Fakta om udbudet
Udbyder
Boligselskabet Sjælland
Målerudbud, BOSJ og fsb
Boligselskabet Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 42008419
Postadresse: Sjællandsvænget 1
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Allan Thomsen
E-mail: aat@bosj.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/103891226.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.bosj.dk/
CVR-nummer: 10355117
Postadresse: Rådhuspladsen 59
By: København V
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1550
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Marie Lindegaard
E-mail: amr@fsb.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.fsb.dk/
Del II: Genstand
Målerudbud, BOSJ og fsb
Målerudbud for Boligselskabet Sjælland og Fsb.
Udbuddet indeholder levering, installation, service og vedligehold af div. målere samt udarbejdelse af forbrugsregnskaber baseret på valideret data. Leverancen omfatter desuden etablering og drift af et servicecenter til håndtering af beboerhenvendelser, herunder klagesager/indsigelser, målrettet den enkelte ordregiver.
Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler, man kan vælge at byde på en eller begge aftaler.
OBS Bosj Tilbuds liste ex, moms
Fsb Tilbuds liste inkl. moms
Sidste frist for modtagelse af uddybende spørgsmål den 6. maj 2019 kl.10.00
Sidste frist for udsendelse af svar på spørgsmål den 10. maj 2019
Sidste frist for modtagelse af tilbud via mercell.com den 16. maj 2019 kl.10.00
Forventet tildeling den 3. juni 2019.
Fsb
Danmark
Målerudbud for Fsb.
Udbuddet indeholder levering, installation, service og vedligehold af div. målere samt udarbejdelse af forbrugsregnskaber baseret på valideret data. Leverancen omfatter desuden etablering og drift af et servicecenter til håndtering af beboerhenvendelser, herunder klagesager/indsigelser, målrettet den enkelte ordregiver.
Sidste frist for modtagelse af uddybende spørgsmål den 6. maj 2019 kl.10.00
Sidste frist for udsendelse af svar på spørgsmål den 10. maj 2019
Sidste frist for modtagelse af tilbud via mercell.com den 16. maj 2019 kl.10.00
Forventet tildeling den 3. juni 2019
Forventet opstart af aftale med Fsb den 1. oktober 2019.
Bosj
Danmark
Målerudbud for Boligselskabet Sjælland og Fsb.
Udbuddet indeholder levering, installation, service og vedligehold af div. målere samt udarbejdelse af forbrugsregnskaber baseret på valideret data. Leverancen omfatter desuden etablering og drift af et servicecenter til håndtering af beboerhenvendelser, herunder klagesager/indsigelser, målrettet den enkelte ordregiver.
Sidste frist for modtagelse af uddybende spørgsmål den 6. maj 2019 kl.10.00
Sidste frist for udsendelse af svar på spørgsmål den 10. maj 2019
Sidste frist for modtagelse af tilbud via mercell.com den 16. maj 2019 kl.10.00
Forventet tildeling den 3. juni 2019
Forventet opstart af aftale med Bosj den 1. januar 2020.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Fsb
CVR-nummer: 12900988
Postadresse: Hobrovej 317A
By: Aalborg SV
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9200
Land: Danmark
E-mail: v@rmekontrol.dk
Telefon: +45 96302444
Del V: Kontrakttildeling
Bosj
Postadresse: Brydehusvej 13
By: Ballerup
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 2750
Land: Danmark
E-mail: ista@ista.dk
Telefon: +45 77323200
Fax: +45 77323233
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk