Fakta om udbudet
Udbyder
Lyngby Taarbæk Vand A/S
Annulleringsbekendtgørelse på udbud på montage af vandmålere ved Lyngby Taarbæk Vand A/S
Lyngby Taarbæk Vand A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32292763
Postadresse: Hjortekærbakken 12
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: Finn Duus på vegne af ordregiver
E-mail: finn.duus@planprojekt.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/137272649.aspx
Del II: Genstand
Annulleringsbekendtgørelse på udbud på montage af vandmålere ved Lyngby Taarbæk Vand A/S
Lyngby Taarbæk Vand er et vandselskab, som forsyner forbrugerne med vand i forsyningsområdet .Lyngby Taarbæk Vand ønsker montage af nye vandmålere som erstatning for de 10 616 vandmålere, som i dag er placeret i forsyningsområdet. Projektet omfatter montage af vandmålere samt booking af forbrugere. Vandmålerne er indkøbt gennem andet udbud.
Lyngby-Taarbæk Kommune
Det skal understreges, at det angivne målerantal ikke er præcist og må forventes at kunne variere med skønsmæssigt -10 % til +10 %.
Selve den fysiske udskiftning/etablering af vandmålere ved den enkelte forbrugere, samt eventuel etablering af kommunikationsforstærkere lokalt i forbindelse med den enkelte vandmåler er omfattet af dette udbud.
Udover selve vandmålerudskiftningen skal totalentreprenøren booke forbrugerne for vandmålerudskiftningen og i det hele taget forestå den samlede kontakt med forbrugerne i forbindelse med vandmålerudskiftningen.
Til brug for bookingen og til styring af hele processen i forbindelse med vandmålerudskiftningen stiller Lyngby Taarbæk Vand et målerskifte- og bookingsystem til rådighed for totalentreprenøren. Det skal understreges, at dette system skal anvendes.
Lyngby Taarbæk Vand, udleverer alle vandmålere, indstiksventiler, fittings (omløbere, pasrør, forskruninger, nippelmuffer) for tilpasning af de nye vandmålere i de eksisterende installationer, så totalentreprenøren kun leverer selve montageydelsen samt booking og forbrugerkontakt.
Der skal således foregå et nært samarbejde og koordination i forbindelse med gennemførelsen af opgave.
Opgaven omfatter:
- Booking af forbrugere og forbrugerhåndtering i øvrigt
- Etablering og drift af callcenter og døgnbemandet vagtordning, samt løbende tilbagemeldinger til Lyngby Taarbæk Vand på forbrugerhenvendelser
- Nedtagning af gamle vandmålere samt montage af nye vandmålere og eventuelle kommunikationsforstærkere
- Eventuelle tilpasninger af installationer
- Reetablering og efterreparation af eventuel nedtaget isolering
- Registrering af måleroplysninger i målerskiftesystem
Afhentning/aflevering af vandmålere, kommunikationsforstærkere og andet materiale på centralt beliggende sted
- Bortskaffelse af ikke markerede nedtagne vandmålere
- Fotodukumentation af området omkring målerinstallationen, og selve installation før og efter montage via målerskiftesystem
- Kvalitetssikring og 4 % kvalitetskontrol af udført arbejde
- Aflevering
- Løbende koordinering med Lyngby Taarbæk Vand.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud på montage af vandmålere ved Lyngby Taarbæk Vand A/S.
Del VI: Supplerende oplysninger
Lyngby Taarbæk Vand A/S har i dette udbud ved udløbet af prækvalifikationsfristen kun modtaget en ansøgning der opfyldte minimumskravene for egnethed. Lyngby Taarbæk Vand A/S har derfor valgt at annullere udbuddet, idet der med alene én tilbudsgiver ikke er skabt de nødvendige betingelser for at sikre effektiv konkurrence. Lyngby Taarbæk Vand A/S er i gang med at overveje, hvordan et genudbud mest hensigtsmæssigt tilrettelægges, og forventer at genudbuddet finder sted snarest, ved offentliggørelse af EU-bekendtgørelse om genudbuddet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk