Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/380d3054-f3f6-4bbb-8e81-5ea1857648d2/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/380d3054-f3f6-4bbb-8e81-5ea1857648d2/homepage
Udbyder
I/S Smoka
Vindere
Delaftale A: Levering af UN-godkendte dunke, spande og fade < 25 l.
(22.09.2023)
Scandrums A/S
Snavevej 12
5471 Søndersø
Delaftale A: Levering af UN-godkendte dunke, spande og fade < 25 l.
(22.09.2023)
Scandrums A/S
Snavevej 12
5471 Søndersø
Levering af UN godkendte emballage, til transport af farligt gods Smoka
I/S Smoka
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35433430
Postadresse: U-Vej 7
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Anja Strand
E-mail: anj@a-r-c.dk
Telefon: +45 29294691
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.smoka@smoka.dk
Del II: Genstand
Levering af UN godkendte emballage, til transport af farligt gods SMOKA
Den udbudte opgave omfatter køb af UN godkendte emballager (dunke og fade) til transport af farligt affald.
Ydelsen omfatter levering af UN godkendte emballage, til transport af farligt gods. Ydelsen er opdelt i 2 delaftaler:
- Delaftale A: Levering af UN-godkendte dunke, spande og fade < 25 l.
- Delaftale B: Levering af UN-godkendte fade og tromler > 25 l.
Kravspecifikationen er gældende for alle leverancer, dog ikke beskrivelserne af de enkelte delaftaler.
Der henvises i øvrigt til kravspecifikationen for beskrivelse af de tilknyttede ydelser og specifikke afhentningssteder i form af genbrugspladser.
Der henvises i øvrigt til kravspecifikationen for en uddybning af kravene til den udbudte opgave.
Delaftale A: Levering af UN-godkendte dunke, spande og fade < 25 l.
Den udbudte opgave omfatter køb af UN godkendte emballager (dunke og fade) til transport af farligt affald.
Ydelsen omfatter levering af UN godkendte emballage, til transport af farligt gods. Ydelsen er opdelt i 2 delaftaler:
- Delaftale A: Levering af UN-godkendte dunke, spande og fade < 25 l.
- Delaftale B: Levering af UN-godkendte fade og tromler > 25 l.
Kravspecifikationen er gældende for alle leverancer, dog ikke beskrivelserne af de enkelte delaftaler.
Der henvises i øvrigt til kravspecifikationen for beskrivelse af de tilknyttede ydelser og specifikke afhentningssteder i form af genbrugspladser.
Der henvises i øvrigt til kravspecifikationen for en uddybning af kravene til den udbudte opgave.
Mulighed for forlængelse 1 x 12 måneder.
Mulighed for forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale B: Levering af UN-godkendte fade og tromler > 25 l.
Den udbudte opgave omfatter køb af UN godkendte emballager (dunke og fade) til transport af farligt affald.
Ydelsen omfatter levering af UN godkendte emballage, til transport af farligt gods. Ydelsen er opdelt i 2 delaftaler:
- Delaftale A: Levering af UN-godkendte dunke, spande og fade < 25 l.
- Delaftale B: Levering af UN-godkendte fade og tromler > 25 l.
Kravspecifikationen er gældende for alle leverancer, dog ikke beskrivelserne af de enkelte delaftaler.
Der henvises i øvrigt til kravspecifikationen for beskrivelse af de tilknyttede ydelser og specifikke afhentningssteder i form af genbrugspladser.
Der henvises i øvrigt til kravspecifikationen for en uddybning af kravene til den udbudte opgave.
Mulighed for forlængelse 1 x 12 måneder.
Mulighed for forlængelse 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i det seneste reviderede regnskabsår.
- Tilbudsgiver har en gældende erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. 5 mio. DKK for tingskade og 10 mio. DKK for personskade.
- Tilbudsgiver har mindst 2 relevante referencer inden for de seneste 3 år. Ved relevant reference forstås en opgave, der i art og omfang relaterer sig til opgaver indenfor behandling af UN godkendte emballage som beskrevet kravspecifikationen, og hvor opgaven er udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Evt. underleverandørers leverancer kan indgå.
Tilbudsgiver skal oplyse følgende pr. reference:
- Ordregiver (Navnet på kunden og kontaktperson hos kunden)
- Perioden for opgavens udførelse
- Beskrivelse af opgaven og omfanget af denne, herunder tilbudsgivers rolle i opgaven)
- Tilbudsgiver har udformet en kvalitetssikringsstandard og et miljø- og arbejdsmiljøledelsessystem, som er nedskrevet, i kraft og implementeret i virksomheden.
Leverandøren skal overholde ARCs CSR-politik.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud:
Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk