Fakta om udbudet
Udbyder
Professionshøjskolen University College Nordjylland
Udbud med forhandling vedr. Network as a service (NAAS) for Professionshøjskolen University College Nordjylland
Professionshøjskolen University College Nordjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 30843126
Postadresse: Selma Lagerløfts Vej 2
By: Aalborg Øst
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Buttenschøn
E-mail: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/ca#/tender/cb82529a-33bb-4d1e-a6d1-9a2874b32016/home
Del II: Genstand
Udbud med forhandling vedr. Network as a service (NAAS) for Professionshøjskolen University College Nordjylland
Nærværende udbud vedrører anskaffelse af Netværk as a Service ”NAAS” til Professionshøjskolen University College Nordjylland
Formålet med denne Kontrakt er, at UCN NET gennem outsourcing af netværksdriften fastholder og løfter det eksisterende høje niveau af bruger- og kundetilfredshed i UCN NET og hvor bruger- og kundetilfredshed, skal være styrende for Leverandørens ydelser og investeringer for nærværende Kontrakt.
Netværket omfatter ved indgåelse af denne Kontrakt 6 campusser af varierende størrelse: 4 campusser i Aalborg, 1 campus i Hjørring og 1 campus i Thisted. Det samlede antal potentielle Brugere af netværket er ved indgåelse af denne Kontrakt ca. 10.000 studerende, og ca. 900 medarbejdere.
Leverandøren skal levere en komplet drift og vedligeholdelse af UCN NET i overensstemmelse med Kontrakten, med tilhørende overvågning, support og vedligehold af UCN NET, som består af et etableret fiberbaseret WAN samt alle LAN og WLAN på UCNs lokationer med tilhørende netværkskomponenter.
Leverandøren skal løbende sørge for, at den hardware og software der driver UCN Net, løbende udskiftes, serviceres og opdateres, så teknologien i UCN NET til enhver tid er tidssvarende og af en kvalitet der understøtter god brugertilfredshed og Kontraktens øvrige servicemål.
Leverandøren skal levere en Teknologisikringsplan, som skal sikre at forhold som kvalitets-, kapacitets- og sikkerhedsniveau i UCN NET i kontraktperioden fastholdes, tilpasses og konsolideres, herunder ved, at Leverandøren proaktivt implementerer Teknologisikringsplanen ved løbende opdatering af software, hardware, processer mv.
Leverandøren skal løbende opdatere og ajourføre Teknologisikringsplanen og i et samarbejde med UCN IT, løbende foretage en vurdering af, hvordan trends, tendenser, trusler og muligheder kan påvirke UCN NET.
Målsætningen er, at UCN NETs funktionalitet leverer en kontinuerlig høj kvalitet til UCN NETs brugere i hele kontraktperioden, og som understøtter UCNs formål og forretning.
Leverandøren har initiativpligten og skal foretage enhver handling, der er et naturligt eller hensigtsmæssigt led i opfyldelsen af Leverandørens forpligtelse i henhold til Kontrakten og dens fremdrift, som en ”Network as a Service”, som blandt andet er følgende:
• Konfiguration og patch management
• Fejlsøgning ifm. fejl, der opleves som netværksrelaterede
• Teknologivalg på og køb af hardware og software, under forudsætningen at alle kvalitets- og driftskrav understøttes.
• Ejerskab af alt aktivt udstyr, herunder indkøb, registrering, udskiftninger, erstatningsudstyr og tilgængelighed af reservedele.
• 3. part leverandør kontakt
• Reklamationer og forsikringsforhold
• Proaktiv og reaktiv overvågning af WAN, LAN og WLAN ift. tilgængelighed og kapacitet så kvalitetsmål understøttes.
• Levering af Fibernet forbindelser
• Planlægning og eksekvering af change
• Kontakt til kunden ved UCN, som er UCN IT
Den totale volumen for den udbudte Kontrakt forventes at have en anslået værdi på 18 millioner DKK inklusiv optioner.
Volumen er udelukkende vejledende og baserer sig på historiske tal samt en vurdering af det aktuelle marked, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.
2 Optioner til at forlænge Kontrakten i 12 måneder ad to gange, dvs. 12 + 12 måneder i alt op til 2 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 26195403
Postadresse: Aalborgvej 94
By: Hjørring
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
VERIFIKATION AF DOKUMENTATION: Tilbudsgiver, Andre Enheder og Sammenslutninger, på Ordregivers opfordring, fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens §§ 144 og 152 for de oplysninger, som er afgivet i ESPD’et. Nedenfor beskrives det, hvorledes denne dokumentation skal fremlægges.
Hvis Tilbudsgiver, Sammenslutningens deltagere eller Andre Enheder er fra Danmark fremlægges dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen.
Serviceattesten må maksimalt være 12 måneder gammel regnet fra fristen for fremsendelse af Serviceattesten, som fastsat af Ordregiver i opfordringsskrivelsen.
Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i Sammenslutningen eller Andre Enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. e-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning til e-Certis kan hentes under følgende link: https://www.kfst.dk/media/46438/espd-dokumentation-og-ecertis.pdf.
Såfremt disses lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed.
Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
SPØRGSMÅL OG SVAR: Ansøgere /Tilbudsgivere opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet.
Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS ved at klikke på ”Send Spørgsmål” under fanen ”Kommunikation”. Herefter udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på ”Send” fremsendes spørgsmålet til Ordregiver.
Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade spørgsmål/svar-dokumentet.
Det er Ansøger/Tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i ETHICS.
I henhold til tidsplanen i punkt 1.8 vil spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen.
Spørgsmål modtaget senere end 7 dage inden henholdsvis ansøgningsfristen og tilbudsfristen vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
INFORMATIONSMØDE: Ordregiver vil på informationsmødet præsentere udbuddet, herunder de særlige forhold der gør sig gældende ved deltagelse i udbuddet med særlig fokus på ansøgning om prækvalifikation og efterfølgende afgivelse af tilbud, hvis Ansøger bliver prækvalificeret.
Informationsmødet afholdes den 12. august 2021 virtuelt over Teams og vil være af 1 times varighed fra kl. 13.00 til 14.00. Teams invitation er vedlagt udbudsmaterialet i Wordfil, navngivet ”invitation til informationsmøde – Netværk as a Service – UCN – 12.8.2021”. Informationsmødet afholdes på dansk.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud(i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk