Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Professionshøjskole S/I
Udbud med forhandling vedrørende kontrakt om support, vedligeholdelse, drift og udvikling af Praktikportalen
Københavns Professionshøjskole S/I
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 30891732
Postadresse: Humletorvet 3
By: København V
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1799
Land: Danmark
Kontaktperson: Anna Hudecek Kaa
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kp.dk
CVR-nummer: 30874323
Postadresse: Slagelsevej 7
By: Sorø
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Anna Hudecek Kaa
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.phabsalon.dk
CVR-nummer: 30859480
Postadresse: Niels Bohrs Allé 1
By: Odense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Anna Hudecek Kaa
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ucl.dk
CVR-nummer: 30843126
Postadresse: Selma Lagerløfs Vej 2
By: Aalborg Øst
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Anna Hudecek Kaa
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ucn.dk
CVR-nummer: 30840402
Postadresse: Degnevej 16
By: Esbjerg Ø
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6705
Land: Danmark
Kontaktperson: Anna Hudecek Kaa
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ucsyd.dk
CVR-nummer: 30773047
Postadresse: Hedeager 2
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8200
Land: Danmark
Kontaktperson: Anna Hudecek Kaa
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.via.dk
Del II: Genstand
Udbud med forhandling vedrørende kontrakt om support, vedligeholdelse, drift og udvikling af Praktikportalen
Udbuddet vedrører kontrakt om support, drift, vedligeholdelse og udvikling af Professionshøjskolernes it-løsning til håndtering og fordeling af praktikpladser (Praktikportalen).
Udbuddet vedrører kontrakt om support, drift, vedligeholdelse og udvikling af Professionshøjskolernes it-system Praktikportalen. Der er tale om kundejet kildekode udviklet af tredjemand. Systemet anvendes af ca. 135.000 brugere, hvoraf nogle brugere har adgang til flere Institutioner og uddannelser.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling. Ordregiver forbeholder sig retten til at antage det indledende tilbud, ligesom Ordregiver forbeholder sig retten til at gentage forhandlingsprocedurer i det omfang, at Ordregiver vurderer, at der er behov herfor.
Efter prækvalifikation, vil de prækvalificerede tilbudsgivere få adgang til kildekoden til systemet. Da der ikke gives fuld, elektronisk adgang til det komplette materiale ved offentliggørelse, forlænges tilbudsfristen med fem (5) dage i henhold til betingelserne i udbudslovens § 133.
Der ydes ikke godtgørelse for afgivelse af tilbud eller forhandlinger.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøger, andre enheder og sammenslutninger skal, på Ordregivers opfordring, fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens §§ 144 og 152 for de oplysninger, som er afgivet i ESPD’et. Nedenfor beskrives det, hvorledes denne dokumentation skal fremlægges.
Hvis Ansøger, sammenslutningens deltagere eller andre enheder er fra Danmark, fremlægges dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen.
Serviceattesten må maksimalt være seks (6) måneder gammel regnet fra fristen for fremsendelse af Serviceattesten, som fastsat af Ordregiver i udbudsbetingelserne.
Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. e-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud.
Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed.
Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
Ansøger opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS ved at klikke på ”Send Spørgsmål” under fanen ”Kommunikation”. Herefter udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på ”Send” fremsendes spørgsmålet til Ordregiver.
Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade spørgsmål/svar-dokumentet.
Det er Ansøgers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i udbudssystemet ETHICS.
I henhold til tidsplanen i udbudsbetingelserne vil spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen.
Spørgsmål modtaget senere end syv (7) dage, inden henholdsvis ansøgningsfristen og tilbudsfristen, vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
Tekniske spørgsmål omkring brugen af udbudssystemet ETHICS skal stilles til supporten: 70 22 70 07 eller ved at klikke på ikonet ”Kundeservice”.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud(i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk