Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=336842&B=HOFOR
Udbyder
HOFOR A/S
Opdateringer
Levering af enheder til overvågning af vandspejlsniveau i boringer samt opsætning og supportering
HOFOR A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Gade Brøbeck
E-mail: sorbro@hofor.dk
Telefon: +45 27953827
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Levering af enheder til overvågning af vandspejlsniveau i boringer samt opsætning og supportering
Kontrakten omhandler levering af vandstandsmålere, dataloggere, boringsafslutninger, transmission af data, opsamling af data og udstilling af data til HOFOR i et specifikt format til HOFORs IoT Platform.
Kontrakten omhandler levering af vandstandsmålere, dataloggere, boringsafslutninger, transmission af data, opsamling af data og udstilling af data til HOFOR i et specifikt format til HOFORs IoT Platform.
Der skal leveres og installeres ca. 320 enheder med mulighed for yderligere indkøb. Kontrakten vil have en varighed på min. 10 år.
Kontrakten løber, indtil den opsiges af en af parterne.
Option 1: Hætter/boringsafslutninger, niveausensorer og dataloggere til de lokale værkers pejleboringer.
Option 2: Drifts- og Supportvederlag omfatter reparationer uden beregning i vedligeholdelsesperioden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætning i seneste regnskabsår og egenkapital i de seneste tre disponible regnskabsår.
Omsætning (seneste regnskabsår) udgør minimum 800.000. DKK.
Positiv egenkapital i de seneste tre disponible regnskabsår.
Ansøger skal oplyse referencer.
Kvalitetsledelsessystem.
Ansøger skal påvise mindst 2 referencer fra lignende leverancer. Ved lignende forstås leverancer som indeholder vandmålere, dataloggere, dataopsamling, tilpasning af datamodeller og dataoverførsel.
For hver reference, bør tilbudsgiverne angive følgende i referencelisten:
I. Navn på Ordregiver
II. Projektets samlede projektøkonomi
III. Periode for projektering og evt. udførelse
IV. Beskrivelse af projektets omfang og indhold
Ansøger skal have et kvalitetsledelsessystem baseret på ISO 9001:2015 eller tilsvarende.
En økonomisk aktør, herunder underleverandører til ansøgere, udelukkes fra deltagelse, hvis denne er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 135-136.
Derudover udelukkes en økonomisk aktør fra deltagelse, hvis denne er omfattet af den frivillige udelukkelsesgrund i Udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 2 vedrørende insolvens.
Krav om sikkerhedsstillelse og garantier fremgår af udkast til kontrakt inkl.bilag.
Der kræves ingen særlig retlig form, men hvor tilbuddet afgives af en sammenslutning af økonomiske aktører, skal deltagerne påtage sig solidarisk ansvar for opgavens udførelse samt udpege en fælles befuldmægtiget.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Opgaven forventes genudbudt, når den udbudte aftale udløber.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr.593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20.000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk