23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 220-539774
Offentliggjort
11.11.2020
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Vindere

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Struer Kommune

(26.11.2021)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra It-Center Fyn

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Landbrugsstyrelsen

(26.11.2021)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aarhus Kommune

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.11.2021)
Projectum ApS
Tobaksvejen 2A
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Egedal Kommune

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Erhvervsstyrelsen

(26.11.2021)
Aety ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(26.11.2021)
Komplex it A/S
Lyskær 13B
2730 Herlev

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Statens It

(26.11.2021)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra TV2/Danmark A/S

(26.11.2021)
COMM2IG A/S
Kokkedal Industripark 104
2980 Kokkedal

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Statens It

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ørsted Services A/S

(26.11.2021)
Nuuday A/S TDC Erhverv / NetDesign
Teglholmsgade 1
2450 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.11.2021)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

(26.11.2021)
Monsalta
Lyngsø Alle 3
2970 Hørsholm

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(26.11.2021)
Sirenia ApS
Olof Palmes Alle, 40, 2. tv
8200 Aarhus

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Rigspolitiet

(26.11.2021)
SAS Institute A/S
Havneholmen 8
2450 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aalborg Universitet

(26.11.2021)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Odense Kommune

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra DSB

(26.11.2021)
NTT DATA Business Solutions A/S
Erhvervsbyvej 11
8700 Horsens

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Domstolsstyrelsen

(26.11.2021)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Sjælland

(26.11.2021)
Businessmann A/S
Hovedvejen 9
2600 Glostrup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Statens It

(26.11.2021)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra AffaldVarme Aarhus-koncernen

(26.11.2021)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ørsted Services A/S

(26.11.2021)
Proact Systems A/S
Delta Park 46. st.
2665 Vallensbæk Strand

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Hovedstaden

(26.11.2021)
PDC A/S
H.J. Holst vej 3C
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.11.2021)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udenrigsministeriet

(26.11.2021)
Businessmann A/S
Hovedvejen 9
2600 Glostrup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Flexdanmark

(26.11.2021)
Lytzen IT A/S
Ålborgvej 94
9800 Hjørring

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Københavns Universitet

(26.11.2021)
Miracle A/S
Borupvang 2C
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Radio

(26.11.2021)
Komplex it A/S
Meterbuen 25
2740 Skovlunde

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ministeriet For Børn, Undervisning Og Ligestilling

(26.11.2021)
OrdblindeLab
Agertoften 22
8340 Malling

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aarhus Kommune

(26.11.2021)
Colibo A/S
Margrethepladsen 4, 4.
8000 Aarhus

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Hovedstaden

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aarhus Universitet

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ørsted Services A/S

(26.11.2021)
Conscia A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2. sal
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Banedanmark

(26.11.2021)
Geoinfo A/S
Stationsparken 37
2600 Glostrup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra TV2/Danmark A/S

(26.11.2021)
Amazon Web Services, Dansk filial af Amazon Web Services EMEA SARL, Luxembourg
c/o Azets Insight A/S, Lyskær 3C, 1. tv
2730 Herlev

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

(26.11.2021)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

(26.11.2021)
Danoffice IT ApS
Englandsvej 14
5700 Svendborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Finanstilsynet

(26.11.2021)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Evida Service Nord A/S

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(26.11.2021)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(26.11.2021)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Kolding Kommune

(26.11.2021)
Conscia A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2. sal
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Radio

(26.11.2021)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Forsvarsministeriet

(26.11.2021)
Conscia A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2.
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Nationalbank

(26.11.2021)
Miracle 42 A/S
Borupvang 5C, st.
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Helsingør Kommune

(26.11.2021)
SAS INSTITUTE A/S
Havneholmen 8, st.
2450 København SV

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Vækstfonden

(26.11.2021)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Faaborg-Midtfyn Kommune

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aarhus Universitet

(26.11.2021)
Wingmen Solutions A/S
Tobaksvejen 23B, 1. th
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Hovedstaden

(26.11.2021)
Komplex it A/S
Lyskær 13B
2730 Herlev

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sundheds- og Ældreministeriet

(26.11.2021)
Dustin a/s
Åhave Parkvej 27
8260 Viby J

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aarhus Kommune

(26.11.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Domstolsstyrelsen

(26.11.2021)
PDC A/S
H.J. Holst Vej 3 - 5 C
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Vordingborg Kommune

(26.11.2021)
Businessmann A/S
Hovedvejen 9
2600 Glostrup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.11.2021)
NTT DATA Business Solutions A/S
Erhvervsbyvej 11
8700 Horsens

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Hovedstaden

(26.11.2021)
Conscia A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2. sal
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Forsvarsministeriet

(26.11.2021)
Netic A/S
Alfred Nobels Vej 25
9220 Aalborg Øst

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Hillerød Kommune

(26.11.2021)
Conscia A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2.
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Statens It

(15.04.2022)
MIRACLE A/S
Borupvang 2C, st.
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Rigspolitiet

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Hovedstaden

(15.04.2022)
Miracle 42 A/S
Borupvang 5C, st.
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Rigspolitiet

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Finanstilsynet

(15.04.2022)
Commentor A/S
Visionsvej 51, 3.
9000 Aalborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Midtjylland

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Kalundborg Kommune

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danske Spil A/S

(15.04.2022)
MOTUS A/S
Erik Husfeldts Vej 7
2630 Taastrup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aalborg Universitet

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Forsvarsministeriet

(15.04.2022)
Omnidocs A/S
Wilders Plads 15A, 2.
1403 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

(15.04.2022)
MONSALTA ApS
Pile Alle 32
2840 Holte

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(15.04.2022)
eloomi A/S
Per Henrik Lings Allé 4, 4.
København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Domstolsstyrelsen

(15.04.2022)
Aety ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energinet

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Radio

(15.04.2022)
Aety ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ekf Danmarks Eksportkredit

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Rigspolitiet

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Landbrugsstyrelsen

(15.04.2022)
SAS INSTITUTE A/S
Havneholmen 8, st.
2450 København SV

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Professionshøjskolen Via University College

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Erhvervsstyrelsen

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energinet

(15.04.2022)
Aety ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Kolding Kommune

(15.04.2022)
DXC Technology Danmark A/S
Retortvej 8
2500 Valby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Midtjylland

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ørsted Services A/S

(15.04.2022)
NTT DATA Business Solutions A/S
Erhvervsbyvej 11
8700 Horsens

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Statens It

(15.04.2022)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Trafikselskabet Movia

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Frederikshavn Kommune

(15.04.2022)
Conscia A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2. sal
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Miljøstyrelsen

(15.04.2022)
SITEIMPROVE A/S
Sankt Annæ Plads 28
1250 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aalborg Universitet

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energinet

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(15.04.2022)
Nuuday A/S
Teglholmsgade 1
2450 København SV

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

(15.04.2022)
Colibo A/S
Margrethepladsen 4, 4.
8000 Aarhus

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Rigspolitiet

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ministeriet For Børn, Undervisning Og Ligestilling

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Beskæftigelsesministeriet

(15.04.2022)
Tieto Denmark A/S
Kongevejen 400C Øverød
2840 Holte

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Justitsministeriet

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Beskæftigelsesministeriet

(15.04.2022)
SOFTWARE IMPROVEMENT GROUP - NORDIC ApS
Bredgade 30
1260 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Nordjylland

(15.04.2022)
SAS INSTITUTE A/S
Havneholmen 8, st.
2450 København SV

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ministeriet For Børn, Undervisning Og Ligestilling

(15.04.2022)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Erhvervsstyrelsen

(15.04.2022)
MONSALTA ApS
Pile Alle 32
2840 Holte

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Rigspolitiet

(15.04.2022)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Nordjyllands Trafikselskab

(15.04.2022)
VISIONPEOPLE CONSULTING A/S
Blokken 15, 1.
3460 Birkerød

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Sjælland

(15.04.2022)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energinet

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(15.04.2022)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Flexdanmark

(15.04.2022)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet

(15.04.2022)
Sweco Sverige AB
Drottningtorget 14
21125 Malmö

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Rigspolitiet

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Professionshøjskolen Lillebælt / University College Lillebælt

(15.04.2022)
Conscia A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2. sal
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Hovedstaden

(15.04.2022)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Radio

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Københavns Kommune

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Statens It

(15.04.2022)
Tieto Denmark A/S
Kongevejen 400C Øverød
2840 Holte

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Statens Administration

(15.04.2022)
Atkins Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17
2300 København S

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(15.04.2022)
Atea A/S
2750 Lautrupvang 6

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Hovedstaden

(15.04.2022)
02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(15.04.2022)
NETIC A/S
Alfred Nobels Vej 25
9220 Aalborg Øst

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Gentofte Kommune

(15.04.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

(15.04.2022)
Stretch Qonnect ApS
Kompagnistræde 21, 1. tv
1208 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ministeriet For Børn, Undervisning Og Ligestilling

(15.04.2022)
Conscia A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2. sal
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Domstolsstyrelsen

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(15.04.2022)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(15.04.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Forsvarsministeriet

(15.04.2022)
ACCENTURE A/S
Bohrsgade 35
1799 København V

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Fjernvarme Fyn Holding A/S

(15.04.2022)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Rigspolitiet

(15.04.2022)
Crayon A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sundheds- og Ældreministeriet

(15.07.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Fredensborg Kommune

(15.07.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Digitaliseringsstyrelsen

(15.07.2022)
Pronom AS
Stortingsgata 4
158 Oslo

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(15.07.2022)
PENTIA A/S
Islands Brygge 55
2300 København S

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Tekniske Universitet

(15.07.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(15.07.2022)
Kostner Group ApS
Agern Alle 5A
2970 Hørsholm

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(15.07.2022)
Visma Local Government A/S
Søren Frichs Vej 44D
8230 Åbyhøj

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Statens It

(15.07.2022)
Wingmen solutions ApS
Tobaksvejen 23B, 1. th
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(15.07.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danske Spil A/S

(15.07.2022)
VOXOGO ApS
Kronprinsessegade 36, 1.
1306 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sundheds- og Ældreministeriet

(15.07.2022)
Danoffice IT ApS
Englandsvej 14 Tved
5700 Svendborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sund & Bælt Holding A/S

(15.07.2022)
Risk Decisions Limited
Fountain House Oxford Business Park South
OX4 2JY Oxford

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Gladsaxe Kommune

(15.07.2022)
CONSCIA DANMARK A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2.
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energistyrelsen

(15.07.2022)
Klartboard ApS
C/O Jacob Ørum Jensen Amicisvej 12, 1.
1852 Frederiksberg C

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sundheds- og Ældreministeriet

(15.07.2022)
SAS Institute A/S
Købmagergade 7-9
1150 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Tekniske Universitet

(15.07.2022)
CRAYON A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 sØBORG

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Evida Service Nord A/S

(15.07.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sundheds- og Ældreministeriet

(15.07.2022)
GLOBETEAM A/S
Virumgårdsvej 17A
2830 Virum

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ørsted Services A/S

(15.07.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra I/S Vestforbrænding

(15.07.2022)
PRONESTOR ApS
Nørgaardsvej 7
2800 Kgs.Lyngby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

(15.07.2022)
GLOBETEAM A/S
Virumgårdsvej 17A
2830 Virum

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(15.07.2022)
FlowIT A/S
Vindegade 34, 1. sal
5000 Odense

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aarhus Vand A/S

(15.07.2022)
CRAYON A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sundheds- og Ældreministeriet

(15.07.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Nationalbank

(15.07.2022)
DUBEX A/S
Gyngemose Parkvej 50
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energinet.dk

(15.07.2022)
RelateIT A/S
Jernbanegade 1, 2.
5000 Odense C

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Politisk koordination og økonomi

(15.07.2022)
CONECTO A/S
Gladsaxevej 376
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Kriminalforsorgen

(15.07.2022)
EG Danmark A/S
Lautrupvang 24
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Professionshøjskolen Lillebælt / University College Lillebælt

(15.07.2022)
A-2 A/S
Jægersborg Alle 4, 1.
2920 Charlottenlund

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Færdselsstyrelsen

(15.07.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Tv2/Danmark A/S

(15.07.2022)
IMG Play ApS
Strandgade 27B, 5.
1401 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Sjælland

(15.07.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Sjælland

(15.07.2022)
COMM2IG A/S
Kokkedal Industripark 104
2980 Kokkedal

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Finanstilsynet

(15.07.2022)
TOPDESK DANMARK A/S
Borupvang 3, 2.
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(15.07.2022)
BLUEWHALE ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ministry of Foreign Affairs of Denmark

(04.10.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Statens IT

(04.10.2022)
AskCody
Gasværksvej 30D
9000 Aalborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Erhvervsstyrelsen

(04.10.2022)
NTT DATA Business Solutions A/S
Erhvervsbyvej 11 Postnummer og by 8700 Horsens
8700 Horsens

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Vejdirektoratet

(04.10.2022)
2BM A/S
Livjægergade 17
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Odense Kommune

(04.10.2022)
FLOWIT A/S
Vindegade 34, 1.
5000 Odense C

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(04.10.2022)
Miracle 42 A/S
Borupvang 5C, st.
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Københavns Kommune

(04.10.2022)
WIZKIDS A/S
Roskildevej 8, 2.
2620 Albertslund

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Kriminalforsorgen

(04.10.2022)
Modaxo Europe A/S
Sommervej 31D, 4. Hasle
8210 Aarhus V

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bygningsstyrelsen

(04.10.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Statens It

(04.10.2022)
DUSTIN A/S
Åhave Parkvej 27
8260 Viby J

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(04.10.2022)
SIGNATURGRUPPEN A/S
Inge Lehmanns Gade 10
8000 Aarhus C

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(04.10.2022)
SOPRA STERIA A/S
Midtermolen 1, 2. th
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Miljøportal Digital Miljøforvaltning

(04.10.2022)
CRAYON A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Gladsaxe Kommune

(04.10.2022)
CONSCIA DANMARK A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2.
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udenrigsministeriet

(04.10.2022)
CBRAIN A/S
Dampfærgevej 30, 2.
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Digitaliseringsstyrelsen

(04.10.2022)
Promon A/S
Stortingsgata 4
0158 Oslo

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(04.10.2022)
SoftwareONE Denmark ApS
Bregnerødvej 144
3460 Birkerød

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Vejdirektoratet

(04.10.2022)
BENTLEY SYSTEMS SCANDINAVIA A/S
Havnegade 39
1058 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Udlændinge- og Integrationsministeriet

(04.10.2022)
MIRACLE A/S
Borupvang 2C, st.
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Tekniske Universitet

(04.10.2022)
Diplomasafe ApS
Artillerivej 86
2300 København S

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Banedanmark

(04.10.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(04.10.2022)
Netcompany A/S
Grønningen 17, 1.
1270 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Erhvervsstyrelsen

(04.10.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

Citrix-licenser

(15.02.2023)
Atea A/S
Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Københavns Kommune

(21.02.2023)
SAS INSTITUTE A/S
Havneholmen 8, st.
2450 København SV

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Radio

(21.02.2023)
DUBEX A/S
Gyngemose Parkvej 50
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Rigsrevisionen

(21.02.2023)
Netcompany A/S
Grønningen 17, 1.
1270 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energinet.dk

(21.02.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(21.02.2023)
SCANSOLUTIONS ApS
Herstedvang 7C, 1.
2620 Albertslund

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Holbæk Kommune

(21.02.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Holbæk Kommune

(21.02.2023)
MOTUS A/S
Erik Husfeldts Vej 7 Høje Taastrup
2630 Taastrup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(21.02.2023)
NTT DATA Business Solutions A/S
Erhvervsbyvej 11
8700 Horsens

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(21.02.2023)
EG Danmark A/S
Lautrupvang 24
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(21.02.2023)
MyMedCards ApS
Palle Juul-Jensens Boulevard 82
8200 Aarhus N

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Skatteministeriet

(21.02.2023)
ACCENTURE A/S
Bohrsgade 35
1799 København V

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Københavns Kommune

(21.02.2023)
Muninn ApS
Lyngby Hovedgade 94, st. mf
2800 Kongens Lyngby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Banedanmark

(21.02.2023)
FUJITSU A/S
Lautrupvang 1
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra I/S Vestforbrænding

(21.02.2023)
CONSCIA DANMARK A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2.
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Rigspolitiet

(21.02.2023)
Aety ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energinet.dk

(21.02.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(21.02.2023)
FORMPIPE SOFTWARE A/S
Lautrupvang 1
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Herning Kommune

(21.02.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aarhus Kommune

(21.02.2023)
SITEIMPROVE A/S
Sankt Annæ Plads 28
1250 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energinet.dk

(21.02.2023)
SOFTWAREONE ApS
C/O Comparex Bregnerødvej 144
3460 Birkerød

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aalborg Kommune

(21.02.2023)
COMM2IG A/S
Kokkedal Industripark 104
2980 Kokkedal

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Fiskeristyrelsen

(21.02.2023)
Aety ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energinet.dk

(21.02.2023)
Aety ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Aarhus Kommune

(21.02.2023)
PROJECTUM ApS
Tobaksvejen 2A
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Danmarks Nationalbank

(21.02.2023)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Nordjylland

(21.02.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ørsted Services A/S

(21.02.2023)
CRAYON A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Region Syddanmark

(21.02.2023)
CRAYON A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Banedanmark

(21.02.2023)
PROACT SYSTEMS A/S
Delta Park 46, st.
2665 Vallensbæk Strand

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Fredericia Kommune

(21.02.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Det Kongelige Teater og Kapel

(21.02.2023)
IT4Culture
11 Rue Duvergier
75019 Paris

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Emento A/S

(21.02.2023)
Emento A/S
Olof Palmes Allé 44
8200 Aarhus N

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Randers Kommune

(21.02.2023)
wingmen solutions ApS
Tobaksvejen 23B, 2.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Beskæftigelsesministeriet

(21.02.2023)
Codesealer A/S
C/O Jeppe Lau Hansen Applebys Plads 5, kl.
1411 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Fredensborg Kommune

(21.02.2023)
CONSCIA DANMARK A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2.
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(21.02.2023)
SCANSOLUTIONS ApS
Herstedvang 7C, 1.
2620 Albertslund

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Ringkøbing-Skjern Kommune

(21.02.2023)
GEOINFO A/S
Stationsparken 37
2600 Glostrup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Slagelse Kommune

(21.02.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Plantestyrelsen

(21.02.2023)
Aety ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energistyrelsen

(21.02.2023)
TOPDESK DANMARK A/S
Borupvang 3, 2.
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energinet.dk

(21.02.2023)
KOMPLEX IT A/S
Meterbuen 25
2740 Skovlunde

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Energinet.dk

(21.02.2023)
CRAYON A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Beskæftigelsesministeriet

(21.02.2023)
GLOBETEAM A/S
Virumgårdsvej 17A
2830 Virum

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
RAMBØLL MANAGEMENT CONSULTING A/S
Hannemanns Allé 53
2300 København S

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
CRAYON A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
NETTEAM TECHNOLOGY A/S
Vassingerød Bygade 3
3540 Lynge

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
TOPDESK DANMARK A/S
Borupvang 3, 2.
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
Danoffice IT ApS
Englandsvej 14 Tved
5700 Svendborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
Aety ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
MONSALTA ApS
Pile Alle 32 Øverød
2840 Holte

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
Aety ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
CONSCIA DANMARK A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2.
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
KPMG P/S
Dampfærgevej 28
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
GEOINFO A/S
Stationsparken 37
2600 Glostrup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
KPMG P/S
Dampfærgevej 28
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
PRICEWATERHOUSECOOPERS STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKAB
Strandvejen 44
2900 Hellerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
CRAYON A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ProjectFlow A/S
Vindegade 34, 1.
5000 Odense C

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
INFOMEDIA A/S
Pilestræde 58, 3.
1112 København K

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
Cludo ApS
Frederikskaj 4, 1.
2450 København SV

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
CRAYON A/S
Tobaksvejen 2A, 3.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
wingmen solutions ApS
Tobaksvejen 23B, 2.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
NETIC A/S
Alfred Nobels Vej 25
9220 Aalborg Øst

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
CONSCIA DANMARK A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2.
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
BERÚ A/S
Njalsgade 21E, st.
2300 København S

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
wingmen solutions ApS
Tobaksvejen 23B, 2.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
VERTICA A/S
Åboulevarden 69
8000 Aarhus C

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Bolig- og Planstyrelsen

(17.04.2023)
KOMPLEX IT A/S
Meterbuen 25
2740 Skovlunde

(09.06.2023)
Rambøll Management Consulting
København S

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
TIETOEVRY DENMARK A/S
Østbanegade 123
2100 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
IBM DANMARK ApS
Prøvensvej 1
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
KOMPLEX IT A/S
Meterbuen 25
2740 Skovlunde

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
PROACT SYSTEMS A/S
Delta Park 46, st.
2665 Vallensbæk Strand

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Witrics A/S
A.P. Møllers Allé 43B
2791 Dragør

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
KPMG P/S
Dampfærgevej 28
2100 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
LECTOR ApS
Ordrupvej 101
2920 Charlottenlund

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
TOPDESK DANMARK A/S
Borupvang 3, 2
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Nuuday A/S
Teglholmsgade 1
2450 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS DENMARK A/S
Lautrupvang 2B
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
SAS INSTITUTE A/S
Havneholmen 8, st.
2450 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
MOTUS A/S
Erik Husfeldts Vej 7 Høje Taastrup
2630 Taastrup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Persequor ApS
Frederiksborggade 15, 6.
1360 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Visma timemsystem
Gærtorvet 3
1799 København V

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Visma timesystem
Gærtorvet 3
1799 København V

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Praxis Forlag A/S
Vognmagergade 7
1120 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Mercell A/S
Vesterbrogade 149
1620 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Omnidocs A/S
C/O Omnidocs A/S Wilders Plads 15A, 2.
1403 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
ThinkAnalytics (UK) Ltd
Parkview House, 6 Woodside Place
G3 7QF Glasgow

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
wingmen solutions ApS
Tobaksvejen 23B, 2.
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Nobly A/S
Klamsagervej 21B
8230 Åbyhøj

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Orange Cyberdefense Denmark A/S
Roskildevej 522
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
VIDUCON ApS
Vermlandsgade 51, 1.
2300 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
7N A/S
Emdrupvej 26, 2.
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Nuuday A/S
Teglholmsgade 1
2450 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
TELIA DANMARK, FILIAL AF TELIA NÄTTJÄNSTER NORDEN AB, SVERIGE
Ørestads Boulevard 45
2300 København

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Sklatteministeriet

(26.09.2023)
Miracle 42 A/S
Tonsbakken 16
2740 Skovlunde

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
COMM2IG A/S
Kokkedal Industripark 104
2980 Kokkedal

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
DataExpert ApS
Mølledammen 24
3550 Slangerup

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
Cegal Danmark A/S
Tobaksvejen 2A
2860 Søborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
CGI Sverige AB
Torshamnsgatan 24
164 40 Kista

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
Evovia ApS
Finderupvej 5, st.
8000 Aarhus C

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
POSTNORD STRÅLFORS A/S
Hedegaardsvej 88
2300 København S

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
Axpoint A/S
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
Aety ApS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
Econta Consulting Group P/S
Indkildevej 6A
9210 Aalborg SØ

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
Capturi A/S
Ankersgade 12E, 1. tv
8000 Aarhus C

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
ACCENTURE A/S
Bohrsgade 35
1799 København V

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
Devoteam A/S
Kampmannsgade 2
1604 København V

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
COMPUGROUP MEDICAL DENMARK A/S
Olof Palmes Allé 44
8200 Aarhus N

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
CONSCIA DANMARK A/S
Kirkebjerg Parkvej 9, 2.
2605 Brøndby

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
DUSTIN A/S
Åhave Parkvej 27
8260 Viby J

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
Danoffice IT ApS
Englandsvej 14 Tved
5700 Svendborg

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
DELOITTE STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKAB
Weidekampsgade 6
2300 København S

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
DANIA SOFTWARE A/S
Strandvejen 111
4200 Slagelse

02.06 SKI's indrapportering af konkret indkøb fra Arbejdsmarkedets Tillægspension

(26.09.2023)
FFW Danmark ApS
Lyngbyvej 2
2100 København Ø

Standardsoftware


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
CVR-nummer: 17472437
Postadresse: H.C. Hansens Gade 4
By: København S
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Berit Bünger Torp
E-mail: bbt@ski.dk
Telefon: +45 20855645
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ski.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9e0debc7-b4a9-4d37-9b9d-98b63e5b8435/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9e0debc7-b4a9-4d37-9b9d-98b63e5b8435/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9e0debc7-b4a9-4d37-9b9d-98b63e5b8435/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Centraliserede indkøbsaktiviteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Standardsoftware

Sagsnr.: 02.06
II.1.2) Hoved-CPV-kode
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

SKI udbyder hermed et dynamisk indkøbssystem for standardsoftware og relaterede ydelser (02.06 Standardsoftware).

Standardsoftware defineres som software, der er præfabrikeret og er kommercielt tilgængeligt. Standardsoftware omtales også som COTS (Commercial Off The Shelf). En nærmere definition af arten af software er angivet i afsnit II.2.4).

Det dynamiske indkøbssystem indeholder 2 kategorier (angivet som delaftaler under afsnit II.2).

En ansøger kan vælge at anmode om optagelse i en eller begge kategorier og optagelse sker separat for hver kategori.

Det er SKI’s forventning, at hovedparten af indkøbene i begge kategorier kan kategoriseres indenfor følgende typeindkøb:

1) Genanskaffelse af eksisterende standardsoftwarefunktionalitet

2) Indgåelse af aftaler for support og vedligehold for eksisterende standardsoftware

3) Anskaffelse af ny standardsoftwarefunktionalitet.

Det er SKI's vurdering, at varekøb samlet set udgør kontrakternes hovedformål.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 10 300 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Standardsoftware

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72222000 Strategisk gennemgang og planlægning af informationssystemer eller -teknologi
72224000 Konsulentvirksomhed i forbindelse med projektstyring
72222300 Tjenesteydelser i forbindelse med informationsteknologi
72263000 Implementering af programmel
72265000 Konfigurering af programmel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det dynamiske indkøbssystem består af 2 kategorier.

Forskellen mellem de 2 kategorier består i en differentiering af, hvorvidt kunden i det konkrete indkøb har behov for at evaluere på andet end pris.

Kategori 1 omfatter de tilfælde, hvor kunden kan få dækket sit behov ved alene at evaluere på leverandørernes tilbudte priser, mens kategori 2 anvendes i de tilfælde, hvor kunden har behov for at evaluere på både pris og på leverandørernes tilbudte løsninger (kvalitet). Kunderne har mulighed for at inddrage f.eks. skifteomkostninger ved evalueringen af underkriteriet pris i kategori 2.

Begge kategorier kan bruges til at anskaffe følgende ydelsesområder, som nærmere beskrevet i bilag C, systemets genstand: Standardsoftware, support- og vedligeholdelsesaftaler til standardsoftware, installation/ implementering og konfiguration, samt relaterede ydelser i form af uddannelse samt rådgivning relateret til standardsoftware.

Der kan anskaffes standardsoftware og relaterede ydelser indenfor følgende funktionelle områder:

1) Application Infrastructure and Middleware

2) Application Development

3) Customer Experience and Relationship Management (CRM)

4) Enterprise Resource planning (ERP)

5) Supply Chain Management (SCM)

6) Project and Portfolio Management

7) Email and Authoring

8) Content Services

9) IT Operations

10) Operating Systems

11) Storage Management

12) Virtualization Infrastructure

13) Security

14) Data Management

15) Analytics and Business Intelligence

16) Other Application Software (Collaboration Services, Enterprise IM og Web Conferencing)

17) Other Infrastructure Software.

De funktionelle standardsoftwareområder er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes bilag D, oversigt over funktionelle standardsoftwareområder.

Standardsoftware kan anskaffes som et produkt eller som en service, tidsbegrænset eller tidsubegrænset, til at installere lokalt, eller til at tilgå via en browser eller lign., hvor licensgiver stiller softwaren til rådighed, typisk som en cloudløsning.

Systemet kan ikke anvendes til at indgå aftale om udvikling af ny softwarefunktionalitet, som udvikles specifikt til kunden.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 8 200 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

SKI forbeholder sig retten til at forlænge systemets varighed via en bekendtgørelse herom jf. udbudslovens § 107.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Den anførte værdi i afsnit II.1.5) og under de enkelte kategorier er baseret på et skøn over den højst anslåede værdi af samtlige kontrakter, der forventes tildelt i det dynamiske indkøbssystems løbetid, jf. nærmere herom i afsnit VI.3). Dette skøn er ikke et udtryk for et garanteret indkøb.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Standardsoftware

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72222000 Strategisk gennemgang og planlægning af informationssystemer eller -teknologi
72224000 Konsulentvirksomhed i forbindelse med projektstyring
72222300 Tjenesteydelser i forbindelse med informationsteknologi
72263000 Implementering af programmel
72265000 Konfigurering af programmel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det dynamiske indkøbssystem består af 2 kategorier.

Forskellen mellem de 2 kategorier består i en differentiering af, hvorvidt kunden i det konkrete indkøb har behov for at evaluere på andet end pris.

Kategori 1 omfatter de tilfælde, hvor kunden kan få dækket sit behov ved alene at evaluere på leverandørernes tilbudte priser, mens kategori 2 anvendes i de tilfælde, hvor kunden har behov for at evaluere på både pris og på leverandørernes tilbudte løsninger (kvalitet). Kunderne har mulighed for at inddrage f.eks. skifteomkostninger ved evalueringen af underkriteriet pris i kategori 2.

Begge kategorier kan bruges til at anskaffe følgende ydelsesområder, som nærmere beskrevet i bilag C, systemets genstand: Standardsoftware, support- og vedligeholdelsesaftaler til standardsoftware, installation/ implementering og konfiguration, samt relaterede ydelser i form af uddannelse samt rådgivning relateret til standardsoftware.

Der kan anskaffes standardsoftware og relaterede ydelser indenfor følgende funktionelle områder:

1) Application Infrastructure and Middleware

2) Application Development

3) Customer Experience and Relationship Management (CRM)

4) Enterprise Resource planning (ERP)

5) Supply Chain Management (SCM)

6) Project and Portfolio Management

7) Email and Authoring

8) Content Services

9) IT Operations

10) Operating Systems

11) Storage Management

12) Virtualization Infrastructure

13) Security

14) Data Management

15) Analytics and Business Intelligence

16) Other Application Software (Collaboration Services, Enterprise IM og Web Conferencing)

17) Other Infrastructure Software.

De funktionelle standardsoftwareområder er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes bilag D, oversigt over funktionelle standardsoftwareområder.

Standardsoftware kan anskaffes som et produkt eller som en service, tidsbegrænset eller tidsubegrænset, til at installere lokalt, eller til at tilgå via en browser eller lign., hvor licensgiver stiller softwaren til rådighed, typisk som en cloudløsning.

Systemet kan ikke anvendes til at indgå aftale om udvikling af ny softwarefunktionalitet, som udvikles specifikt til kunden.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 100 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

SKI forbeholder sig retten til at forlænge systemets varighed via en bekendtgørelse herom jf. udbudslovens § 107.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 100
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Den anførte værdi i afsnit II.1.5) og under de enkelte kategorier er baseret på et skøn over den højst anslåede værdi af samtlige kontrakter, der forventes tildelt i det dynamiske indkøbssystems løbetid, jf. nærmere herom i afsnit VI.3). Dette skøn er ikke et udtryk for et garanteret indkøb.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

N/A

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

N/A

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Ansøger skal indgive det fælles europæiske udbudsdokument (herefter ESPD) med angivelse af følgende oplysninger: 2 relevante referencer vedrørende tilsvarende opgaver udført inden for de seneste 3 år regnet fra tidspunktet for ansøgningsfristen.

Ved tilsvarende opgaver forstås opgaver indenfor et eller flere af nedenstående ydelsesområder:

Ydelsesområder for kategori 1:

1) Standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

2) Support- og vedligeholdsaftaler til standardsoftware, hvilket omfatter fejlrettelse, opdateringer, forbedringer mm. samt teknisk support relateret til standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

3) Implementering/installation og/eller konfiguration af standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4), herunder projektledelse relateret til at implementere/installere og/eller konfigurere standardsoftware.

Ydelsesområder for kategori 2:

1) Standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

2) Support- og vedligeholdsaftaler til standardsoftware, hvilket omfatter fejlrettelse, opdateringer, forbedringer mm. samt teknisk support relateret til standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

3) Implementering/installation og/eller konfiguration af standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4), herunder projektledelse relateret til at implementere/installere og/eller konfigurere standardsoftware.

4) Undervisning i brugen af standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

5) Rådgivning relateret til anskaffelse og/eller brug af standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

Kontrakten, som ansøger angiver som reference, kan være startet tidligere end 3 år før ansøgningsfristen og/eller løbe videre efter ansøgningsfristen, men der kan alene lægges vægt på den del af kontrakten, der er udført inden for de seneste 3 år før ansøgningsfristen. Ansøger skal derfor alene beskrive og angive værdien for den del, som er udført i perioden inden for de seneste 3 år før ansøgningsfristen. Ansøger står ved sin erklæring i ESPD’et inde for, at der alene er beskrevet og angivet værdien for den del af kontrakten, som er udført i perioden inden for de seneste 3 år før ansøgningsfristen.

For hver reference angives en start- og slutdato for kontrakten.

For hver reference angives modtageren, dvs. kundens navn.

For hver reference angives en kort beskrivelse af leverancen med angivelse af, hvilket/hvilke funktionelle standardsoftwareområde(r), jf. afsnit II.2.4), der er indeholdt i leverancen. SKI opfordrer ansøger til at holde beskrivelsen kortfattet og præcis.

For hver reference angives værdien for de opgaver, som er udført i perioden inden for de seneste 3 år før ansøgningsfristen. Bemærk, at der er forskellige mindstekrav til referencens værdi i henholdsvis kategori 1 og kategori 2 samt forskellige krav til hvilke ydelsesområder, der kan indgå i værdien.

Samme reference kan anvendes til ansøgning i begge kategorier, hvis den opfylder kravene i disse.

SKI forbeholder sig mulighed for at rette henvendelse til ansøger med henblik på at kontrollere en references rigtighed, hvis der er angivet oplysninger, der giver SKI anledning til tvivl.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

For optagelse i kategori 1:

Som mindstekrav kræves 2 referencer på udførsel af tilsvarende opgaver indenfor de seneste 3 år (i henhold til datoen for ansøgningsfrist). Ved tilsvarende opgaver forstås opgaver indenfor et eller flere af nedenstående ydelsesområder:

1) Standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

2) Support- og vedligeholdsaftaler til standardsoftware, hvilket omfatter fejlrettelse, opdateringer, forbedringer mm. samt teknisk support relateret til standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

3) Implementering/installation og/eller konfiguration af standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4), herunder projektledelse relateret til at implementere/installere og/eller konfigurere standardsoftware.

Værdien af den del, som er udført i perioden inden for de seneste 3 år før ansøgningsfristen, skal for hver reference være mindst 20 mio. DKK.

For optagelse i kategori 2:

Som mindstekrav kræves 2 referencer på udførsel af tilsvarende opgaver indenfor de seneste 3 år (i henhold til datoen for ansøgningsfrist). Ved tilsvarende opgaver indenfor et eller flere af nedenstående ydelsesområder:

1) Standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

2) Support- og vedligeholdsaftaler til standardsoftware, hvilket omfatter fejlrettelse, opdateringer, forbedringer mm. samt teknisk support relateret til standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

3) Implementering/installation og/eller konfiguration af standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4), herunder projektledelse relateret til at implementere/installere og/eller konfigurere standardsoftware.

4) Undervisning i brugen af standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

5) Rådgivning relateret til anskaffelse og/eller brug af standardsoftware indenfor et eller flere funktionelle områder som defineret i afsnit II.1.4) og afsnit II.2.4).

Værdien af den del, som er udført i perioden inden for de seneste 3 år før ansøgningsfristen, skal for hver reference være mindst 200 000 DKK.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Kunden har i den enkelte konkurrencesituation mulighed for at angive brugsvilkår for anvendelsen af softwaren, som af kunden skønnes relevante og saglige for det konkrete indkøb. Dette kan f.eks. være vilkår for varsling om en audit af den anskaffede software, vilkår for regulering af kundens anvendelse af den anskaffede software mm. Brugsvilkår vil fremgå af kundens udbudsmateriale i det konkrete indkøb, og skal være baseret på saglige og objektive hensyn.

Ved kundens køb på det dynamiske indkøbssystem vil der blive indgået en leveringskontrakt mellem kunden og leverandøren, der regulerer leverandørens forpligtelser overfor kunden. Som bilag til leveringsaftalen vil der være en trepartsaftale, der indgås mellem leverandøren, kunden og SKI, og som indeholder en regulering af leverandørens forpligtelser overfor SKI, herunder om rapportering og opkrævning af betaling fra kunden til SKI. Rapporteringen er af betydning for SKI’s løbende monitorering af omsætningen på systemet.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet omfatter oprettelse af et dynamisk indkøbssystem
Det dynamiske indkøbssystem kan blive anvendt af yderligere indkøbere
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 08/12/2020
Tidspunkt: 13:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

1) Ansøger må ikke være omfattet af nogen af udelukkelsesgrundene angivet i udbudslovens § § 135 og 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. Der henvises til udbudsbetingelserne for yderligere oplysninger om udelukkelsesgrunde og eventuel »self-cleaning« samt udfyldelse af ESPD.

2) Hvis ansøger støtter sig på støttende enheder, skal disse enheder aflevere støtteerklæring eller anden dokumentation, der dokumenterer, at ansøger faktisk råder over disse enheders formåen. Dokumentationen skal afleveres sammen med ansøgningen om optagelse i systemet i overensstemmelse med udbudslovens § 151, stk. 2.

3) SKI afholder informations- og spørgemøde for interesserede ansøgere mandag den 16. november 2020 kl. 10.00-11.00, jf. nærmere oplysninger herom i udbudsbetingelsernes punkt 9.1.1.

4) SKI forbeholder sig ret til at udbyde kontrakter, rammeaftaler eller dynamiske indkøbssystemer med et sammenfaldende sortiment, som dette dynamiske indkøbssystem (02.06), så længe det ikke forfølger et usagligt formål.

5) SKI’s abonnenter, anført i bilag B, kan benytte det dynamiske indkøbssystem frivilligt, og har således en ret – men ikke en pligt – til at anvende systemet. Det bemærkes, at offentlige ordregivere, der tegner abonnement hos SKI efter offentliggørelse af denne bekendtgørelse - efter aftale med SKI - vil kunne få adgang til nærværende dynamiske indkøbssystem. SKI vil sikre, at offentliggørelse af nye ordregivere/abonnenter/kunder i systemet sker i overensstemmelse med udbudslovens regler.

6) Kunderne kan i de konkrete indkøb beslutte, at der kan afgives alternative eller sideordnede tilbud. Det vil i givet fald fremgå af kundens opfordringsskrivelse.

7) Hvis ansøgeren er en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal disse påtage sig at hæfte solidarisk, og deltagerne i sammenslutningen skal udpege en fælles befuldmægtiget.

Ad II.2.9): Antal ansøgere er angivet som specifikke tal i begge kategorier. Tallet er ikke udtryk for en begrænsning, men at der skal angives et talformat i bekendtgørelsen. I et dynamisk indkøbssystem er der ikke en begrænsning på antallet af økonomiske aktører, der kan optages i systemet.

Ad afsnit II.1.5) og II.2.14): Den skønnede værdi er baseret på SKI’s markedskendskab. Værdien af træk på SKI’s nuværende rammeaftale for standardsoftware er taget i betragtning, og er korrigeret i lyset af forventninger til værdien af det nye dynamiske indkøbssystem. SKI har i estimatet bl.a. inddraget den forventede økonomiske konsekvens af skiftet i indkøbsmetoden, som åbner for en løbende tilgang af et bredt felt af store og små markedsaktører med nye, innovative produkter og ydelser. SKI har videre estimeret den skønnede værdi af de kontrakter, der bliver tildelt i det dynamiske indkøbssystems varighed på 6 år ud fra forventningen om, at der er tale om et marked i vækst. Der er dog samtidig tale om et marked i hastig udvikling, ligesom SKI introducerer en ny indkøbsmetode på området. Skønnet er derfor behæftet med en vis usikkerhed, men repræsenterer samtidig SKI’s bedste saglige skøn - på tidspunktet for offentliggørelsen af denne bekendtgørelse. Det samlede estimat og fordelingen i de 2 kategorier er udtryk for den forventede højst anslåede værdi af samtlige kontrakter, der forventes tildelt i det dynamiske indkøbssystems levetid. Hvis SKI vælger at ændre det dynamiske indkøbssystems løbetid i medfør af udbudslovens § 107, vil SKI i samme forbindelse justere de estimerede værdier.

Ad IV.2.2): Systemet åbnes for behandling af ansøgninger igen den 12. januar 2021. Ansøgninger om optagelse i systemet som fremsendes efter den 12. januar 2021, vil blive behandlet i løbet af 10 arbejdsdage, medmindre særlige forhold gør sig gældende jf. udbudslovens § 105, stk. 4 og 5, hvorefter fristen for behandling kan forlænges til 15 arbejdsdage, jf. nærmere herom i udbudsbetingelsernes del 3.

Ad IV.2.4): Fagtermer og begreber, der normalt angives på engelsk, kan dog accepteres.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation, jf. § 7, stk. 1 lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen, jf. § 7, stk. 2, nr. 2 lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12.5.2010 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Klageren skal angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/11/2020

Send til en kollega

0.282