23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 109-308000
Offentliggjort
08.06.2022
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Statens Serum Institut

Markedsdialog vedrørende service på Laboratorieudstyr til Testcenter Danmark Thermo_Scientific_Orbitor_RS2_Microplate_Mover


Statens Serum Institut

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Statens Serum Institut
CVR-nummer: 46837428
Postadresse: Artillerivej 5
By: København S
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Graversen
E-mail: hebb@ssi.dk
Telefon: +45 32688917
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ssi.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/244516
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=333555&B=SSI
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Markedsdialog vedrørende service på Laboratorieudstyr til Testcenter Danmark Thermo_Scientific_Orbitor_RS2_Microplate_Mover

II.1.2) Hoved-CPV-kode
50410000 Reparation og vedligeholdelse af måle-, test- og prøveapparater
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Testcenter Danmark ved Statens Serum Institut (SSI) inviterer hermed til markedsundersøgelse af mulige leverandører til Serviceaftale på Thermo_Scientific_Orbitor_RS2_Microplate_Mover • Mulige leverandører til Serviceaftale på Thermo_Scientific_Orbitor_RS2 bedes rette henvendelse i udbudssystemet EU-supply inden fristen i EU-supply.

• Mulige leverandører til Serviceaftale kan fremsende forslag og input til Serviceaftaler af Thermo_Scientific_Orbitor_RS2 i udbudssystemet EU-supply inden fristen i EU-supply.

---------------------------------------------- Udstyret er fysisk placeret på henholdsvis; Statens Serum Institut Testcenter Danmark Øst Artillerivej 5 2300 København Statens Serum Institut Testcenter Danmark Vest Tyge Søndergaardsvej 951 8200 Aarhus N Krav til serviceaftale: • Kunne omfatte maskiner fysisk placeret både i Aarhus og København • 2 PM (Preliminary Maintenance)/år • 24 timers responstid • 72 timers on-site ved akutte nedbrud • Reservedele skal indgå i aftalen

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38000000 Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
38300000 Måleudstyr
38500000 Apparatur til kontrol og prøvning
38600000 Optiske instrumenter
38900000 Diverse måle- og testapparatur
50421000 Reparation og vedligeholdelse af medicinsk udstyr
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
NUTS-kode: DK011 Byen København
Hovedudførelsessted:

DK011

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Testcenter Danmark ved Statens Serum Institut (SSI) inviterer hermed til markedsundersøgelse af mulige leverandører til Serviceaftale på Thermo_Scientific_Orbitor_RS2_Microplate_Mover • Mulige leverandører til Serviceaftale på Thermo_Scientific_Orbitor_RS2_Microplate_Mover bedes rette henvendelse i udbudssystemet EU-supply inden fristen i EU-supply.

• Mulige leverandører til Serviceaftale kan fremsende forslag og input til Serviceaftaler af Thermo_Scientific_Orbitor_RS2_Microplate_Mover i udbudssystemet EU-supply inden fristen i EU-supply.

---------------------------------------------- Udstyret er fysisk placeret på henholdsvis; Statens Serum Institut Testcenter Danmark Øst Artillerivej 5 2300 København Statens Serum Institut Testcenter Danmark Vest Tyge Søndergaardsvej 951 8200 Aarhus N Krav til serviceaftale: • Kunne omfatte maskiner fysisk placeret både i Aarhus og København • 2 PM (Preliminary Maintenance)/år • 24 timers responstid • 72 timers on-site ved akutte nedbrud • Reservedele skal indgå i aftalen

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
06/06/2022

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/06/2022

Send til en kollega

0.062