Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/00c71ccf-0a70-47b6-91dc-1a46d7986cde/publicMaterial
Udbyder
Danmarks Radio
Dynamisk indkøbssystem for leje af lysudstyr og skærme til DR's produktioner og shows
Danmarks Radio
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 62786515
Postadresse: DR Byen
By: København S
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Tina Edelskov
E-mail: tit@dr.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/00c71ccf-0a70-47b6-91dc-1a46d7986cde/homepage
Del II: Genstand
Dynamisk indkøbssystem for leje af lysudstyr og skærme til DR's produktioner og shows
Indleje af lysudstyr og skærme til DR's produktioner og shows, herunder (ikke udtømmende):
Gripudstyr herunder dollyer, kraner etc.
TV/filmisk/show lys
Skærme
AV-udstyr herunder projektorer og lærreder
Kabler og tilbehør etc. til indlejet udstyr
Der er kun tale om leje af udstyr, altså ikke køb.
Indleje af lysudstyr og skærme til DR's produktioner og shows, herunder (Ikke udtømmende):
Gripudstyr herunder dollyer, kraner etc.
TV/filmisk/show lys
Skærme
AV-udstyr herunder projektorer og lærreder
Kabler og tilbehør etc. til indlejet udstyr
Der er kun tale om leje af udstyr, altså ikke køb.
Der vil være indbygget en option på indleje af mandskab til håndtering af det indlejede udstyr
Det dynamiske indkøbssystem har ingen udløbsdato. DR kan når som helst lukke det dynamiske indkøbssystem ved offentliggørelse af bekendtgørelse til TED. Det dynamiske indkøbssystem vil lukke ned 3 måneder efter DR har offentliggjort bekendtgørelse herom.
Der vil være indbygget en option på indleje af mandskab til håndtering af det indlejede udstyr
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD'en angive følgende finansielt nøgletal for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år:
- Egenkapital
Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Virksomhedens referencer på væsentligste leverancer i de seneste 12 måneder indenfor samme eller lignede ydelser, leveret til en sammenlignelig virksomhed som DR. Ved sammenlignelig virksomhed forstås: Virksomhed hvis formål er produktion af TV og Film samt virksomhed hvis formål er afholdelse af koncerter.
Virksomheden skal som minimum levere 1 og maksimalt 3 af de betydeligste relaterede leverancer, som den ansøgende virksomhed har præsteret inden for de seneste 12 måneder. Referencerne skal være leverancer til sammenlignelige virksomheder med DR, som beskrevet ovenfor og leverancerne skal enkeltvis udgøre mindst DKK 20.000,- og virksomheden skal have været hovedleverandør på leverancen.
For hver reference ønskes angivet:
(i) navn på den virksomhed leverancerne er leveret til, samt kontaktperson og kontaktinfo hos den virksomhed leverancerne er leveret til, med henblik på ordregiverens eventuelle kontakt for validering;
(ii) beskrivelse af leverancens omfang og formål
(iii) kontraktsum gerne i DKK;
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
By: København
Land: Danmark
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamiske indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens §171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlige underretteordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i udbudsbekendtgørelsens punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
Lov om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer kan hentes på www.retsinformation.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk