23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 198-480487
Offentliggjort
12.10.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Lyngby Taarbæk Vand A/S

Annulleringsbekendtgørelse på udbud på montage af vandmålere ved Lyngby Taarbæk Vand A/S


Lyngby Taarbæk Vand A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Lyngby Taarbæk Vand A/S
CVR-nummer: 32292763
Postadresse: Hjortekærbakken 12
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: Finn Duus på vegne af ordregiver
E-mail: finn.duus@planprojekt.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/137272649.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Annulleringsbekendtgørelse på udbud på montage af vandmålere ved Lyngby Taarbæk Vand A/S

II.1.2) Hoved-CPV-kode
51210000 Installation af måleudstyr
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Lyngby Taarbæk Vand er et vandselskab, som forsyner forbrugerne med vand i forsyningsområdet .Lyngby Taarbæk Vand ønsker montage af nye vandmålere som erstatning for de 10 616 vandmålere, som i dag er placeret i forsyningsområdet. Projektet omfatter montage af vandmålere samt booking af forbrugere. Vandmålerne er indkøbt gennem andet udbud.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38421100 Vandmålere
38550000 Målere
38552000 Elektroniske målere
45310000 Udførelse af elektriske installationer
45330000 Blikkenslagerarbejde
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Hovedudførelsessted:

Lyngby-Taarbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det skal understreges, at det angivne målerantal ikke er præcist og må forventes at kunne variere med skønsmæssigt -10 % til +10 %.

Selve den fysiske udskiftning/etablering af vandmålere ved den enkelte forbrugere, samt eventuel etablering af kommunikationsforstærkere lokalt i forbindelse med den enkelte vandmåler er omfattet af dette udbud.

Udover selve vandmålerudskiftningen skal totalentreprenøren booke forbrugerne for vandmålerudskiftningen og i det hele taget forestå den samlede kontakt med forbrugerne i forbindelse med vandmålerudskiftningen.

Til brug for bookingen og til styring af hele processen i forbindelse med vandmålerudskiftningen stiller Lyngby Taarbæk Vand et målerskifte- og bookingsystem til rådighed for totalentreprenøren. Det skal understreges, at dette system skal anvendes.

Lyngby Taarbæk Vand, udleverer alle vandmålere, indstiksventiler, fittings (omløbere, pasrør, forskruninger, nippelmuffer) for tilpasning af de nye vandmålere i de eksisterende installationer, så totalentreprenøren kun leverer selve montageydelsen samt booking og forbrugerkontakt.

Der skal således foregå et nært samarbejde og koordination i forbindelse med gennemførelsen af opgave.

Opgaven omfatter:

- Booking af forbrugere og forbrugerhåndtering i øvrigt

- Etablering og drift af callcenter og døgnbemandet vagtordning, samt løbende tilbagemeldinger til Lyngby Taarbæk Vand på forbrugerhenvendelser

- Nedtagning af gamle vandmålere samt montage af nye vandmålere og eventuelle kommunikationsforstærkere

- Eventuelle tilpasninger af installationer

- Reetablering og efterreparation af eventuel nedtaget isolering

- Registrering af måleroplysninger i målerskiftesystem

Afhentning/aflevering af vandmålere, kommunikationsforstærkere og andet materiale på centralt beliggende sted

- Bortskaffelse af ikke markerede nedtagne vandmålere

- Fotodukumentation af området omkring målerinstallationen, og selve installation før og efter montage via målerskiftesystem

- Kvalitetssikring og 4 % kvalitetskontrol af udført arbejde

- Aflevering

- Løbende koordinering med Lyngby Taarbæk Vand.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Forbrugerkontakt og -service / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 179-432308
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud på montage af vandmålere ved Lyngby Taarbæk Vand A/S.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Lyngby Taarbæk Vand A/S har i dette udbud ved udløbet af prækvalifikationsfristen kun modtaget en ansøgning der opfyldte minimumskravene for egnethed. Lyngby Taarbæk Vand A/S har derfor valgt at annullere udbuddet, idet der med alene én tilbudsgiver ikke er skabt de nødvendige betingelser for at sikre effektiv konkurrence. Lyngby Taarbæk Vand A/S er i gang med at overveje, hvordan et genudbud mest hensigtsmæssigt tilrettelægges, og forventer at genudbuddet finder sted snarest, ved offentliggørelse af EU-bekendtgørelse om genudbuddet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/10/2020

Send til en kollega

0.047