Fakta om udbudet
Udbyder
Kombit A/S
Rammeaftale — rammeudbud af konsulenter til Kombit.
Kombit A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Kombit A/S
2452452345
Halfdansgade 8
Kontaktpunkt(er): ciw@kombit.dk
Att: Carmen Woodman
2300 København S
DANMARK
Telefon: +45 33349400
Mailadresse: ciw@kombit.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.kombit.dk/
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/128748
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=155839&B=KOMBIT
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=155839&B=KOMBIT
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Andet: Kombit fungerer som indkøbscentral og indkøber it-ydelser for danske kommuner som den primære målgruppe.
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: København S, Danmark.
NUTS-kode DK011
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms:interval: mellem 1 500 000 og 10 000 000 DKK
Ordregiver har i den forbindelse blandt andet igangsat en række projekter vedrørende indkøb, udvikling, implementering og drift/forvaltning af nye IT-løsninger, der stilles til rådighed for blandt andet danske kommuner. I forbindelse med dette arbejde har ordregiver behov for konsulentbistand indenfor følgende områder: Interim IT-specialister af alle typer. Eksempelvis IT-arkitekter, IT-konsulenter, test specialister, sikkerhedsspecialister, IT projektledere.
Nærværende rammekontrakt omhandler den type konsulentydelse som kan indgå i alle ordregivers projekter og specialistfunktioner i følgende kategori:
Delaftale 1: Fleksibel ressourceindkøb
Ordregiver agter at indgå rammeaftalen med 1 leverandør, da rammeaftalen udelukkende indeholder en delaftale. Rammeaftalens varighed er sat til 2 år/24 måneder med en option på forlængelse på 1 år gange 2.
I forbindelse med den senere tilbudsgivning forventer ordregiver at stille krav om, at tilbudsgiverne råder over et rimeligt antal freelance konsulenter med relevant erfaring, herunder at tilbudsgiver kan tilbyde en fleksibelt og effektiv bestillingsproces.
72000000
Der kan afgives bud på en enkelt delaftale
Opgaverne vil som udgangspunkt strække sig over 3 måneders varighed.
Der er tale om konsulentbistand til, som kan indgå i alle it-projekternes faser samt bistand til alle ordregivers specialistfunktioner (såsom it-konsulenter, testmanagers, it-arkitekter, projektledere).
Den anslåede værdi er alene baseret på et skøn over ordregivers hidtidige og forventede forbrug, og er behæftet med væsentlig usikkerheds i forhold til de konkrete projekters og specialist funktioners behov og fremdrift, samt hvorvidt optionen på forlængelse udnyttes. Delaftalens forventede værdi er angivet pr. år.
Ordregiver agter at opfordre 5 anfører til at give tilbud på denne delaftale.
Ordregiver vil indgå kontrakt med 1 leverandør på denne delaftale.
Anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 1 500 000 og 10 000 000 DKK
Beskrivelse af disse optioner: Forlængelse af Rammeaftalen med 12 måneder af 2 gange. Forlængelsen kan ske for Delaftale 1: Fleksibel ressourceindkøb.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Fleksibel ressourceindkøbOpgaverne vil som udgangspunkt strække sig over 3 måneders varighed.
Der er tale om freelance konsulentbistand til, som kan indgå i alle it-projekternes faser samt bistand til alle ordregivers specialistfunktioner (såsom it-konsulenter, testmanagers, it-arkitekter, it-sikkerhedsspecialister, projektledere).
72000000
interval: mellem 1 500 000 og 10 000 000 DKK
Ordregiver agter at opfordre 5 anfører til at give tilbud på denne delaftale.
Ordregiver vil indgå kontrakt med 1 leverandør på denne delaftale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
»Skabelon 1« skal anvendes. Skabelonen findes i EU-Supply CTM under »Dokumenter«.
Hvis ansøger er et konsortium, skal skabelonen vedlægges for hver konsortiedeltager.
a) ansøgers omsætning
b) ansøgers egenkapital
Afgivelse af oplysninger samt vedlæggelse af erklæringer skal ske via EU-Supply CTM.
Oplysningerne vedr. litra a) og b) afgives for hvert af de 3 seneste afsluttede regnskabsår. Hvis ansøgers virksomhed er etableret indenfor de seneste 3 år, afgives de senest tilgængelige oplysninger. En ansøger kan basere sig på andre enheders formåen, jf. udbudsdirektivet art. 47, stk. 2, f.eks. koncernforbundne selskaber eller underleverandører. Ønsker ansøger at basere sig på en underleverandørs eller anden enheds formåen, skal støtteerklæringen (skabelon 2) og revisorerklæringen vedlægges for hver underleverandør eller anden enhed, som ansøger baserer sig på.
Ansøger skal benytte »skabelon 2«, som findes i EU-supply CTM under »Dokumenter«, til at opgive ovenstående finansielle oplysninger.
Hvis ansøger er et konsortium, skal oplysningerne vedr. litra a) og b) afgives og oplysninger skal på tro og love vedlægges for hver konsortiedeltager.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: A) Ansøgers gennemsnitlige omsætning beregnet på grundlag af de seneste 3 afsluttede regnskabsår skal være på mindst 10 000 000 DKK.
b) Ansøgers gennemsnitlige egenkapital beregnet på grundlag af de seneste 3 afsluttede regnskabsår skal være på mindst 500 000 DKK.
Ansøger skal besvare følgende i sin ansøgning om prækvalifikation:
Ansøger skal angive sine referencer for de otte (8) betydeligste leverancer af lignende tjenesteydelser, der er udført i løbet af de seneste 3 år.
Ansøger skal angive sine referencer i EU-supply CTM og referencelisten skal indeholde oplysninger om kunden inklusiv kontaktoplysninger og kontraktens omfang, samt angivelse af, hvorvidt projektet blev afsluttet til tiden. Der skal udarbejdes en kortfattet beskrivelse af løsningen/tjenesteydelsen med angivelse af referencens relevans for den udbudte kontrakt.
Kombit lægger vægt på ansøgers erfaring med at arbejde for offentlige myndigheder, herunder gerne for kommuner.
Kombit vil lægge vægt på ansøgerens erfaring med at arbejder med komplekse og forretningskritiske IT-løsninger.
Kombit forbeholder sig retten til at føre stikprøvekontrol af de afgivne referencer hos de angivne kunder.
Ansøger må højst afgive otte (8) referencer i alt. Såfremt der angives et antal referencer, der overstiger dette maksimum, vil der alene blive lagt vægt de første otte (8) referencer.
Referenceangivelser, der ligger herudover, vil der blive set bort fra.
En ansøger kan basere sig på andre enheders formåen, jf. udbudsdirektivet art. 48, stk. 3, f.eks. koncernforbundne selskaber eller underleverandører.
Ønsker ansøger at basere sig på en underleverandørs eller anden enheds formåen, skal støtteerklæringen (skabelon 2) vedlægges for hver underleverandør eller anden enhed, som ansøger baserer sig på.
Skabelon 2 findes i EU-supply CTM under »Dokumenter«. Ansøger bedes endvidere besvare spørgsmålene i EU-supply CTM med klar angivelse af, hvilke referencer der vedrører en underleverandør eller anden enhed.
Hvis ansøger er et konsortium, kan referencerne afgives samlet for konsortiet eller for hver konsortiedeltager.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Ansøger skal angive sine referencer for de otte (8) betydeligste leverancer af lignende tjenesteydelser, der er udført i løbet af de seneste 3 år.
Ansøgeren skal benytte den vedhæftede skabelon (Skabelon 4 findes i EU-Supply under »Dokumenter«), til sine angivelser af referencer.
I instruktion til Skabelon 4 kan der være yderligere mindstekrav som ansøgeren skal være opmærksom på.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Under følgende link findes:
Alle spørgsmål samt møderesumé.
Præsentation som blev vist på mødet
http://www.kombit.dk/nyheder/materiale-fra-informationsm%C3%B8de-om-udbud-af-konsulentydelser
Ansøgning om prækvalifikation skal afgives på www.eu-supply.com/kombit.asp
For at modtage yderligere information om dette udbud, og for at kunne afgive ansøgning om prækvalifikation, skal ansøgere registrere sig på EU-Supply CTM via følgende hjemmeside: www.eu-supply.com/kombit.asp
Bilag til prækvalifikationsanmodningen skal fremsendes på dansk.Ved afgivelse af anmodning om prækvalifikation skal ansøger benytte de skabeloner, som er udarbejdet af ordregiver. Skabelonerne findes i EU-Supply CTM i det konkrete udbud under »vis dokumenter«.
Det bemærkes, at ansøger alene kan indgive 1 ansøgning om prækvalifikation. Såfremt samme juridiske enhed er en del af eller på anden måde deltager i flere ansøgninger, f.eks. selv indgiver egen ansøgning, men samtidig indgår som deltager i et konsortium, der ansøger, skal ansøgerne sikre, at samme juridiske enheds deltagelse ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige tilbudsgiveres tilbud, herunder at der ikke følges en praksis, som kan true gennemsigtigheden og fordreje konkurrencen mellem de bydende.
I forbindelse med Kombits eventuelle aktivering af optionen på forlængelse af kontrakten kan den valgte leverandøren eller Kombit foretage indeksregulering af timepriserne, som leverandøren har oplyst i forbindelse med tilbudsgivning.
Priserne indekseres i forhold til udviklingen i Danmarks Statistiks nettoprisindeks (pris 13, hovedtal). Ved et fald i opgørelsen af udviklingen i det pågældende indeks skal priserne reduceres tilsvarende.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk