23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 057-149314
Offentliggjort
22.03.2022
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

03.13 Møbler


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2022/S 040-101235)

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
CVR-nummer: 17472437
Postadresse: Pakkerivej 6
By: Valby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Adrian Bozorgi
E-mail: adr@ski.dk
Telefon: +45 28381496
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ski.dk

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

03.13 Møbler

Sagsnr.: 03.13
II.1.2) Hoved-CPV-kode
39100000 Møbler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

SKI udbyder en rammeaftale vedrørende møbler, benævnt 03.13 Møbler. Rammeaftalen er delt op i 6 selvstændige delaftaler:

- Delaftale 1: Kontormøbler

- Delaftale 2: Kantine-, lounge- og mødemøbler

- Delaftale 3: Møbler til pleje- og sundhedssektoren

- Delaftale 4: Daginstitutionsmøbler

- Delaftale 5: Undervisningsmøbler til folkeskolen

- Delaftale 6: Undervisningsmøbler til videregående uddannelser

Formålet med udbuddet er at sikre, at SKI's kunder kan foretage indkøb ved anvendelse af rammeaftalen for derigennem at få afløftet deres udbudsforpligtelse. Derudover er hensigten at sikre en kommercielt attraktiv rammeaftale, som lever op til kundernes forventninger og indkøbsbehov, og som er nem at anvende. Rammeaftalen skal dække behovet for møbler og hermed beslægtet tilbehør indenfor de ovenfor nævnte møbelmiljøer.

Det er beskrevet i bilag A og A.1 hvilke kunder, der kan anvende rammeaftalen.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/03/2022
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 040-101235

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: 4.2.2)
Delkontraktnr.: 1-6
I stedet for:
Dato: 25/03/2022
Tidspunkt: 13:00
Læses:
Dato: 29/04/2022
Tidspunkt: 13:00
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

SKI har valgt at udsætte fristen for modtagelse af ansøgninger om deltagelse i udbuddet på grund af de usikkerheder vedr. bl.a. priser og leveringstider for produkter og råvarer, der er opstået som følge af krigen mellem Rusland og Ukraine.

Send til en kollega

0.047