Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/154542279.aspx
Udbyder
Vandcenter Syd
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 31-05-2021
Time: 10:00
Læses:
Dato: 02-06-2021
Time: 10:00
Levering af fjernaflæste vandmålere og kommunikationsnetværk (delaftale 1) samt installation, callcenter funktion og målerudskiftningssystem (delaftale 2) til VandCenter Syd
Vandcenter Syd
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 17414003
Postadresse: Vandværksvej 7
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorthe Nørgaard Hansen
E-mail: dnh@samaqua.dk
Telefon: +45 40739395
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/154542279.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
(Prækval.) Udbud af fjernaflæste vandmålere og kommunikationsnetværk (delaftale 1) samt installation, callcenter funktion og målerudskiftningssystem (delaftale 2) til VandCenter Syd
Udbuddet vedrører levering af fjernaflæste vandmålere, kommunikationsnetværk og datahjemtagning (delaftale 1) samt installationsopgaven, callcenter funktion og målerudskiftningssystem (delaftale 2) til VandCenter Syd.
Delaftale 1 har en løbetid på 12 år og option på forlængelse i 4 x 1 år.
Delaftale 2 har en løbetid på 4 år og option på forlængelse i 1 x 1 år.
Tryk her https://permalink.mercell.com/154542279.aspx
Udbuddet vedrører levering af fjernaflæste vandmålere, kommunikationsnetværk og datahjemtagning
Odense og Nordfyn
Udbuddet vedrører udskiftning af eksisterende vandmålere i forsyningsområder med nye fjernaflæste vandmålere for VandCenter Syd.
Demontering af eksisterende vandmålere samt montage af nye batteridrevne fjernaflæste vandmålere med byggemål 190 mm og 1" tilslutning samt eventuelle antenner til signalforstærkning.
Sikring af at måleren kan kommunikere med det opsatte datakommunikationsnetværk som skal hjemtage data til VandCenter Syds målerhåndteringssystem.
Mindre tilpasninger af installationer hvor nødvendigt
Håndtering af mangelfulde installationer
Opdatering af målerinformationer i målerskiftesystem.
4 x 1 år.
Referencer og kvalitetssikringsledelse - se udbudsbetingelser.
Forlængelse af kontrakten.
Udbud på installationsopgaven, callcenter funktion og målerudskiftningssystem
VandCenter Syds har igangsat processen med at udskifte de nuværende mekaniske målere til elektroniske og fjernaflæste målere hos forsyningens kunder. I den forbindelse ønsker VandCenter Syd at indgå i et samarbejde med en ekstern installatør, som kan håndtere en del af udskiftningerne hos kunderne.
Leverandøren bliver VandCenter Syds repræsentant overfor kunderne i forbindelse med en del af udskiftningerne, og derfor efterspørger VandCenter Syd en leverandør, der kan håndtere en callcenter- og bookingopgave for forsyningen, udføre professionel og forskriftsmæssig installation af målere, men som også er villig til at indgå i et tæt samarbejde om at levere den bedst mulige kundeoplevelse i forbindelse med installation af de nye vandmålere.
Opgaven omfatter:
— Håndtering af callcenter og bookingsystem med booking af kundebesøg- brug af målerudskiftningssystem
— Erfaringsudveksling med VandCenter Syd om optimering af kundehåndtering
— Afhentning af nye vandmålere og tilhørende udstyr og materiale på Vandværksvej 7 og transport til installationsadresserne
— Aflevering af eksisterende vandmålere på Vandværksvej 7
— Samarbejde med VandCenter Syd omkring kundehenvendelser ifm. kundebesøg.
1 x 1 år.
Referencer og kvalitetssikringsledelse - se udbudsbetingelser.
Kontrakten kan forlænges.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk