Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Professionshøjskolen University College Nordjylland
Vindere
Tilbudsfase for begrænset udbud - UCN
(23.04.2021)
Kruso A/S
Landemærket 10, 6. sal
1119 København K
Begrænset udbud af anskaffelse af ny hjemmeside for Professionshøjskolen University College Nordjylland
Professionshøjskolen University College Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 30843126
Postadresse: Selma Lagerløfs Vej 2
By: Aalborg Øst
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Peter Boye Lester
E-mail: pl@falckekdahl.dk
Telefon: +45 53628985
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/144443502.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://falckekdahl.dk/
Del II: Genstand
Begrænset udbud af anskaffelse af ny hjemmeside for Professionshøjskolen University College Nordjylland
Nærværende udbud omfatter en kontrakt for udvikling, implementering, vedligeholdelse, support, drift, samt en ramme for videreudvikling.
Ordregiver ønsker at anskaffe en ny hjemmeside, der skal fungere som et centralt værktøj i rekrutteringsindsatsen over for potentielle studerende og kursister. Hjemmesiden skal spille en central rolle som informations- og formidlingskanal og skal fungere som det primære digitale udstillingsvindue for ordregivers eksterne målgrupper.
Den nye hjemmeside skal understøtte 3 primære forretningsmæssige mål:
- Tiltrække motiverede og afklarede studerende til grunduddannelserne
- Sælge kurser og videreuddannelser
- Profilere ordregiver som en attraktiv samarbejdspartner og aktivere ordregivers interessenter.
Ordregivers internationale version af hjemmesiden skal understøtte tilsvarende formål, dog undtaget salg af efter- og videreuddannelse inden for de særlige forhold, der gør sig gældende for det internationale område.
Projektet omfatter hjemmesiden ucn.dk og herunder også den internationale pendant ucn.dk/english, som tilsammen årligt har ca. 4 mio. sidevisninger. Hjemmesiden består i dag af ca. 3 000 dansksprogede og ca. 1 000 engelsksprogede sider.
Indholdsmæssigt forventes den nye hjemmeside at have et omfang tilsvarende den nuværende hjemmeside. Grundet mængden af indhold, der skal migreres fra den nuværende hjemmeside til den nye, forventer ordregiver, at dette kan foregå successivt i takt med at den nye hjemmeside udvikles.
Teknisk forventes løsningen at være enkelt opbygget. Dette skyldes bl.a. den funktionalitet, der erstattes af sektorløsningen nemStudie, som bl.a. fremadrettet skal håndtere de ansøgnings- og tilmeldingsaktiviteter, der i dag håndteres af hjemmesidens kursustilmelding. Herudover udfases en række øvrige special udviklede moduler, da ordregiver fremadrettet ønsker at arbejde ud fra et princip om så vidt muligt at undgå egenudviklede løsninger, og i stedet basere sin løsning på velrenommerede, standardiserede tredjepartssystemer.
Designmæssigt ønsker ordregiver, at hjemmesidens nye design skal tage udgangspunkt i ordregivers nuværende visuelle identitet og designguide samt et veletableret design-framework.
Ordregiver ønsker at indgå en 6-årig kontrakt, som af ordregiver kan forlænges 2 gange á op til 12 måneder, senest 1 måned før udløb af oprindelig periode.
Kontrakten kan opsiges af ordregiver med 12 måneders varsel, dog tidligst til ophør 4 år efter overtagelsesdagen.
Den udbudte kontrakt forventes at andrage 4 144 000 DKK (ekskl. moms). Værdien er et estimat baseret på markedsundersøgelser og forventninger til fremtidigt indkøb.
Ordregiver kan forlænges 2 gange á op til 12 måneder, senest 1 måned før udløb af oprindelig periode.
Ordregiver kan forlænges 2 gange á op til 12 måneder, senest 1 måned før udløb af oprindelig periode.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver udvælger 5 ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive tilbud.
Såfremt der modtages flere konditionsmæssige ansøgninger end ovenfor, vil ordregiver foretage en udvælgelse blandt disse ansøgere. Ordregiver vil på baggrund af referencelisterne udvælge de ansøgere, der har den erfaring, som i størst mulig grad svarer til den udbudte opgave. For ansøgere, der baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen, vil udvælgelse ske på baggrund af samtlige af de referencer, der er fremsendt i forbindelse med ansøgningen, jf. udbudsbetingelsernes punkt. 3.6 og 3.5.2.
Ved vurderingen af ansøgers referencer vægter ordregiver den enkelte references konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte opgave.
Ordregiver stiller krav om, at mindst 1 reference omfatter levering af mindst én hjemmeside.
Ordregiver stiller krav om, at ansøger kan dokumentere mindst 1 reference omfattende levering af udvikling, implementering, samt vedligeholdelse og eventuelt drift til en offentlig institution eller tilsvarende.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk