemlæse det samlede udbudsmateriale.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk