Fakta om udbudet
Udbyder
Færdselsstyrelsen
MARKEDSAFKLARING VEDRØRENDE ANSKAFFELSE AF NYT FAGSYSTEM TIL FÆRDSELSSTYRELSEN – VIRKSOMHEDSKONTROL OG SAGSSTYRING
Færdselsstyrelsen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 40850031
Postadresse: Sorsigvej 35
By: Ribe
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6760
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Grona
E-mail: jesper.grona@devoteam.com
Telefon: +45 28150271
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b6a81dc1-cd58-4efc-b1e0-ab5a378ce9da/homepage
Del II: Genstand
MARKEDSAFKLARING VEDRØRENDE ANSKAFFELSE AF NYT FAGSYSTEM TIL FÆRDSELSSTYRELSEN – VIRKSOMHEDSKONTROL OG SAGSSTYRING
Færdselsstyrelsen skal anskaffe et nyt it-system til understøttelse af sagsstyring i forbindelse med virksomhedskontrol af køre- og hviletidsbestemmelser, herunder indlæsning og vurdering af data fra køretøjers takografer. Forud for udbudsprocessen om anskaffelse af et nyt it-system ønsker Færdselsstyrelsen at gennemføre grundig markedsafklaring.
Sydjylland, samt Sjælland
Færdselsstyrelsen har i en tidligere forhåndsmeddelelse (2022/S 046-119590) opfordret alle interesserede leverandører til at deltage i markedsdialog, forhåndsmeddelelse kan ses her: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f7215ff1-66e6-469e-83ca-e9bd62e48b6e/homepage.
Den afholdte markedsdialog har gjort det tydeligt for Færdselsstyrelsen, at der ønskes et system, som både kan understøtte sagsstyring samt sikre korrekt virksomhedskontrol via vurdering af data fra køretøjers takografer. Den kommende markedsdialog søger at afklare en række forhold vedrørende konceptet for it-løsningen for den kommende anskaffelse, herunder med henblik på at fokusere på, hvorvidt markedet kan tilbyde sagsstyringssystemer, der kan anvendes til at imødekomme Færdselsstyrelsens behov.
Færdselsstyrelsen ønsker en uformel proces, hvor der gennemføres markedsdialog i august 2022. Møder gennemføres på dansk eller engelsk, afhængigt af leverandørfeltet. Møderne kan enten afholdes fysisk eller virtuelt. Markedsdialogen afholdes ved at interesserede leverandører meddeler deres interesse til kontaktpersonen angivet i denne forhåndsmeddelelse, og leverandøren vil derpå blive tilsendt materiale per mail vedrørende anskaffelsen og Færdselsstyrelsens foreløbige materiale, herunder udkast til kravspecifikation, oplysninger om systemstrategi samt andre forhold til drøftelse i markedsdialogen. Færdselsstyrelsen afholder yderligere markedsdialog i august 2022. Der afholdes møder med interesserede leverandører i perioden mellem 8. august og 1. september 2022, hvorefter Færdselsstyrelsen udarbejder beslutning om systemanskaffelsesstrategi som baggrund for den eller de kommende anskaffelser af systemunderstøttelse. Alle interesserede leverandører opfordres derfor til at rette henvendelse til kontaktpersonen angivet i denne forhåndsmeddelelse hurtigst muligt med henblik på at få fastsat mødetidspunkter for møder i august 2022.
Færdselsstyrelsen på nuværende tidspunkt afdækker systemstrategi, herunder mulighederne for at kombinere anskaffelse af henholdsvis kontrolsystem til takografaflæsning samt sagsstyringssytem, og Færdselsstyrelsen kan derfor ikke angive estimeret værdi for anskaffelsen på nuværende tidspunkt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er ikke muligt at oplyse et tidspunkt for forventet offentliggørelse af et udbud, da dette afhænger af systemanskaffelsesstrategien.