Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/135613370.aspx
Udbyder
Syddjurs Kommune (tovholder)
Vindere
Delaftale 1: Syddjurs Kommune
(15.01.2021)
XL-Byg Vorup Tømmerhandel & Byggecenter A/S
Nyborgvej 3
8940 Randers SV
Delaftale 1: Syddjurs Kommune
(15.01.2021)
Grønfeld Byggecenter A/S
Smedebakken 1, Grønfeld
8400 Ebeltoft
Delaftale 3: Skive Kommune
(15.01.2021)
Hobby-Huset, Stoholm Byggecenter
DORNEN 1
7850 STOHOLM J.
Delaftale 3 Skive Kommune
(15.01.2021)
Roslev Trælasthandel A/S
Bjørnevej 1
7800 Skive
Delaftale 2: Mariagerfjord Kommune
(15.01.2021)
Rold Trælasthandel A/S
Østergade 23
9510 Arden
Delaftale 4: Rebild Kommune
(15.01.2021)
Nørager Trælast A/S
Bredgade 10
9610 Nørager
Delaftale 4: Rebild Kommune
(15.01.2021)
Bygma Gruppen A/S
Transformervej 12
2860 Søborg
Delaftale 1: Syddjurs Kommune
(15.01.2021)
STARK
Skanderborgvej 277
8260 ÅRHUS
Levering af byggemarkedsprodukter og byggematerialer til Jysk Fællesindkøb
Syddjurs Kommune (tovholder)
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189978
Postadresse: Lundbergsvej 2
By: Ebeltoft
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8400
Land: Danmark
Kontaktperson: Karin Sonne
E-mail: indkob@syddjurs.dk
Telefon: +45 87535775
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/135613370.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.syddjurs.dk/
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Nordre Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
Kontaktperson: Karin Sonne
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk
Postadresse: Lundbergsvej
By: Ebeltoft
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8400
Land: Danmark
Kontaktperson: Karin Sonne
E-mail: indkob@syddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.syddjurs.dk
CVR-nummer: 29189579
Postadresse: Torvegade 10
By: Skive
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 7800
Land: Danmark
Kontaktperson: Karin Sonne
E-mail: indkob@skive.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skive.dk
CVR-nummer: 29189493
Postadresse: Hobrovej 110
By: Støvring
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 9530
Land: Danmark
Kontaktperson: Karin Sonne
E-mail: indk@rebild.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rebild.dk
Del II: Genstand
EU udbud på levering af byggemarkedsprodukter og byggematerialer til Jysk Fællesindkøb
Udbuddet vedrører køb af det løbende daglige forbrug af byggemarkedsprodukter og byggematerialer til Jysk Fællesindkøb:
— Der stammer fra et pludseligt opstået behov, som man derfor gerne selv vil afhente
— Varer som ikke er aftaledækket til anden side.
Syddjurs Kommune er tovholder for udbuddet.
Delaftale 1: Syddjurs Kommune
Syddjurs Kommune
Udbuddet vedrører køb af det løbende daglige forbrug af byggemarkedsprodukter og byggematerialer til Jysk Fællesindkøb:
- Der stammer fra et pludseligt opstået behov, som man derfor gerne selv vil afhente
- Varer som ikke er aftaledækket til anden side.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder.
Delaftale 2: Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord Kommune
Udbuddet vedrører køb af det løbende daglige forbrug af byggemarkedsprodukter og byggematerialer til Jysk Fællesindkøb:
— Der stammer fra et pludseligt opstået behov, som man derfor gerne selv vil afhente
— Varer som ikke er aftaledækket til anden side.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder.
Delaftale 3: Skive Kommune
Skive Kommune
Udbuddet vedrører køb af det løbende daglige forbrug af byggemarkedsprodukter og byggematerialer til Jysk Fællesindkøb:
— Der stammer fra et pludseligt opstået behov, som man derfor gerne selv vil afhente
— Varer som ikke er aftaledækket til anden side.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder.
Delaftale 4: Rebild Kommune
Rebild Kommune
Udbuddet vedrører køb af det løbende daglige forbrug af byggemarkedsprodukter og byggematerialer til Jysk Fællesindkøb:
— Der stammer fra et pludseligt opstået behov, som man derfor gerne selv vil afhente
— Varer som ikke er aftaledækket til anden side.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 stk. 1, nr. 1-6.
Ordregiver er forpligtet til at anvende den/de indgåede rammeaftale(r) til at dække sit forbrug. Ordregiver er dog berettiget til at anvende delydelsesreglen i udbudslovens § 8, stk. 2 og kan derfor indkøbe op til 20 % af sit samlede forbrug ved andre leverandører.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2024
Udbuddet bliver udført i regi af Jysk Fællesindkøb med Syddjurs Kommune som tovholder. Syddjurs, Mariagerfjord, Skive og Rebild Kommune deltager, med hver sin delaftale.
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens §137 stk. 1, nr. 1-6.
Det er et krav for at få tildelt kontrakt, at man accepterer alle mindstekravene, beskrevet i kravspecifikationen.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk