Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ab552bc1-5952-41da-8d91-1769b3ce16db/publicMaterial
Udbyder
Uddannelses- og Forskningsministeriet
Vindere
(14.09.2021)
Videnskab.dk ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole (DMJX)
Carl Jacobsens Vej 16, 2. sal
2500 Valby
Udbud af rammeaftale vedrørende indkøb af sekretariatsbistand og projektledelse til Forskningens Døgn
Uddannelses- og Forskningsministeriet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 16805408
Postadresse: Børsgade 4
By: København K
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1215
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Skov Holm
E-mail: lh@ufm.dk
Telefon: +45 72318075
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ab552bc1-5952-41da-8d91-1769b3ce16db/homepage
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale vedrørende indkøb af sekretariatsbistand og projektledelse til Forskningens Døgn
Den udbudte kontrakt vedrører bistand til sekretariatsopgaver og projektledelse af "Forskningens Døgn", som er en landsdækkende videnskabsfestival, der hvert år foregår i uge 17. Festivallen har cirka 700 events og foredrag og mere end 70 000 besøgende.
Ordregiver er programansvarlig for den årlige festival "Forskningen Døgn" og varetager den overordnede projektledelse af festivallen. Ordregiver ønsker at indkøbe bistand til sekretariatsopgaver og projektledelse af festivallen.
Ordregiver ønsker at indkøbe bistand til følgende opgaver:
1) Sekretariatsbistand til bestil en forsker-ordningen
2) Redaktionel bistand til event-beskrivelser og arrangørprofiler på forsk.dk
3) Faglig behandling af ansøgninger om puljemidler
4) Event til overrækkelse af forskningskommunikationsprisen
5) Udvikling af skole/børnehaveprogram og event
6) Relancering af skole/børnehaveprogram
7) Overordnet samarbejde med ordregiver.
Optioner for ordregiver til at forlænge kontraktperioden 2 gange med 1 år.
Hvis flere end 3 ansøgere opfylder minimumkravene til både økonomisk og finansiel formåen og teknisk og faglig formåen, sker udvælgelsen på grundlag af omfanget af ansøgernes erfaringer med markedsføring, rekruttering, kvalitetssikring af foredrag, brugerundersøgelser, formidlings-kompetenceudvikling og børn og unge som målgruppe med en præference for det største omfang. Udvælgelsen sker på grundlag af omfanget af ansøgerenes erfaringer med rekruttering, med en præference for det største omfang, hvis flere ansøgere:
1) opfylder minimumkravene til både økonomisk og finansiel formåen og teknisk og faglig formåen, og
2) vurderes at have samme omfanget af erfaringer med markedsføring, rekruttering, kvalitetssikring af foredrag, brugerundersøgelser, formidlings-kompetenceudvikling, og børn og unge som målgruppe.
Option på at forlænge kontraktperioden 2 gange med 1 år.
Den udbudte rammeaftale er ikke opdelt i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, stk. 2, da der er synergi mellem opgaverne, og da opgaverne løses mest rationelt for både ordregiver og tilbudsgiver inden for en og samme kontrakt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgerens egenkapital og årets resultat ifølge de seneste 3 foreliggende årsrapporter.
1) en positiv egenkapital, og
2) et positiv resultat i gennemsnit for de seneste 3 regnskabsår.
Referencer for udførelse af tilsvarende tjenesteydelser udført inden for de seneste 3 år med angivelse af
1) tjenesteydelsens art
2) kundes navn og
3) perioden for udførelse.
I forhold til tjenesteydelsens art anses følgende for tilsvarende tjenesteydelser:
a) varetagelse af en administrativ opgave med projektledelse og ekstern kommunikation for en statslig myndighed eller et universitet, eller en forskningsinstitution
b) markedsføring
c) rekruttering
d) kvalitetssikring af foredrag
e) brugerundersøgelser
f) formidlings-kompetenceudvikling, og
g) børn og unge som målgruppe.
Ansøgeren har inden for de seneste 3 år udført mindst én tjenesteydelse i form af varetagelse af en administrativ opgave med projektledelse og ekstern kommunikation for en statslig myndighed, universitet eller en forskningsinstitution.
Arbejdsklausul.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Deltagelse i udbudsprocessen er udelukket, hvis ansøgeren er omfattet af én af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, medmindre ansøgeren har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk