Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/4a18c399-edd3-4964-8218-dd173d18fc6f/publicMaterial
Udbyder
Lyngby-Taarbæk Kommune
Vindere
Levering af konsulentydelser i kategorien adgangsstyring (Access Manager)
(24.12.2020)
Enfo Sweden AB
Göteborg
Levering af konsulentydelser i kategorien adgangsstyring (Access Manager)
(24.12.2020)
PricewaterhouseCoopers Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Hellerup
Levering af konsulentydelser i kategorien identitetsstyring (IdM), drift
(24.12.2020)
Enfo Sweden AB
Göteborg
Levering af konsulentydelser i kategorien identitetsstyring (IdM), drift
(24.12.2020)
PricewaterhouseCoopers Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Hellerup
Levering af konsulentydelser i kategorien adgangsstyring (Access Manager)
(24.12.2020)
Skala IT
Ørum
Begrænset udbud af rammeaftale om levering af it-konsulentydelser inden for Micro Focus produkter
Lyngby-Taarbæk Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 11 71 53 11
Postadresse: Lyngby Torv 17
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: Kristine Helbo Friis
E-mail: krihf@ltk.dk
Telefon: +45 21519654
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/4a18c399-edd3-4964-8218-dd173d18fc6f/homepage
Del II: Genstand
Begrænset udbud af rammeaftale om levering af it-konsulentydelser inden for Micro Focus produkter
Rammeaftalen omfatter levering af konsulentydelser, herunder udførende opgaver der ligger i direkte forlængelse af denne rådgivning, i relation til Kommunens it-arkitektur. De 4 delaftaler, som tilsammen udgør den samlede rammeaftale, omfatter hver én kategori, inden for it-arkitektur:
- Delaftale 1 vedrører konsulentydelser, herunder udførende opgaver der ligger i direkte forlængelse heraf, inden for kategorien ”Adgangsstyring (Access Manager)”.
- Delaftale 2 vedrører konsulentydelser ved udvikling, herunder udførende opgaver der ligger i direkte forlængelse heraf, inden for kategorien ”Identitetsstyring (IdM), udvikling”.
- Delaftale 3 vedrører konsulentydelser ved drift, herunder udførende opgaver der ligger i direkte forlængelse heraf, inden for kategorien ”Identitetsstyring (IdM), drift”.
- Delaftale 3 vedrører konsulentydelser, herunder udførende opgaver der ligger i direkte forlængelse heraf, inden for kategorien ”Compliance (Governance, Reporting, Sentinel/ArcSite)”.
Levering af konsulentydelser i kategorien adgangsstyring (Access Manager)
Delaftale 1 vedrører konsulentydelser, herunder udførende opgaver der ligger i direkte forlængelse heraf, inden for kategorien ”Adgangsstyring (Access Manager)”.
Option på forlængelse á 2 x1 år. Option på forlængelse af delaftalen udløses automatisk, såfremt leverandøren ikke modtager særskilt skriftlig meddelelse fra kunden om, at kunden ikke vil gøre brug af optionen på forlængelse. Såfremt kunden ikke vil anvende optionen på forlængelse, vil leverandøren modtage skriftlig meddelelse herom senest 3 måneder inden delaftalens udløb.
Det er ordregivers vurdering, at dette opnås bedst ved at sammensætte feltet af ansøgere ud fra følgende kriterier, hvis der er mere end 5 egnede ansøgere pr. delaftale:
— I hvor høj grad den enkelte reference påviser erfaring med levering af de ydelser, som delaftalen hidrører (herunder udvikling af nye koncepter, fejlfinding på eksisterende linking, i relation til it-arkitektur inden for Micro Focus produkter) og
— I hvor høj grad den enkelte reference påviser erfaring med levering af ovenstående ydelser til en offentlig myndighed, offentretlige organer eller private virksomheder.
Levering af konsulentydelser i kategorien identitetsstyring (IdM), udvikling
Delaftale 2 vedrører konsulentydelser ved udvikling, herunder udførende opgaver der ligger i direkte forlængelse heraf, inden for kategorien ”Identitetsstyring (IdM), udvikling”.
Option på forlængelse á 2 x1 år. Option på forlængelse af delaftalen udløses automatisk, såfremt leverandøren ikke modtager særskilt skriftlig meddelelse fra kunden om, at kunden ikke vil gøre brug af optionen på forlængelse. Såfremt kunden ikke vil anvende optionen på forlængelse, vil leverandøren modtage skriftlig meddelelse herom senest 3 måneder inden delaftalens udløb.
Det er ordregivers vurdering, at dette opnås bedst ved at sammensætte feltet af ansøgere ud fra følgende kriterier, hvis der er mere end 5 egnede ansøgere pr. delaftale:
— I hvor høj grad den enkelte reference påviser erfaring med levering af de ydelser, som delaftalen hidrører (herunder udvikling af nye koncepter, fejlfinding på eksisterende linking, i relation til it-arkitektur inden for Micro Focus produkter) og
— I hvor høj grad den enkelte reference påviser erfaring med levering af ovenstående ydelser til en offentlig myndighed, offentretlige organer eller private virksomheder.
Levering af konsulentydelser i kategorien identitetsstyring (IdM), drift
Delaftale 3 vedrører konsulentydelser ved drift, herunder udførende opgaver der ligger i direkte forlængelse heraf, inden for kategorien ”Identitetsstyring (IdM), drift”.
Option på forlængelse á 2 x1 år. Option på forlængelse af delaftalen udløses automatisk, såfremt leverandøren ikke modtager særskilt skriftlig meddelelse fra kunden om, at kunden ikke vil gøre brug af optionen på forlængelse. Såfremt kunden ikke vil anvende optionen på forlængelse, vil leverandøren modtage skriftlig meddelelse herom senest 3 måneder inden delaftalens udløb.
Det er ordregivers vurdering, at dette opnås bedst ved at sammensætte feltet af ansøgere ud fra følgende kriterier, hvis der er mere end 5 egnede ansøgere pr. delaftale:
— I hvor høj grad den enkelte reference påviser erfaring med levering af de ydelser, som delaftalen hidrører (herunder udvikling af nye koncepter, fejlfinding på eksisterende linking, i relation til it-arkitektur inden for Micro Focus produkter) og
— I hvor høj grad den enkelte reference påviser erfaring med levering af ovenstående ydelser til en offentlig myndighed, offentretlige organer eller private virksomheder.
Levering af konsulentydelser i kategorien compliance (Governance, Reporting, Sentinel/ArcSite)
Delaftale 4 vedrører konsulentydelser, herunder udførende opgaver der ligger i direkte forlængelse heraf, inden for kategorien ”Compliance (Governance, Reporting, Sentinel/ArcSite)”.
Option på forlængelse á 2 x1 år. Option på forlængelse af delaftalen udløses automatisk, såfremt leverandøren ikke modtager særskilt skriftlig meddelelse fra kunden om, at kunden ikke vil gøre brug af optionen på forlængelse. Såfremt kunden ikke vil anvende optionen på forlængelse, vil leverandøren modtage skriftlig meddelelse herom senest 3 måneder inden delaftalens udløb.
Det er ordregivers vurdering, at dette opnås bedst ved at sammensætte feltet af ansøgere ud fra følgende kriterier, hvis der er mere end 5 egnede ansøgere pr. delaftale:
— I hvor høj grad den enkelte reference påviser erfaring med levering af de ydelser, som delaftalen hidrører (herunder udvikling af nye koncepter, fejlfinding på eksisterende linking, i relation til it-arkitektur inden for Micro Focus produkter) og
— I hvor høj grad den enkelte reference påviser erfaring med levering af ovenstående ydelser til en offentlig myndighed, offentretlige organer eller private virksomheder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Følgende nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår:
- Årsomsætning ESPD, del IV.B,1.a
- Årsomsætning inden for delaftalens område ESPD, del IV.B, 2.a
- Egenkapital, ESPD, del IV.B, 6.
Såfremt ansøger har eksisteret i mindre end 3 år, skal der alene oplyses om nøgletallene for det/de afsluttede regnskabsår, hvor ansøger har eksisteret. I ESPD, del IV.B, 3 oplyses i givet fald, hvornår ansøger etablerede eller startede sin virksomhed.
- Det er et mindstekrav, at ansøger har haft en årsomsætning på minimum 0,5 mio. DKK.
- Det er et mindstekrav, at ansøger har haft en årsomsætning, inden for delaftalens område, på minimum 0,5 mio. DKK.
- Det er et mindstekrav, at ansøger har positiv egenkapital for de seneste 3 år.
- Liste over de 3 betydeligste tjenesteydelser af sammenlignelig karakter/lignende opgaver, der er udført inden for de seneste 3 år, med angivelse af en overordnet karakteristik af kontrakten og angivelse af kontraktlængde (beskrivelse), årlig omsætning for kontrakten (beløb), kontraktforholdets starttidspunkt (datoer), navnet på den offentlige eller private kunde (modtagere), ESPD, del IV.C,1.b.
Det er et mindstekrav, at ansøger har erfaring med levering af sammenlignelig karakter/lignende opgaver til enten offentlige myndigheder, offentretlige organer eller private virksomheder.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk