23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 181-328246
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud

Parkeringskontrol


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen
Postboks 446
Att: Jesper Borch
1505 København V
DANMARK
Mailadresse: jesbor@tmf.kk.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.kk.dk/tmf

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Nyt system til håndtering af pålagte parkeringsafgifter på både danske og udenlandske køretøjer og borgere.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Københavns Kommune.

NUTS-kode DK011

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Kontrakt om nyt system til håndtering af pålagte parkeringsafgifter på både danske og udenlandske køretøjer og borgere.
Det nye system skal håndtere parkeringsafgiften fra den er pålagt og til af afgiften er inddrevet. Det indebærer, at systemet skal varetage udsendelse af påmindelser og rykkerinformation og følge betalingsflowet. Målet er at det nye system skal medvirke til at parkeringsafgiftshåndteringen bliver effektiv og arbejdsgange bliver automatiserede, samtidig med at gældende love og forretningsregler overholdes.
For at skabe effektive arbejdsgange ønskes der integrationer til og fra en række systemer bl.a. Økonomisystem, incassofirmaer, Digitalt Motorregister m.fl.
Det nye system skal understøtte følgende opgavetyper:
— Indlæsning af afgiftsdata
— Berigelse og korrektion af p-afgifter
— Automatisk rykkerproces for danske og udenlandske biler
— Ind- og udbetalinger
— Debitorstyring
— Integration til KMD Opus med henblik på opkrævningsdelen for danske p-afgifter
— Controlling/Ledelsesinformation
— Søgninger og statistik
— Rapporteringer.
Det er Københavns Kommunes ønske, at parkeringsafgiftssystemet skal være fleksibelt, således at det vil kunne tilpasses en dynamisk agerende organisation uden, at dette kræver tilpasninger af systemet.
Fornyelsen og ombygningen af parkeringsautomaterne skal bidrage til Teknik- og Miljøforvaltningens overordnede ønske om at forny betalingsparkeringen i Københavns Kommune, så der både tages højde for parkeringszoner og imødekommes ønskerne til digitale løsninger.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

98351110, 72250000, 48620000, 72212517

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 9 540 000 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Økonomi. Vægtning 30
2. Kvalitet. Vægtning 40
3. Leverancesikkerhed. Vægtning 30
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
2015-0103848
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 61-106646 af 27.3.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
20.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

COWI AS
Grenseveien 88
0663 Oslo
NORGE
Mailadresse: firmapost@cowi.no
Telefon: +47 02694
Internetadresse: www.cowi.no

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15.9.2015

Send til en kollega

0.047