23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 244-704558
Offentliggjort
19.12.2022
Udbudstype
Resultat

Udbyder

DOT - Din Offentlige Transport I/S

Udbud af kontrakt om drift og udvikling af DOT's hjemmeside samt udviklingsprojekt "Ny DOT-hjemmeside"


DOT - Din Offentlige Transport I/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: DOT - Din Offentlige Transport I/S
CVR-nummer: 38181793
Postadresse: Gammel Køge Landevej 3
By: Valby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Trine Louise Larsen
E-mail: trine.larsen@dk.dlapiper.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dinoffentligetransport.dk
I.6) Hovedaktivitet
Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af kontrakt om drift og udvikling af DOT's hjemmeside samt udviklingsprojekt "Ny DOT-hjemmeside"

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af kontrakt om drift og udvikling af DOT's hjemmeside samt udviklingsprojekt "Ny DOT-hjemmeside".

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Værdi eksklusive moms: 13 932 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72421000 Udvikling af internet- eller intranetklientapplikationer
72400000 Internettjenester
72300000 Datatjenester
72263000 Implementering af programmel
72253200 Systemsupport
72212220 Udvikling af programmel til internet og intranet
72212200 Udvikling af programmel til netværk, internet og intranet
72212110 Udvikling af POS-programmel (Point of Sale)
72212100 Branchespecifik programmeludvikling
72200000 Programmering af software og konsulentvirksomhed
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregivers hjemmeside (DOT - Din Offentlige Transport - DOT) er en af Ordregivers vigtigste kanaler til kommunikation og kundeservice. Omkring 150.000 personer besøger hver måned Ordregivers hjemmeside for at finde svar på deres spørgsmål om den offentlige transport på Sjælland og øerne. Ordregiver har dermed et ansvar for at sikre en enkel, brugervenlig og driftsstabil platform, som kan hjælpe brugerne videre på deres rejse. Hjemmesidens tekniske platform er imidlertid ved at være forældet, og flere kundeundersøgelser peger på et behov for at forbedre brugeroplevelsen på hjemmesiden.

Derfor har Ordregiver iværksat et projekt, der omfatter opgradering af hjemmesidens tekniske grundlag med henblik på at sikre bedre drift af hjemmesiden samt forbedring af den generelle brugeroplevelse ved implementering af nyt design, UI.

Udbuddet omhandlede:

• Drift, vedligeholdelse, support og fejlrettelser af DOT-hjemmeside

• Projekt vedr. udvikling af Ny DOT-hjemmeside, herunder implementering af nyt design og UI

• Udviklingsopgaver

Kontrakten har karakter af en rammeaftale, idet Udviklingsopgaver indkøbes på rammeaftalevilkår.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet i Projektet / Vægtning: 40 pct.
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kompetencer / Vægtning: 20 pct.
Pris - Vægtning: 40 pct.
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 159-455145
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud af kontrakt om drift af DOT's hjemmeside samt udviklingsprojekt "Ny DOT-hjemmeside"

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/11/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Delegate A/S
CVR-nummer: 29772843
Postadresse: Hummeltoftevej 49-51
By: Virum
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2830
Land: Danmark
E-mail: poe@delegate.dk
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Heyday A/S
CVR-nummer: 31367328
Postadresse: Søndergade 45
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 18 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 13 932 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/12/2022

Send til en kollega

0.031