23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 146-386182
Offentliggjort
30.07.2021
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Boligselskabet Sjælland

Målerudbud, BOSJ og fsb


Boligselskabet Sjælland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Boligselskabet Sjælland
CVR-nummer: 42008419
Postadresse: Sjællandsvænget 1
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Allan Thomsen
E-mail: aat@bosj.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/103891226.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.bosj.dk/
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: FSB
CVR-nummer: 10355117
Postadresse: Rådhuspladsen 59
By: København V
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1550
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Marie Lindegaard
E-mail: amr@fsb.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.fsb.dk/
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Målerudbud, BOSJ og fsb

II.1.2) Hoved-CPV-kode
38551000 Energimålere
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Målerudbud for Boligselskabet Sjælland og Fsb.

Udbuddet indeholder levering, installation, service og vedligehold af div. målere samt udarbejdelse af forbrugsregnskaber baseret på valideret data. Leverancen omfatter desuden etablering og drift af et servicecenter til håndtering af beboerhenvendelser, herunder klagesager/indsigelser, målrettet den enkelte ordregiver.

Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler, man kan vælge at byde på en eller begge aftaler.

OBS Bosj Tilbuds liste ex, moms

Fsb Tilbuds liste inkl. moms

Sidste frist for modtagelse af uddybende spørgsmål den 6. maj 2019 kl.10.00

Sidste frist for udsendelse af svar på spørgsmål den 10. maj 2019

Sidste frist for modtagelse af tilbud via mercell.com den 16. maj 2019 kl.10.00

Forventet tildeling den 3. juni 2019.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 77 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fsb

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38421100 Vandmålere
38551000 Energimålere
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011 Byen København
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Målerudbud for Fsb.

Udbuddet indeholder levering, installation, service og vedligehold af div. målere samt udarbejdelse af forbrugsregnskaber baseret på valideret data. Leverancen omfatter desuden etablering og drift af et servicecenter til håndtering af beboerhenvendelser, herunder klagesager/indsigelser, målrettet den enkelte ordregiver.

Sidste frist for modtagelse af uddybende spørgsmål den 6. maj 2019 kl.10.00

Sidste frist for udsendelse af svar på spørgsmål den 10. maj 2019

Sidste frist for modtagelse af tilbud via mercell.com den 16. maj 2019 kl.10.00

Forventet tildeling den 3. juni 2019

Forventet opstart af aftale med Fsb den 1. oktober 2019.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Bosj

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38421100 Vandmålere
38551000 Energimålere
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Målerudbud for Boligselskabet Sjælland og Fsb.

Udbuddet indeholder levering, installation, service og vedligehold af div. målere samt udarbejdelse af forbrugsregnskaber baseret på valideret data. Leverancen omfatter desuden etablering og drift af et servicecenter til håndtering af beboerhenvendelser, herunder klagesager/indsigelser, målrettet den enkelte ordregiver.

Sidste frist for modtagelse af uddybende spørgsmål den 6. maj 2019 kl.10.00

Sidste frist for udsendelse af svar på spørgsmål den 10. maj 2019

Sidste frist for modtagelse af tilbud via mercell.com den 16. maj 2019 kl.10.00

Forventet tildeling den 3. juni 2019

Forventet opstart af aftale med Bosj den 1. januar 2020.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 075-177383
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Fsb

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/01/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Varmekontrol A/S
CVR-nummer: 12900988
Postadresse: Hobrovej 317A
By: Aalborg SV
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9200
Land: Danmark
E-mail: v@rmekontrol.dk
Telefon: +45 96302444
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4)</span>Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 55 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 55 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Bosj

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/01/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Ista Danmark A/S
Postadresse: Brydehusvej 13
By: Ballerup
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 2750
Land: Danmark
E-mail: ista@ista.dk
Telefon: +45 77323200
Fax: +45 77323233
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 22 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 22 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/07/2021

Send til en kollega

0.047