Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=300097&B=SERVIA
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=300097&B=SERVIA
Udbyder
Servia A.m.b.a.,Dinel A/S, Elnet Midt A/S, Nord Energi Net A/S, Nord Energi Teknik A/S og andre
Vindere
Delaftale 1 - Rammeaftale på levering af lavspændingskabel
(22.10.2021)
Prysmian Group (Denmark) A/S
Roskildevej 22
2600 Albertslund
Delaftale 3 - Rammeaftale på levering af mellemspændingskabel med primært sektorformede ledere
(22.10.2021)
NKT (Denmark) A/S
Toftegaardsvej 25
4550 Asnæs
Delaftale 4 - Rammeaftale på levering af højspændingskabel
(22.10.2021)
Prysmian Group Denmark A/S
Roskildevej 22
2620 Albertslund
Delaftale 4 - Rammeaftale på levering af højspændingskabel
(22.10.2021)
NKT (Denmark) A/S
Toftegaardsvej 25
4550 Asnæs
Delaftale 4 - Rammeaftale på levering af højspændingskabel
(22.10.2021)
Lemvigh-Müller A/S
Stationsalléen 40
2730 Herlev
Delaftale 2 - Rammeaftale på levering af mellemspændingskabel
(22.10.2021)
NKT (Denmark) A/S
Toftegaardsvej 25
4550 Asnæs
Indkøb af lav-, mellem- og højspændingskabel til elforsyning
Servia A.m.b.a.,Dinel A/S, Elnet Midt A/S, Nord Energi Net A/S, Nord Energi Teknik A/S og andre
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 40 53 22 85
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Telefon: +45 70505050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.servia.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/352196
CVR-nummer: 25706900
Postadresse: Knudsminde 10
By: Odder
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8300
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.servia.dk/
CVR-nummer: 10036461
Postadresse: Bøssemagervej 8
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.servia.dk/
CVR-nummer: 25399269
Postadresse: Ørstedsvej 2
By: Hjørring
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.servia.dk/
CVR-nummer: 25657403
Postadresse: Ørstedsvej 2
By: Hjørring
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.servia.dk/
CVR-nummer: 32879934
Postadresse: Fåborgvej 44
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.servia.dk/
CVR-nummer: 20806397
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.servia.dk/
Del II: Genstand
Udbud af lav-, mellem- og højspændingskabel til elforsyning
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på lav-, mellem- og højspændingskabler til distribution af el i ordregivers forsyningsområde.
Delaftale 1 - rammeaftale på levering af lavspændingskabel
Ordregivers forsyningsområde.
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på lavspændingskabel og blank kobber kabel.
Rammeaftalen indeholder option på forlængelse i 2 x 12 mdr.
Udvælgelsen vil ske på følgende måde:
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i bedste egnethed i forhold til den konkrete delaftale. Der vurderes på baggrund af de adspurgte informationer samt bedste erfaring med tilsvarende leverancer. Ordregiver vil udvælge de ansøgere, som skønnes at have fremvist de mest sammenlignelige og relevante referencer.
Antallet af referencer vil ikke være afgørende for udvælgelsen alene, men i højere grad de enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte genstand for den enkelte delaftale.
Ansøgers omfang af opfyldelse af bæredygtighedsmål og ansøgers politikker, der er baseret på FN’s Verdensmål, vil tillige indgå i udvælgelsen. Herunder vil ansøgers ordning for returnering af kabeltromler ligeledes vurderes ud fra princippet om bæredygtighed.
Ansøgers kvalitetskontrol vil ligeledes indgå i udvælgelsen. Ansøger bør derfor vedlægge en beskrivelse af sin kvalitetskontrol med en beskrivelse af hvordan ansøger er organiseret i forhold til kommunikation og service til kunder.
Delaftale 2 - rammeaftale på levering af mellemspændingskabel
Ordregivers forsyningsområde.
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på mellemspændingskabel.
Rammeaftalen indeholder option på forlængelse i 2 x 12 mdr.
Udvælgelsen vil ske på følgende måde:
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i bedste egnethed i forhold til den konkrete delaftale. Der vurderes på baggrund af de adspurgte informationer samt bedste erfaring med tilsvarende leverancer. Ordregiver vil udvælge de ansøgere, som skønnes at have fremvist de mest sammenlignelige og relevante referencer.
Antallet af referencer vil ikke være afgørende for udvælgelsen alene, men i højere grad de enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte genstand for den enkelte delaftale.
Ansøgers omfang af opfyldelse af bæredygtighedsmål og ansøgers politikker, der er baseret på FN’s Verdensmål, vil tillige indgå i udvælgelsen. Herunder vil ansøgers ordning for returnering af kabeltromler ligeledes vurderes ud fra princippet om bæredygtighed.
Ansøgers kvalitetskontrol vil ligeledes indgå i udvælgelsen. Ansøger bør derfor vedlægge en beskrivelse af sin kvalitetskontrol med en beskrivelse af hvordan ansøger er organiseret i forhold til kommunikation og service til kunder.
Delaftale 3 - rammeaftale på levering af mellemspændingskabel med primært sektorformede ledere
Ordregivers forsyningsområde.
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på mellemspændingskabel med primært sektorformede ledere.
Rammeaftalen indeholder option på forlængelse i 2 x 12 mdr.
Udvælgelsen vil ske på følgende måde:
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i bedste egnethed i forhold til den konkrete delaftale. Der vurderes på baggrund af de adspurgte informationer samt bedste erfaring med tilsvarende leverancer. Ordregiver vil udvælge de ansøgere, som skønnes at have fremvist de mest sammenlignelige og relevante referencer.
Antallet af referencer vil ikke være afgørende for udvælgelsen alene, men i højere grad de enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte genstand for den enkelte delaftale.
Ansøgers omfang af opfyldelse af bæredygtighedsmål og ansøgers politikker, der er baseret på FN’s Verdensmål, vil tillige indgå i udvælgelsen. Herunder vil ansøgers ordning for returnering af kabeltromler ligeledes vurderes ud fra princippet om bæredygtighed.
Ansøgers kvalitetskontrol vil ligeledes indgå i udvælgelsen. Ansøger bør derfor vedlægge en beskrivelse af sin kvalitetskontrol med en beskrivelse af hvordan ansøger er organiseret i forhold til kommunikation og service til kunder.
Delaftale 4 - rammeaftale på levering af højspændingskabel
Ordregivers forsyningsområde.
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på højspændingskabel via miniudbud.
Rammeaftalen indeholder option på forlængelse i 2 x 12 mdr.
Udvælgelsen vil ske på følgende måde:
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i bedste egnethed i forhold til den konkrete delaftale. Der vurderes på baggrund af de adspurgte informationer samt bedste erfaring med tilsvarende leverancer. Ordregiver vil udvælge de ansøgere, som skønnes at have fremvist de mest sammenlignelige og relevante referencer.
Antallet af referencer vil ikke være afgørende for udvælgelsen alene, men i højere grad de enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte genstand for den enkelte delaftale.
Ansøgers omfang af opfyldelse af bæredygtighedsmål og ansøgers politikker, der er baseret på FN’s Verdensmål, vil tillige indgå i udvælgelsen. Herunder vil ansøgers ordning for returnering af kabeltromler ligeledes vurderes ud fra princippet om bæredygtighed.
Ansøgers kvalitetskontrol vil ligeledes indgå i udvælgelsen. Ansøger bør derfor vedlægge en beskrivelse af sin kvalitetskontrol med en beskrivelse af hvordan ansøger er organiseret i forhold til kommunikation og service til kunder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Her anføres:
Ansøgers økonomiske nøgletal for de tre (3) afsluttede regnskabsår 2017, 2018 og 2019:
- Egenkapital
- Soliditetsgrad.
Som mindstekrav kræves:
- Ansøger skal have en positiv egenkapital i hver af de tre (3) afsluttede regnskabsår 2017, 2018 og 2019.
- Ansøger skal have en soliditetsgrad på mindst 20 % pr. år de 3 (tre) afsluttede regnskabsår 2017, 2018 og 2019.
Her anføres:
En liste over de betydeligste tilsvarende leverancer, der er leveret inden for de seneste tre (3) år, med angivelse af:
- Kunde/kundesegment
- Leveringstidspunkt
- Geografisk leveringssted
- Mængde / antal meter
- Omsætning
- Kabeltype
- Kabelfabrikat.
Som mindstekrav kræves:
To (2) lignende leverancer til forsyningsvirksomhed(er) inden for de seneste 3 år.
Med ”lignende” skal hermed forstås, at leverancerne skal være sammenlignelige med den udbudte genstand for den enkelte delaftale der ansøges om prækvalifikation til.
Samhandelsvilkår for den enkelte delaftale er vedlagt det samlede udbudsmateriale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der henvises til det samlede udbudsmateriale.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk