Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=349000&B=HOFOR
Udbyder
HOFOR A/S
Vindere
Levering af enheder til overvågning af vandspejlsniveau i boringer samt opsætning og supportering
(26.05.2023)
Geo
Maglebjergvej 1
2800 Kgs Lyngby
Levering af enheder til overvågning af vandspejlsniveau i boringer samt opsætning og supportering ver. 2
HOFOR A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Gade Brøbeck
E-mail: sorbro@hofor.dk
Telefon: +45 27953827
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Levering af enheder til overvågning af vandspejlsniveau i boringer samt opsætning og supportering ver. 2
Kontrakten omhandler levering af vandstandsmålere, dataloggere, boringsafslutninger, transmission af data, opsamling af data og udstilling af data til HOFOR i et specifikt format til HOFORs IoT Platform.
Kontrakten omhandler levering af vandstandsmålere, dataloggere, boringsafslutninger, transmission af data, opsamling af data og udstilling af data til HOFOR i et specifikt format til HOFORs IoT Platform.
Drift og vedligeholdelse kan forlænges med op til 5 år.
Som option ønsker HOFOR tilbud på niveausensorer og dataloggere til de lokale værkers pejleboringer.
Der ønskes option på, at alle reparationer i Vedligeholdelsesperioden afholdes af Leverandøren.
Tillige ønskes option på at Leverandøren tilvejebringer og vedligeholder SIM-kort samt abonnement på samme.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætning (seneste regnskabsår).
Egenkapital i de seneste tre disponible regnskabsår
Ansøger skal mindst opfylde følgende:
- omsætning (seneste regnskabsår) udgør minimum 800.000. DKK.
- positiv egenkapital i de seneste tre disponible regnskabsår
Til brug for evalueringen af teknisk og faglig formåen skal ansøger i ESPD’et oplyse ansøgerens mest betydelige leverancer på lignende aftaler, der er udført inden for de seneste 5 år. Ansøger kan vedlægge referenceblade eller lignende bilag, der beskriver og illustrerer referencerne, såfremt der henvises hertil i ESPD’et.
Ansøger skal påvise mindst 2 referencer fra lignende leverancer. Ved lignende forstås leverancer som indeholder vandmålere, dataloggere, dataopsamling, tilpasning af datamodeller og dataoverførsel.
En økonomisk aktør, herunder underleverandører til ansøgere, udelukkes fra deltagelse, hvis denne er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ §134a og 135-136.
Derudover udelukkes en økonomisk aktør fra deltagelse, hvis denne er omfattet af den frivillige udelukkelsesgrund i Udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 1 og 2.
Der kræves ingen særlig retlig form, men hvor tilbuddet afgives af en sammenslutning af økonomiske aktører, skal deltagerne påtage sig solidarisk ansvar for opgavens udførelse samt udpege en fælles befuldmægtiget.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr.593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20.000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk