Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=291264&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Firewalls, sikkerhedsprodukter og tilhørende ydelser
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Anette Eghoff
E-mail: aegh@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93576819
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Firewalls, sikkerhedsprodukter og tilhørende ydelser
Udbuddet vedrører indkøb og levering af firewalls, sikkerhedsprodukter og tilhørende ydelser og omfatter:
- Hardware
- Køb af nye licenser
- Gentegning af licenser
- Service og support af både nye og eksisterende licenser og hardware
- Konsulentydelser
- Optioner.
Firewalls, sikkerhedsprodukter og tilhørende ydelser
Udbuddet vedrører indkøb og levering af firewalls, sikkerhedsprodukter og tilhørende ydelser og omfatter:
- Hardware
- Køb af nye licenser
- Gentegning af licenser
- Service og support af både nye og eksisterende licenser og hardware
- Konsulentydelser
- Optioner.
Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 5 ansøgere, som vil blive opfordret til at afgive tilbud.
Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder betingelserne for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret.
Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder betingelserne for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, vil der ske en udvælgelse blandt disse ansøgere.
Udbuddet indeholder 2 obligatoriske optioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
For at blive erklæret egnet, skal tilbudsgiver opfylde nedenstående vedrørende økonomisk og finansiel formåen:
Tilbudsgiver skal oplyse den samlede gennemsnitlige årsomsætning for de tre (3) seneste afsluttede regnskabsår.
Ansøger gennemsnitligt har haft en årlig omsætning på minimum 30 mio. DKK baseret på de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal anføre tre (3) forskellige referencer som har lighed med den udbudte rammeaftales genstand og kunde og som er (eller har været) igangværende indenfor de seneste tre (3) år før tilbudsfristen - der skal have været realitet på levering i henhold til leverancen.
Referencerne skal indeholde:
- Angivelse af kunden
- Beskrivelse af indholdet af opgaven, herunder varekøb, service- og supportaftale, vedligeholdelse og tjenesteydelser.
- Beskrivelse af kompleksiteten i mængden af produkter som er blevet leveret, driftsstatus (igangværende/ophørt)
- Kontraktens varighed (dato for ikrafttræden og slutdato)
- Årlig kontraktværdi
- For rammeaftaler angives det estimerede årlige kontraktværdi.
Ansøger skal have minimum 3 sammenlignelige referencer.
- En reference anses for sammenlignelig når den har lighed med den udbudte kontrakt og kunde.
— Med lighed med kontrakten forstås opgaver, som i indhold af kontrakten og kompleksitet i mængden af produkter eller løsning bedst svarer til den udbudte kontrakt.
— Med lighed med kunden forstås en offentlig/privat større virksomhed med et betydeligt antal ansatte og en geografisk fordeling på flere lokationer over et større område.
1) Arbejdsklausul (jf. rammeaftalebilag 10):
Leverandøren skal sikre, at ansatte hos leverandøren og eventuelle underleverandører, som medvirker til at opfylde kontrakten i Danmark har arbejdstilladelse, og er sikret løn (herunder særlige ydelser), arbejdstid og andre arbejdsvilkår, som ikke er mindre gunstige end dem, der gælder for arbejde af samme art i henhold til en kollektiv overenskomst indgået af de inden for det pågældende faglige område mest repræsentative arbejdsmarkedsparter i Danmark, og som gælder på hele det danske område.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ca. 9 måneder inden udløb af rammeaftalen
1) Kunden forbeholder sig ret til at anvende delydelsesreglen og dermed tildele særskilte delkontrakter iht. udbudslovens § 8, stk. 2.
2) De udbudte ydelser udbydes på én samlet kontrakt. Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til udbudslovens § 49, idet det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk