Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/140214918.aspx
Udbyder
VandCenter Syd A/S
Udskiftning og installation af vandmålere for VandCenter Syd
VandCenter Syd A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 17414003
Postadresse: Vandværksvej 7
By: Odense C
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anton Wilkens
E-mail: anw@samaqua.dk
Telefon: +45 29692322
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/140214918.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk
Del II: Genstand
Udskiftning og installation af vandmålere for VandCenter Syd
VandCenter Syds har igangsat processen med at udskifte de nuværende mekaniske målere til elektroniske og fjernaflæste målere hos forsyningens kunder. I den forbindelse ønsker VandCenter Syd at indgå i et samarbejde med en ekstern installatør, som kan håndtere en del af udskiftningerne hos kunderne og samarbejde med forsyningen om kundehåndteringen.
Tryk her https://permalink.mercell.com/140214918.aspx
Odense
VandCenter Syds har igangsat processen med at udskifte de nuværende mekaniske målere til elektroniske og fjernaflæste målere hos forsyningens kunder. I den forbindelse ønsker VandCenter Syd at indgå i et samarbejde med en ekstern installatør, som kan håndtere en del af udskiftningerne hos kunderne.
Leverandøren bliver VandCenter Syds repræsentant overfor kunderne i forbindelse med en del af udskiftningerne, og derfor efterspørger VandCenter Syd en leverandør, der kan håndtere en callcenter- og bookingopgave for forsyningen, udføre professionel og forskriftsmæssig installation af målere, men som også er villig til at indgå i et tæt samarbejde om at levere den bedst mulige kundeoplevelse i forbindelse med installation af de nye vandmålere.
Udbuddet vedrører udskiftning af eksisterende vandmålere i forsyningsområder med nye fjernaflæste vandmålere for VandCenter Syd.
— Demontering af eksisterende vandmålere samt montage af nye batteridrevne fjernaflæste vandmålere med byggemål 190 mm og 1" tilslutning samt eventuelle antenner til signalforstærkning
— Sikring af at måleren kan kommunikere med det opsatte datakommunikationsnetværk som skal hjemtage data til VandCenter Syds målerhåndteringssystem
— Mindre tilpasninger af installationer hvor nødvendigt
— Håndtering af mangelfulde installationer
— Opdatering af målerinformationer i målerskiftesystem
— Håndtering af callcenter og bookingsystem med booking af kundebesøg
— Brug af målerudskiftningssystem (option)
— Erfaringsudveksling med VandCenter Syd om optimering af kundehåndtering
— Afhentning af nye vandmålere og tilhørende udstyr og materiale på Vandværksvej 7 og transport til installationsadresserne
— Aflevering af eksisterende vandmålere på Vandværksvej 7
— Samarbejde med VandCenter Syd omkring kundehenvendelser ifm. kundebesøg.
Referencer: Ordregiver lægger i evalueringen af referencer vægt på, hvorvidt referencen omfangsmæssigt hvad angår målere er tilsvarende den udbudte opgave fra ordregiver samt information om tilfredsheden med den udførte opgave baseret på udsagn fra de oplyste kontaktpersoner.
Ordregiver har option på køb af installation af et yderligere antal vandmålere fra målerleverandøren, som skal kunne opsættes i ordregivers forsyningsområde, fx ved udstykninger eller overtagelse af private vandværker.
Målerudskiftningssystemet er indsat som option.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Egenkapital
- Resultat
- Erhvervsansvarsforsikring.
— Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 regnskabsår
— Positivt resultat før skat i minimum 2 af de 3 seneste regnskabsår
— Skal have gældende erhvervsansvarsforsikring på minimum 10 mio. DKK ved ting- og/eller personskade pr. år.
- Referencer
- Autorisation til at udføre opgaven med montering.
— Ansøger skal fremvise 2 referencer fra lignende projekter omfattende udskiftning af eksisterende forbrugsmålere med nye fjernaflæste forbrugsmålere, kundekontakt og håndtering af kundebooking samt registrering i målerskiftesystem. Referencerne skal indeholde en beskrivelse af opgavens omfang og løsning, herunder periode for projektet samt kontaktoplysninger på referencen (navn, telefonnummer og kontaktperson). Referencerne må maksimalt være 3 år gamle.
— Leverandøren skal besidde de nødvendige autorisationer til at udføre opgaven i henhold til Lov nr. 30 af 11. januar 2019 med senere ændringer - lov om autorisation af virksomheder på el, vvs og kloakinstallationsområdet.
Fremgår af udkastet til kontrakt.
Fremgår af udkastet til kontrakt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Jf. udbudslovens §137, stk. 1., nr. 1-7 anvender ordregiver følgende frivillige udelukkelsesgrunde i forbindelse med dette udbud:
— Overtrædelse af miljø-, social- eller arbejdsretlige regler
— Konkurs eller anden form for insolvens- eller likvidationsbehandling
— Alvorlige forsømmelser i forbindelse med udførelse af erhvervet, der sår tvivl om virksomhedens integritet
— Konkurrencefordrejende aftale
— Væsentlig misligholdelse af en offentlig kontrakt
— Uretmæssigt forsøg på at påvirke ordregiverens beslutningsproces
— Ubetalt forfalden gæld til det offentlige under 100 000 DKK.
Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere er i dette udbud tilstrækkelig dokumentation for at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundende og årsrapporter er tilstrækkelig dokumentation for økonomisk formåen.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk