23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 196-511056
Offentliggjort
08.10.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Herlev Kommune - Analyse, Indkøb og Udbud

Annulleringsbekendtgørelse på Vask og leje af arbejdsbeklædning til pleje-, sundheds- og træningspersonale i Herlev Kommune


Herlev Kommune - Analyse, Indkøb og Udbud

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Herlev Kommune - Analyse, Indkøb og Udbud
CVR-nummer: 63640719
Postadresse: Herlev Bygade 90
By: Herlev
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2730
Land: Danmark
Kontaktperson: Mehtap Aycin Mola
E-mail: mehtap.aycin.mola@herlev.dk
Telefon: +45 44527037
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/163566665.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herlev.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Annulleringsbekendtgørelse på Vask og leje af arbejdsbeklædning til pleje-, sundheds- og træningspersonale i Herlev Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
98310000 Vask og rensning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Herlev Kommune udbyder opgaven vask og leje af arbejdsbeklædning til kommunens pleje-, sundheds- og træningspersonale i Center for Sundhed og Voksne.

Udbuddet omfatter den komplette opgave, dvs. vask og leje af arbejdsbeklædning som puljebeklædning på leverandørens vaskeri, levering og afhentning samt logistikken i forbindelse hermed.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
18100000 Erhvervsbeklædning, særlig arbejdsbeklædning og tilbehør
18110000 Erhvervsbeklædning
18130000 Arbejdsbeklædning til specialformål
98311000 Afhentning af vasketøj
98312000 Tekstilrensning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Herlev Kommune udbyder opgaven vask og leje af arbejdsbeklædning til kommunens pleje-, sundheds- og træningspersonale i Center for Sundhed og Voksne.

Udbuddet omfatter den komplette opgave, dvs. vask og leje af arbejdsbeklædning som puljebeklædning på leverandørens vaskeri, levering og afhentning samt logistikken i forbindelse hermed.

Den udbudte aftale berører ca. 620 medarbejdere (inkl. option og afløserbeklædning), der skal have puljebeklædning med 1 ugentlig levering, herunder til:

- Plejecentrene: 170 medarbejdere

- Hjemmeplejen: 280 medarbejdere

- Socialområdet: 170 medarbejdere (option)

Ordregiver ønsker option på vask- og lejeordning af arbejdsbeklædning til Socialområdet for 170 medarbejdere.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 35%
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 15%
Pris - Vægtning: 50%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

1- Ordregiver har option på at kunne forlænge kontrakten i op til 1 x 12 måneder på uændrede vilkår.

2- Ordregiver ønsker option på vask- og lejeordning af arbejdsbeklædning til Socialområdet for 170 medarbejdere.

Optionen forventes at blive udnyttet tidligst 2023.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 181-470324
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Vask og leje af arbejdsbeklædning til pleje-, sundheds- og træningspersonale i Herlev Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver har behov for at foretage ændringer i udbudsmaterialet, hvorfor ordregiver annullere udbuddet. Opgaven genudbydes snarest muligt.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/10/2021

Send til en kollega

0.064