Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
KOMBIT A/S
Forhåndsmeddelelse vedr. KOMBIT A/S' anskaffelse af implementering, levering, support, vedligeholdelse og drift af et ERP-system som en SaaS-løsning
KOMBIT A/S
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19435075
Postadresse: Halfdansgade 8
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Klejs
E-mail: hkl@kombit.dk
Telefon: +45 24962634
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://kombit.dk/
Del II: Genstand
Forhåndsmeddelelse vedr. KOMBIT A/S' anskaffelse af implementering, levering, support, vedligeholdelse og drift af et ERP-system som en SaaS-løsning
Kombit A/S er på nuværende tidspunkt i forberedelsesfasen af en udbudsforretning vedrørende en kontrakt om implementering, levering, support, vedligeholdelse og drift af et ERP-system som en SaaS-løsning. Den ønskede anskaffelse forventes udbudt med udgangspunkt i standardkontrakten Virk17 som aftalegrundlag.
Udbudsforretningen gennemføres som et udbud med forhandling med forventet offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse den 20. april 2021.
Kombit A/S er på nuværende tidspunkt i forberedelsesfasen af en udbudsforretning vedrørende en kontrakt om implementering, levering, support, vedligeholdelse og drift af et ERP-system som en SaaS-løsning. Udgangspunktet for anskaffelsen er KOMBIT A/S' behov relateret til styring og økonomiprocesser. KOMBIT A/S har behov for en transparent økonomistyring med fokus på optimeret projektstyring og effektiv administrativ understøttelse heraf.
KOMBITs primære opgave er at udvikle, drive og forankre fælleskommunale it-løsninger. KOMBITs økonomistyring skal sikre, at den tilgængelige finansiering resulterer i de bedste it-løsninger på tværs af kommunerne. KOMBITS økonomiske styring skal sikre topledelse, økonomiledelse og projektledelsen på it-projekterne bedst mulige vilkår for at kunne agere indenfor de finansieringsmæssige rammer, de er underlagt. Herunder sikre en optimal anvendelse af bevillingen, transparens i afregning med kommunerne, samt den løbende projektstyring, herunder leverandør-, kontrakt-og ressourcestyring.
KOMBITs’ direktion skal løbende have overblik over rentabilitet og indtjening i de it-projekter og kunne omprioritere midler internt på projekterne samt have overblik over de langsigtede konsekvenser.
Omkostnings-og indtægtsdrivende faktorer skal kunne udsondres, herunder anvendte satser (fx timepriser), rabatordninger og administrationsbidrag (overhead).
Kombit A/S understreger, at denne forhåndsmeddelelse alene er af orienterende karakter om den forestående anskaffelse og udgør således ikke en udbudsbekendtgørelse med frist for ansøgning om prækvalifikation. Kombit A/S agter, som angivet i forhåndsmeddelsens afsnit II.1.4), at offentliggøre en udbudsbekendtgørelse i april 2021.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Som angivet under forhåndsmeddelelsens punkt II.1.4) er KOMBIT A/S i udbuddets forberedelsesfase, hvorfor der ikke på nuværende tidspunkt foreligger et endeligt udbudsmateriale at henvise til. På den i forhåndsmeddelelsens afsnit 1.3) angivne addresse fremgår yderligere information om ordregiver. Ved spørgsmål hertil henvises til hjemmesiden samt den angivne kontaktperson.