Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/160353546.aspx
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Id-kort-system til bekæmpelse af social dumping i Københavns Kommunes byggeprojekter (Tilbudsfase)
(10.01.2022)
KMD A/S
Lautrupparken 42
2750 Ballerup
Id-kort-system til bekæmpelse af social dumping i Københavns Kommunes byggeprojekter
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Ilham S. Timimi
E-mail: py7t@kk.dk
Telefon: +45 20494452
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/160353546.aspx
Del II: Genstand
Id-kort-system til bekæmpelse af social dumping i Københavns Kommunes byggeprojekter
Københavns Kommune Ejendomme og Indkøb ønsker at anskaffe et system til risikovurdering af hvor der kan forekomme social dumping i Københavns kommune samt fysisk udstyr til at udstede og bruge fysiske Id-kort. Løsningen skal implementeres i op til 30 større udvalgte bygge-, anlægs- og arbejdsprojekter. Løsningen omfatter levering af et it-system, herunder drift, vedligeholdelse og support, samt udstyr til registrering af oplysninger til brug for kundens risikovurdering.
Tryk her https://permalink.mercell.com/160353546.aspx
Københavns Kommune Ejendomme og Indkøb ønsker at anskaffe et system til risikovurdering af hvor der kan forekomme social dumping i Københavns kommune samt fysisk udstyr til at udstede og bruge fysiske Id-kort. Løsningen skal implementeres i op til 30 større udvalgte bygge-, anlægs- og arbejdsprojekter. Løsningen omfatter levering af et it-system, herunder drift, vedligeholdelse og support, samt udstyr til registrering af oplysninger til brug for kundens risikovurdering.
Fokus for anskaffelsen er:
— En løsning til registrering af leverandørlister med registrering af navn, virksomhed, fagstatus (faglært, ufaglært, lærling), branche, telefonnummer, mv.
— Leverandørhierarki; liste over underleverandører, samt hvem har hyret hvem.
— Registrering, lagring og udtræk af data om medarbejdernes ankomst/afgang fra arbejdspladsen Sms-funktion, hvor sikkerhedsinformation, behandling af persondata mv. kan sendes til medarbejdere, der registreres i systemet.
— Integreret Id-kort, kort-læsningsudstyr og kortprintere.
— Datastruktur på løsningen skal understøtte Københavns Kommune mulighed for at foretage risikovurdering med udgangspunkt i leverandørerne.
— Løsningen omfatter herudover drift, vedligeholdelse og support i hele kontraktperioden.
Kontrakten træder i kraft ved begge parters underskrivelse og løber i 4 år fra overtagelsesdagen.
Med et varsel på mindst 3 måneder til udgangen af kontraktperioden kan kunden forlænge kontrakten med 1 år.
Med et varsel på mindst 3 måneder til udgangen af første forlængelsesår, kan kunden vilkår forlænge kontrakten med yderligere 1 år.
Såfremt der modtages ansøgninger fra flere end tre (3) egnede ansøgere, vil ordregiver udvælge de tre (3) egnede ansøgere, som har de mest relevante referencer.
Ved de mest relevante referencer forstås referencer, der i højest mulig grad svarer til ordregivers udbudte kontrakt genstand, som er beskrevet i afsnit 2.4.
I vurderingen inddrages i mindre omfang end ovenstående følgende:
- I hvor høj grad modtager af leverancerne i de konkrete referencer har en størrelse og kompleksitet svarende til Københavns Kommunes.
- Antallet af relevante referencer (idet flere relevante referencer vægtes mere positivt end færre, dog ikke flere end tre (3)).
Vurderingen sker på baggrund af de oplysninger, som ansøger har anført om sine referencer, jf. udbudsbetingelserne pkt. 5.2.2.
Vedlægger ansøger mere end tre (3) referencer, vil ordregiver udvælge de 3 referencer der står først i ansøgningen. Ordregiver opfordrer derfor ansøger til ikke at vedlægge mere end tre (3) referencer.
Med et varsel på mindst 3 måneder til udgangen af kontraktperioden kan kunden forlænge kontrakten med 1 år.
Med et varsel på mindst 3 måneder til udgangen af første forlængelsesår, kan Kunden vilkår forlænge kontrakten med yderligere 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal være registeret i det centrale virksomhedsregister, CVR.dk. For udenlandske virksomheder skal tilbudsgiver have tilsvarende registrering i det land, hvor tilbudsgivers virksomhed er etableret.
Såfremt der modtages ansøgninger fra flere end tre (3) egnede ansøgere, vil ordregiver udvælge de tre (3) egnede ansøgere, som har de mest relevante referencer.
Ved de mest relevante referencer forstås referencer, der i højest mulig grad svarer til ordregivers udbudte kontrakt genstand, som er beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 2.4.
I vurderingen inddrages i mindre omfang end ovenstående følgende:
- I hvor høj grad modtager af leverancerne i de konkrete referencer har en størrelse og kompleksitet svarende til Københavns Kommunes.
- Antallet af relevante referencer (idet flere relevante referencer vægtes mere positivt end færre, dog ikke flere end tre (3)).
Vurderingen sker på baggrund af de oplysninger, som ansøger har anført om sine referencer, jf. udbudsbetingelserne pkt. 5.2.2.
Vedlægger ansøger mere end tre (3) referencer, vil ordregiver udvælge de 3 referencer der står først i ansøgningen. Ordregiver opfordrer derfor ansøger til ikke at vedlægge mere end tre (3) referencer.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
Ansøger skal fremlægge mindst 1 reference på en leveret løsning, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand.
Ved lighed med kontraktens genstand forstås referencer, der i højest mulig grad svarer til den udbudte kontrakt, som er beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 2.4. Det er ikke nødvendigt at have leveret på samtlige parametre.
Ansøgers referencer som angivet i eESPD'et bedes til brug for vurderingen af egnethed i udbudsbetingelsernes pkt. 5.2.2 og udvælgelse pkt. 5.3 og skal indeholde følgende:
— En klar beskrivelse af løsning
— Ansøgers rolle i forbindelse med løsning
— Modtager af løsningens størrelse: antal it-brugere i modtagers it-miljø
— Kontaktinformation på kontaktpersonen hos modtager af løsningen
— Tidspunktet for den faktiske dato for overtagelsesprøven af den samlede løsning.
Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte den angivne modtager af løsningen med henblik på at få bekræfte oplysningerne om referencen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk