Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=355527&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Vindere
Delaftale 1: EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
(17.07.2023)
Triolab A/S
Vallensbækvej 35
2605 Brøndby
Delaftale 1: EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
(17.07.2023)
Ortho Clinical Diagnostics
Herstedøstervej 27-29, Unit A, 1.sal
2620 Albertslund
EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Majbritt Christensen
E-mail: majbritt.christensen@rsyd.dk
Telefon: +45 99440380
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
Udbuddet gennemføres for Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland og Region Hovedstaden i regi af Regionernes Fælles Indkøb (RFI). Udbuddet består af to delaftaler.
Delaftale 1 indeholder: Leverance A: Fuld automatiserede patient- og donoranalyser Leverance B: Udstyr til manuelle / semiautomatiserede metoder til blodtypeserologiske analyser
Delaftale 2 indeholder: fuldt automatiserede patient- og donoranalyser.
Delaftale 1: EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
5000 Odense C
Delaftale 1 indeholder:
Leverance A: Fuld automatiserede patient- og donoranalyser:
blodtypebestemmelse
kontroltypebestemmelse
fænotypebestemmelse
BAC-test
BF-test
screentest for irregulære blodtypeantistoffer
identifikation af irregulære blodtypeantistoffer
titrering af blodtypeantistoffer
DAT
Leverance B:
Udstyr til manuelle / semiautomatiserede metoder til blodtypeserologiske analyser
Kan forlænges 1 x12 måneder
• Udstyrsoptioner (hardware og software) som anført i Kravspecifikationen Bilag 1.
• Uddannelsesoptioner (Bilag 3) og Udkast til kontrakt i øvrigt..
• Serviceoptioner (Bilag 3) og Udkast til kontrakt i øvrigt.
• Reservedelsoptioner (Bilag 3) og Udkast til kontrakt i øvrigt.
• Option på flytning til ny lokation jf. bilag 3 tilbudslisten
• Option på middleware jf. bilag 3 tilbudslisten
• Øvrige optioner jf. bilag 3 tilbudslisten
Optionerne skal prissættes i Tilbudslisten Bilag 3. Det fremgår heraf, hvorledes optionerne indgår i evalueringen af underkriteriet "Den samlede økonomiske konsekvens". Optionerne er gældende i hele kontraktperioden inklusiv mulighederne for forlængelse.
Delaftale 2: EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
5000 Odense C
Delaftale 2 indeholder:
fuldt automatiserede patient- og donoranalyser:
blodtypebestemmelse
kontroltypebestemmelse
screentest for irregulære blodtypeantistoffer
titrering/fortynding af blodtypeantistoffer
fænotypebestemmelse
Kan forlænges 1 x12 måneder
• Udstyrsoptioner (hardware og software) som anført i Kravspecifikationen Bilag 1.
• Uddannelsesoptioner (Bilag 3) og Udkast til kontrakt i øvrigt..
• Serviceoptioner (Bilag 3) og Udkast til kontrakt i øvrigt.
• Reservedelsoptioner (Bilag 3) og Udkast til kontrakt i øvrigt.
• Option på flytning til ny lokation jf. bilag 3 tilbudslisten
• Option på middleware jf. bilag 3 tilbudslisten
• Øvrige optioner jf. bilag 3 tilbudslisten
Optionerne skal prissættes i Tilbudslisten Bilag 3. Det fremgår heraf, hvorledes optionerne indgår i evalueringen af underkriteriet "Den samlede økonomiske konsekvens". Optionerne er gældende i hele kontraktperioden inklusiv mulighederne for forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
By: Valby
Land: Danmark
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/